PDA

View Full Version : line 6 buizenversterker



jarirussell
2 december 2010, 22:04
Heeft iemand ervaring met de line 6 buizenversterker(2*40 watt) type spider valve mkII 112. ik heb deze onlangs aangeschaft uiteraard geen beschrijving te vinden van de werking, die wordt niet standaard meegeleverd. iik zit wat te harken met de digitale voorkeurinstellingen en het instellen van het stemapparaat hierop.

tevens vind ik hem al bij de meest minimale versterking hard gaan brommen, klinkt niet lekker iemand een tip? voor standaard instellingen?

groet jari

arcane
2 december 2010, 22:47
je bent wel bekend met het feit dat een merk vaak een site heeft, met daar ook wel eens een handleiding die je kunt downloaden?

;)
http://bx.line6.com/support/manuals/

Misery Signals
3 december 2010, 00:24
Op Line6 site staat veel info over manuals, pilots, updates, downloads enz.

Je amp is trouwens 40watt, geen 2x40. Zou straf zijn door één V30.

MS

jarirussell
16 december 2010, 11:48
thnx, brommen kwam trouwens gebruik niet geaard stopcontact thuis.
Heeft iemand ervaring met de line 6 buizenversterker(2*40 watt) type spider valve mkII 112. ik heb deze onlangs aangeschaft uiteraard geen beschrijving te vinden van de werking, die wordt niet standaard meegeleverd. iik zit wat te harken met de digitale voorkeurinstellingen en het instellen van het stemapparaat hierop.

tevens vind ik hem al bij de meest minimale versterking hard gaan brommen, klinkt niet lekker iemand een tip? voor standaard instellingen?

groet jari