PDA

View Full Version : Nogmaals een vriendin (Patrick Watson cover)



Megadeth22
2 december 2010, 15:15
The Great Escape! Beiden vonden we het een eentonig nummer maar wel supermooi. Is binnen 45 minuten opgenomen dus er zitten wat mankementjes aan maar desalniettemin krijg ik een leuk gevoel als ik het hoor. Zij speelt piano en zingt :)

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=861781&songID=9946894

Megadeth22
4 december 2010, 11:09
:( niet goed?

Herman
4 december 2010, 17:14
Ze kan zeker wel spelen, en ook zingen! Is de zang er overheen opgenomen, of tegelijk in principe?

Het is inderdaad wel een moeilijk nummer om boeiend te houden, maar vind dit echt niet gek!

Patrick Watson zelf is daar ook wel gewoon heel goed in trouwens.:)

ErikE
4 december 2010, 20:51
Erg mooi hoor! Leuk sfeertje ook met die lo-fi piano en de zang lekker op de voorgrond.

Aandachtspuntje: uitspraak van het Engels, hier en daar wat steenkolig, "loeking" bijvoorbeeld.

Maar zeker een talentvolle jongedame! :)

Megadeth22
5 december 2010, 14:11
Thanks allebei :)
Ja hij is niet helemaal perfect, ze kende de tekst niet eens en ze moest eerst nog de piano uitvogelen en dat binnen een uurtje. Vond 't nog best wel knap :D

Arvoitus
7 december 2010, 00:43
Misschien krijg je meer resultaat als je er een foto of video bij post ;)

In het begin had ik zoiets van, nee dit is het niet. Maar na een minuutje luisteren kan ik toch wel inzien dat ze een zeer mooie en prettige stem heeft.

Ukeloeder
7 december 2010, 10:49
Leuke opname geworden (dat bedoel ik niet neerbuigend!), zonder frutsels. Misschien een beetje aan de timing werken. Ze heeft zeker een zeer fijne, beetje off the wall stem, mag best een beetje rammelen hier en daar, adds flavor.