PDA

View Full Version : Waar spelen jullie?



staartmans
11 mei 2003, 11:31
Hallo,
Rustig maar, het onderwerp staat ook al ergens anders maar deze wordt het beste bekeken. Regio Den Haag: waar spelen jullie met de bands. Ik speel met Mr. Poh (vorige week in een overvolle/enthousiast Paap gespeeld) en we willen meer!! Tips/ideeen/kroegen/verenigingen etc. Alvast bedankt.

Greetz, Martino!

Qtron
11 mei 2003, 11:54
ligt een beetje aan wat voor muziek je speelt, maar:

- de pater
(hebben op zaterdag avond onbekende bandje in voorprogramma, als je goed speelt mag je terugkomen)
- cremers
- musicon
- de boerderij
(zoetermeer, zit ook een cafe bij)
- lokaal vredebreuk
(heb ik nooit gespeeld, maar wel over gehoord)
- nederland drie (wateringen)

Bins
11 mei 2003, 11:56
Franse Bulldog kan je ook wel spelen denk ik.
En musicon :wink:

<edit>De Bazart is ook een coole tent!</edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bins op 2003-05-11 11:57 ]</font>

staartmans
11 mei 2003, 20:27
Oke, thanx! Deze had ik al op het lijstje staan maar als ze goed bekend staan gaan we dat zeker proberen. De stijl die we spelen kunnen we niet zo makkelijk in hokje stoppen. De meeste reacties die we krijgen zijn: "Goede muziek, we weten niet wat het is maar goede muziek". Hou het maar op rock, maar dan anders. He, nogmaals bedankt.

Greetz, Martino!

Neals
11 mei 2003, 22:53
Als je band extreem kut is kan je altijd zweven tussen de iduna(drachten) en de gloppe(leeuwarden)

Verder is Het Bolwerk in Sneek ook een hele goede zaal, als je daar goed werk aflevert dan speel je in no-time door heel nederland.

pimmetje
12 mei 2003, 08:34
Hehehe... fijn die namen weer te zien. De Gloppe, daar heb ik een paar maanden terug ook nog gestaan met een bandje waarbij ik ff inviel... wat een zaad-tent &lt;IMG SRC="/forum/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">) 't Bolwerk eem paar jaar terug ook nog gestaan met m'n band.

Den Haag hebben we zo goed als afgeschreven als plek om op te treden. 't Betaalt daar over 't algemeen te slecht. Ze vinden vaak al dat je blij mag zijn dat ze je laten spelen.

Als je een beetje relaxte muziek speelt (mag wel wat pit hebben, maar niet te :grin:, dan kan je ook Cafe de Bieb of Cafe de Bordelaise proberen. Dat laatste kroegje heeft iedere zaterdag live muziek... redelijke variatie... van blues tot funk tot rock tot (hedendaagse :sad:) r 'n b.

Oh ja... en de (big) confusion is ook een optie.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pimmetje op 2003-05-12 08:43 ]</font>

Bins
12 mei 2003, 09:16
Ja, de Big Confusion... Daar zijn wij ook over een niet al te lange tijd te bewonderen. (Eigenaar = kennis van onze zanger) Je moet wat heh, zonder demo :smile:

Maar ja, wij vallen dan dus nog in de catergorie "we zijn allang blij dat we mogen spelen" :wink: