PDA

View Full Version : Mr. Poh zoekt gigs!



staartmans
11 mei 2003, 11:27
Hallo,

Sinds 1,5 jaar speel ik met de band Mr. Poh!. Eigen nummers, eigenwijze muziek waarbij we allerlei stijlen combineren. Vorige week zondag in de Paap gespeeld (Den Haag voor de onbekenden): helemaal vol, iedereen errug enthousiast!!!!
En dan ontstaat dat vacuum: de adrenaline pompt nog, de stoom dampt van mijn Gibson en Marshall, maar geen volgend optreden...

Regio Den Haag: waar spelen jullie? Noem eens wat kroegen, studentenverenigingen etc waar Mr. Poh! eens een poging kan wagen.

Alvast bedankt!!!

Greetz, Martino!

pandemonic
14 mei 2003, 23:41
Hmmm, kijk het is niet zo moeilijk om zelf een concertje te regelen. Wij (xzero = metalband) zitten nog met een concert en dan houd het eventjes ook weer op, maar hier (amersfoort) valt altijd wel een gigje te regelen en alleen spelen is ook maar alleen, dus als jullie de motivatie en energie hebben om hier (ooit) heen te komen, kan ik wel wat bandjes regelen en een zaaltje met wat apparatuur, is meestal gratis, omdat de mensen zich (op hoop van de verhuurders) volgooien met hun bier. Dus als er ineteresse is,..ik hoor het graag, wij zoeken ook gelegenheden om buiten onze eigen stad op te treden, dus laat maar horen