PDA

View Full Version : Cabronita (biina) klaar.



Hendriks
2 december 2010, 10:34
Eindelijk , hij zit in elkaar , nog wat kleinigheden en hij is speelklaar.
De hals stond te recht , de intonatie moet nog afgestelt en er is buzz als ik in het vierde vak fret .
Eerst de hals even laten zetten en dan later maar eens weer kijken.
Eerst maar eens wat slechte foto's , mijn zwager komt dit weekend wat betere plaatjes schieten (beter toestel en kennis).

http://img203.imageshack.us/img203/3220/cabronita002.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5576/cabronita004.jpg

http://img199.imageshack.us/img199/4329/cabronita005.jpg

Rinze
2 december 2010, 10:57
Mooi ding! Wat voor brug is dat, ziet er erg 80-ies uit?

Zag ik je Swamp Ash nu op gitaarmarkt staan ergens in Utrecht of zo?

jutter
2 december 2010, 10:58
Klasse! Krijg er een stijve plasser van!

Hendriks
2 december 2010, 11:04
Mooi ding! Wat voor brug is dat, ziet er erg 80-ies uit?

Zag ik je Swamp Ash nu op gitaarmarkt staan ergens in Utrecht of zo?

Moderne 6 zadel brug , geen idee van welk merk.
De PRS staat al weer een tijdje te koop , zag hem ook staan.

Hendriks
2 december 2010, 11:06
Klasse! Krijg er een stijve plasser van!

Alex ,dat wil ik niet weten.;)

speedmusic
2 december 2010, 11:10
Dat ziet er prachtig uit, maarre toch niet die andere brug gebruikt?

Mijn 2 pups cabro zit nu strak in de lak het wachten is alleen op de TV Jones elementen welke ik in de mijne wil zetten.

Hendriks
2 december 2010, 11:15
Dat ziet er prachtig uit, maarre toch niet die andere brug gebruikt?

Mijn 2 pups cabro zit nu strak in de lak het wachten is alleen op de TV Jones elementen welke ik in de mijne wil zetten.

De GE Smith brug kwam niet mooi uit, dan zou ik de zadels te strak naar achteren moeten draaien.
Ik ben benieuwd naar die van jou.

Volgende project gaat een Esquire worden , afgelopen weekend die van MichaelAE gehoord , heaven.

barno
2 december 2010, 11:23
nice one! atypische kleur voor een cabronita. mss zou ik zelf de control cav cover ook in het wit genomen hebben ipv zwart

Hendriks
2 december 2010, 11:29
nice one! atypische kleur voor een cabronita. mss zou ik zelf de control cav cover ook in het wit genomen hebben ipv zwart

Net even anders deze Dakota Red . Het afdekplaatje zat bij de bodie en bovendien aan de achterkant , maar een witte zou zeker niet misstaan.

almarvk
2 december 2010, 11:31
Dat is een tenminste een Tele die ik kan waarderen! :ok:

Lexvandoef
2 december 2010, 11:31
Ziet er goed uit! Lekker kleurtje, eenvoud, maar krachtig! Nice!:rockon:

marc_o
2 december 2010, 13:23
Wat een superleuke gitaar is dat toch!!

Wat voor onderdelen heb je gebruikt? (merk en waar gehaald?)

stikel
2 december 2010, 14:58
Hij is mooi geworden Henk. Vooral dat minimale slagplaatje is mooi. De brug lijkt wel wat op de brug van mijn Framus Renegade. Die is volgens mij van Wilkinson.

Hendriks
2 december 2010, 16:24
Wat een superleuke gitaar is dat toch!!

Wat voor onderdelen heb je gebruikt? (merk en waar gehaald?)

Bodie , pickups via MP (forumlid) , hals is van Allparts , de rest van axesrus.

Hendriks
2 december 2010, 16:25
Hij is mooi geworden Henk. Vooral dat minimale slagplaatje is mooi. De brug lijkt wel wat op de brug van mijn Framus Renegade. Die is volgens mij van Wilkinson.

Hij is merkloos , ziet er overigens goed degelijk uit.

Duhsjaak
2 december 2010, 17:08
Hi

Hij is echt weergaloos mooi geworden.
Ik hoop dat je in de 'sounds' sectie ons het geluid gaat laten horen, want het bewijs zit in de pudding, zeggen onze Britse buren.

Maar zo op het oog krijg ik al een uiterst zeldzaam gevoel van: Ik ook Ik ook Ik ook etc.

Gefeli dus!
Groet Gus

ieme
2 december 2010, 17:27
vette gitaar ouwe!

Sinner1980
2 december 2010, 17:47
Mooi mooi!!!:cheerup:

macwilliams
2 december 2010, 18:50
Dat heeft mooi uigepakt, dat Dakota rood staat haar goed. Lady in red:ok:

Hendriks
2 december 2010, 22:52
Ik ben zeer tevreden met het resultaat , ik heb de buzzz er bijna uit. Knots van een neck ,veel hout ,lekkerrrr.

vulvasonic
2 december 2010, 23:00
Zo lelijk is ie helemaal nog niet. :D

Tupelo
2 december 2010, 23:06
Ik vind 'm mooi, brug ook, kleurtje alleen minder, niet lelijk, maar crème of transparant wit had ik mooier gevonden.
Maar 't bekt wel lekker, hoe klinkt het ? :)

Henri H
2 december 2010, 23:09
Leuk ding Henk.

Een beetje buzz hoort er toch ook wel bij, of is/was het erg overdreven?

Squier4ever
2 december 2010, 23:18
Ahhhh moet dat nou? Nu MOET ik weer een Cabro hebben potjandorie....

Hendriks
2 december 2010, 23:25
Leuk ding Henk.

Een beetje buzz hoort er toch ook wel bij, of is/was het erg overdreven?

Was iets teveel buzz , maar dat laatste beetje krijg ik er ook nog wel uit.

Hoe klinkt hij ? Nog een beetje moeilijk te omschrijven , morgen met de repetitie gaat hij helemaal los en kan ik daar een beter beeld bij krijgen . De elementen hebben geen hoge output , ik hoop dat hij het met een beetje overdrive lekker gaat doen.

oigun
3 december 2010, 13:56
Nice one!! Rood wit, maple en chroom..... its a winner:cheerup:

Hendriks
3 december 2010, 16:16
Nice one!! Rood wit, maple en chroom..... its a winner:cheerup:

Thanks. Ik ben er ook blij mee.

guitarkid
3 december 2010, 16:32
Ik ben zeer tevreden met het resultaat


En nou ook tevreden blijven!!! ;)
Mooi instrument, Henk.
Binnenkort toch maar een "mini-Telemeeting" in het Noorden....
Zuidbroek of zo? :)

Gr. C.

Hendriks
3 december 2010, 16:37
En nou ook tevreden blijven!!! ;)
Mooi instrument, Henk.
Binnenkort toch maar een "mini-Telemeeting" in het Noorden....
Zuidbroek of zo? :)

Gr. C.

Goed plan Coos.
Zitten nog wel meer tele's in de omgeving volgens mij.

guitarkid
3 december 2010, 17:53
Goed plan Coos.
Zitten nog wel meer tele's in de omgeving volgens mij.

Dat mag ook, hoor. Ik bedoelde eigenlijk dat jij gewoon even naar de studio kwam om je Tele te laten zien of ik even naar jou... ;)
Maar het lijkt me inderdaad leuk om meer mensen uit te nodigen!
In januari bijv? Ik heb het in december echt belachelijk druk: 13 optredens en de nodige studio-dagen. Crisis, what crisis.... :seriousf:

Gr. C.

Hendriks
3 december 2010, 18:31
Dat mag ook, hoor. Ik bedoelde eigenlijk dat jij gewoon even naar de studio kwam om je Tele te laten zien of ik even naar jou... ;)
Maar het lijkt me inderdaad leuk om meer mensen uit te nodigen!
In januari bijv? Ik heb het in december echt belachelijk druk: 13 optredens en de nodige studio-dagen. Crisis, what crisis.... :seriousf:

Gr. C.

Goed plan , ik kom wel een keer langs , wil de studio ook graag eens zien , neem ik een bundeltje gitaren mee.
We hebben nog even contact , ik heb het zelf ook druk nu.

Duhsjaak
3 december 2010, 20:14
Hi
The suspense is killing me.
En niet zo'n hoge output is juist lekker te doseren. Ik heb er heeeeeeel hoge verwachtingen van.
Zal die echte cabrio maffia leren met hun misdadig hoge prijzen.
Groet, Gus

vulvasonic
3 december 2010, 22:25
Vergeef me mijn onwetendheid (ik kan ook googlen en net doen of ik alle kennis in huis heb), maar waar staat dat 'Cabronita' voor?
Is dat de naam van iemand die...., wat?

speedmusic
3 december 2010, 22:41
Cabronita is volgens mij geen bestaand woord, het dichtst in de buurt komt het woord Cabron.
Cabron: A good definiton that would apply in almost all Spanish speaking countries would be asshole-fucker-bitch. (bron: Urban Dictionary)

Voor nog meer betekenissen van het woord Cabron: Urban Dictionary (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cabron)
(zoals je ziet is Spaans ook niet mijn taal en was google mijn vriend)

Terminus
4 december 2010, 00:13
Cabronita is volgens mij geen bestaand woord, het dichtst in de buurt komt het woord Cabron.
Cabron: A good definiton that would apply in almost all Spanish speaking countries would be asshole-fucker-bitch. (bron: Urban Dictionary)

Voor nog meer betekenissen van het woord Cabron: Urban Dictionary (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cabron)
(zoals je ziet is Spaans ook niet mijn taal en was google mijn vriend)

Dus daar is het RHCP nummer naar vernoemd... :???:

Prachtige gitaar, als ik ergens gas van krijg zijn het wel Cabronita's.

speedmusic
4 december 2010, 10:35
offtopic: Als ik de tekst nalees (kende het nummer niet), lijkt het me inderdaad te gaan over iemand die de tekstschrijver een motherfucker/cabron vind. In het eerste couplet: "mad dogging (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mad%20dogging) me and anyone from my other crew" .

Cabron letterlijk vertaald = Grote geit, maar Hispanic slang kan het dus ook "Motherfucker" betekenen. In het nummer Cabron vind hij de persoon in Dodger Blue waarschijnlijk een bad motherfucker. (en eigenlijk wel cool daarom wil hij erbij horen)

Door redenerend, heeft het nummer waarschijnlijk een gang-related achtergrond. RHCP uit LA, LA Dodgers (clubkleuren blauw), Crips ook LA, kleuren van de Crips Blauw. De blauw gekleurde LA Dodgers pet (http://www.complex.com/blogs/2010/07/23/rep-yo-set-the-10-most-gang-affiliated-hats-in-sports/)staat op 1 als zijnde gang-related

Hendriks
4 december 2010, 11:51
Ik heb van iemand die behoorlijk spaans spreekt begrepen dat het "geit" betekend.

humbucker
4 december 2010, 11:54
Waarschijnlijk klein geitje dan, want het achtervoegsel -ita wordt gebruikt voor verkleiningen.



Tot zover mijn kennis van de Spaanse taal!

vulvasonic
4 december 2010, 12:48
Deze uitvoering van de telecaster wordt dus blijkbaar gekscherend 'geitje' genoemd. Maar WAT maakt een Tele een Geitje?
• Gehalveerde slagplaat, dat lijkt duidelijk
• Stratocaster brug in non-trem uitvoering (doogaans, toch?)
• Slechts 1 element (net als de Esquire)

Maar waar moet een Tele nog meer aan voldoen om een Geitje te mogen worden genoemd?
• Ik heb ze met en zonder control plate gezien.
• De meeste hebben een filtertron pickup, maar niet allemaal.
• Grofweg lijkt het model op het prototype van wat later de Esquire zou worden, maar wat is er gebeurd met de slangenkop?
• Speelt de dikte van de body nog een rol?
• En het hout? All maple neck lijkt een must, maar verder?
• Heeft mijn moeder aambeien?

Allemaal vragen. En ik dacht dat de term Cabronita ergens voor stond. Dat het sowieso een filtertronnetje moest hebben en een half slagplaatje, maar blijkbaar zijn de richtlijnen voor een Cabronita zo strak nog niet. Op de site van Fender vond ik 1 Cabronita en daar zullen er maar 20 van worden gemaakt. 10 zwarte en 10 goudkleurige.

Ik vraag dit niet om te zeiken (en het zal me verder ook worst wezen - er zijn belangrijker dingen op aarde), maar het valt me op dat de Cabronita enorm in populariteit stijgt, dat er veel gitaristen zijn die er een willen hebben, maar dat (behalve het halve slagplaatje) helemaal niet helder is wat een Cabronita nou feitelijk een Cabronita maakt. Wie kan me een bevredigend antwoord geven op deze prangende vraag?
De vraag prangt bij mij althans enorm. Zelden een vraag gehad dat zo gigantische prangde. En ik weet niet eens wat 'prangen' betekent!

Ik ben confuus. :dontgeti:

speedmusic
5 december 2010, 14:28
Er zijn twee type Cabronita een 1 pupper en een 2 pupper.
De 1 pupper is uitgevoerd met een TV Jones Powertron, tone en volume pot.
De 2 pupper met een TV Jones Classic brug en neck, vol pot S1 switch.
Voor overige specs van beide versies verwijs ik naar de Custom Shop pagina Fender (http://www.fender.com/customshop/instruments/search.php?section=guitars&cat=telecaster&subcat=limitedcollection)

Ik ga er vanuit dat Fender het slang woord Cabron (zie mijn vorige post) pakte en deze wilde vervrouwelijken denk aan Senor/senorita maakt Cabron/Cabronita.
Hier trouwens een artikeltje over schelden uit de Onze Taal waar het woord Cabron voorkomt (http://www.onzetaal.nl/nieuws/schelden.php)

@ Vulvasonic ik weet niet wat je bedoeld met slangekop maar als je hiermee refereert naar mijn vorige post bedoel ik dit: Slang = Straattaal

guitarkid
5 december 2010, 14:38
Ik heb van iemand die behoorlijk spaans spreekt begrepen dat het "geit" betekend.

"Cabrón" betekent ook min of meer "klootzak", maar bedoelt wordt iemand die berust in het overspel van zijn vrouw. Echt waar!
Cabrónita is een vrouw die berust in het overspel van haar man.
De droomvrouw dus.... ;)

Gr. C.

speedmusic
5 december 2010, 14:44
In die vertaling kan ik helemaal in meegaan, zie de aanpassing in mijn vorige post waar ik deze link heb toegevoegd over schelden uit de Onze Taal (http://www.onzetaal.nl/nieuws/schelden.php)

Hendriks
5 december 2010, 14:45
"Cabrón" betekent ook min of meer "klootzak", maar bedoelt wordt iemand die berust in het overspel van zijn vrouw. Echt waar!
Cabrónita is een vrouw die berust in het overspel van haar man.
De droomvrouw dus.... ;)

Gr. C.

Waar zijn die vrouwen?

guitarkid
5 december 2010, 16:15
Waar zijn die vrouwen?

Jaaaa, da's voor jou een vraag en voor mij een weet....!!!! :)

Hendriks
5 december 2010, 16:53
Jaaaa, da's voor jou een vraag en voor mij een weet....!!!! :)

ha,ik weet genoeg.

guitarkid
5 december 2010, 17:01
ha,ik weet genoeg.

Nee, het zit niet zo als jij nu denkt..... ;) Ik ben een heel braaf en trouw jongetje!

Gr. C.

lauke_101
6 december 2010, 10:02
In één woord: sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Ze is echt heel erg mooi geworden, ben benieuwd hoe ze klinkt. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst ;)

Hendriks
6 december 2010, 13:50
In één woord: sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Ze is echt heel erg mooi geworden, ben benieuwd hoe ze klinkt. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst ;)

Ik moet de afstelling nog even goed en dan kan ik hem pas goed proberen ,maar hij gaat vast goed klinken.

Duhsjaak
6 december 2010, 14:48
Hi
Hoe mooi ie ook is, hoe ie speelt en hoe ie klinkt......... Can't wait.
Groet Gus

Hendriks
6 december 2010, 14:59
Hi
Hoe mooi ie ook is, hoe ie speelt en hoe ie klinkt......... Can't wait.
Groet Gus

Nog even geduld , ik laat de frets vlakken van hals , ondanks dat het een nieuwe hals is .

speedmusic
18 december 2010, 00:35
Zo de mijne schiet ook al aardig op:
http://lh6.ggpht.com/_vC6kAz2Bysg/TQvy5E6a1xI/AAAAAAAACCg/uB5QPL62_QA/s640/rode%20cabro.JPG

Hendriks
18 december 2010, 09:46
Geweldig man , op de slagplaat na identiek .
Die van mij heb ik gisteren voor het eerst mee gehad naar de repetitie , geweldig wat een geluid. Ik was eerst een beetje geschrokken van de dikke neck , een beetje te veel van het goede , maar na een uurtje spelen was ik eraan gewent en vind ik het heerlijk.
Hij klinkt als een hele vette tele en met de tubescreamer aan voor een ranzing randje is het smullen.
Ik ben er helemaal blij mee ik hoop jij ook.

Duhsjaak
18 december 2010, 10:17
Hi
Heer Hendriks
Deze draad heb ik steeds gevolgd. Ik ben blij te horen dat je m ook lekker vindt klinken. Da's toch waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Op mijn tele met HiLo's heb ik gisteren nog staan hakken. Ik weet zeker dat er ooit ook nog wel een komt met TV pups erin.
Heerlijk.

Ik wens je (en natuurlijk Speed met de zijne) heel veel plezier ermee. Super leuk!!!
Vriendelijke groet,
Gus

guitarkid
18 december 2010, 11:29
......... Ik ben er helemaal blij mee....

Het zal toch niet waar zijn.......? Jeetje Henk... ;)
Maar te gek, man. Mooi om te lezen dat hij je zo goed bevalt!

Gr. C.

Hendriks
18 december 2010, 11:36
Het zal toch niet waar zijn.......? Jeetje Henk... ;)
Maar te gek, man. Mooi om te lezen dat hij je zo goed bevalt!

Gr. C.

Ik begrijp je opmerking helemaal Coos.

Heb je het nog steeds druk , ik kom anders even langs ,mag je hem proberen ,dan weet je wat ik bedoel?
Deze zelfbouw hou ik zowiezo , wel zijn er plannen voor de volgende.

guitarkid
18 december 2010, 13:29
Ik begrijp je opmerking helemaal Coos.

Heb je het nog steeds druk , ik kom anders even langs ,mag je hem proberen ,dan weet je wat ik bedoel?
Deze zelfbouw hou ik zowiezo , wel zijn er plannen voor de volgende.

Hallo Henk.

Geloof me, ik weet wat je bedoelt! Hoe vaak ik al dacht dat ik nu eindelijk de ultieme gitaar had (als die al bestaat...).
Ik heb een paar 100% blijvers: mijn Fender Stratocaster 62 RI, de gemodificeerde 1970 Fender Telecaster, de Gibson LP Standard uit 1978 en mijn Martin D35 uit 1973.
Ik ben erg benieuwd naar je Cabronita. Als dat maar geen GAS gaat opleveren.:soinnocent:

Gr. C.

Hendriks
18 december 2010, 13:34
Ik heb nu een paar weken geen band repetitie ,dus mag je hem gerust eens meenemen naar een gig.

guitarkid
18 december 2010, 15:08
Ik heb nu een paar weken geen band repetitie ,dus mag je hem gerust eens meenemen naar een gig.

Hee Henk.

Ik speel de 23e op de afterparty van Pé en Rinus (jou waarschijnlijk niet onbekend) in de Stadsschouwburg in Groningen met mijn band The Outtakes.
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=140243566027791&id=100000421304377#!/pages/The-Outtakes/172069656137582?v=wall

Anders evt. 27 of 30 dec. in de Schouwburg (Geert Teis) in Stadskanaal
Als je het leuk vind: kom gezellig mee met je Tele. Ik probeer 'm graag even.
Anders via PM wat afspreken? Ik rijdt met de apparatuur en mijn bus, dus plaats zat!

Gr. C.

speedmusic
23 december 2010, 16:18
henk, hoe heb jij eigenlijk het aarde van de brug gedaan?

Hendriks
23 december 2010, 16:26
henk, hoe heb jij eigenlijk het aarde van de brug opgelost?

Helaas geen pics , maar als volgt: even uitmeten waar de brug komt , een gat geboort van 10 mm doorsnee en een paar mm diep (natuurlijk op een plek waar de brug net overlapt ) zo dicht mogelijk bij de brugpup , van daaruit met een dunne boor 3 mm schuin naar de pickup uitsparing.



ps

Ga je nog bodies bestellen?

Rock Bottom
23 december 2010, 16:31
Wat blijven ze sexy!

speedmusic
23 december 2010, 17:11
hi dank voor de tip, als je de foto van mijn rode bekijkt zie je een stukje kopertape van de brug naar het element lopen.
Mijn andere cabro (1pupper) heeft geen aarding, volgende week ben ik op een lokatie met veel TL ga eens kijken wat het verschil is.

Henri H
13 juni 2011, 16:32
Henk, staat ie te koop?

http://link.marktplaats.nl/453845295

Tupelo
13 juni 2011, 16:51
Kwam 'm ook tegen; duidelijke zaak toch ? :)

'T is een sexy beest, maar 't moet toch maar door iemand anders opgehaald worden.

guitarkid
13 juni 2011, 17:06
Henk, staat ie te koop?

http://link.marktplaats.nl/453845295

Volgens mij is dat niet deze (of had je 'm al weer verkocht, Henk????).
Hoe dan ook, hij wordt door iemand anders aangeboden dan!

Hendriks
13 juni 2011, 17:26
Yep is de mijne (werk account) , ik ga een nieuwe bouwen , ook een Cabronita , lightweight ash , thinline en TV jones .

Mitch
13 juni 2011, 17:30
Dus Groningen is South Denmark? :seriousf:
Als je TV Jones zoekt, ik heb nog een setje Classic/Classic+ liggen.

Hendriks
13 juni 2011, 17:37
Dus Groningen is South Denmark? :seriousf:
Als je TV Jones zoekt, ik heb nog een setje Classic/Classic+ liggen.

Ik woon echt op het randje ,vlakbij Delfzijl .
Ik zal eraan denken Mitch.

guitarkid
13 juni 2011, 17:46
Ik woon echt op het randje ,vlakbij Delfzijl .
Ik zal eraan denken Mitch.

Maar heb jij 'm nog zelf te koop dan?
Vanwege de naam "Telecaster" en "Groningen"... (edit: Werkaccount, zie het nu....:soinnocent:)
Man, 't is zo'n fijne gitaar!

Gr. Coos

@Mitch: South-Denmark, West-Germany of hoe je het ook noemt...., wat maakt het uit. Wij noemden Brabanders en Limburgers vroeger "reserve-Belgen"... :makeup:

Hendriks
13 juni 2011, 18:02
Hey Coos , ik heb nog een MP account op mijn werk in Groningen , op 1 of andere manier werkt Groningen ook beter dan Holwierde als je iets verkoopt , ik vertel er bij contact wel netjes bij dat het een stukkie verder is ,maar je krijgt wel meer reacties .

guitarkid
13 juni 2011, 18:04
Hey Coos , ik heb nog een MP account op mijn werk in Groningen , op 1 of andere manier werkt Groningen ook beter dan Holwierde als je iets verkoopt , ik vertel er bij contact wel netjes bij dat het een stukkie verder is ,maar je krijgt wel meer reacties .

Ik snap het. Wie wil d'r nou iets van iemand uit Holwierde kopen. :seriousf:
Maar 't is een mooi ding, dus als ze referenties willen.... ;)

Gr. Coos

Hendriks
13 juni 2011, 18:09
Ik snap het. Wie wil d'r nou iets van iemand uit Holwierde kopen. :seriousf:
Maar 't is een mooi ding, dus als ze referenties willen.... ;)

Gr. Coos

Hij is zeker mooi , maar ik heb nog een paar hele mooie en het liefst zou ik hem houden ,maar dan wil mijn vrouw ook weer wat nieuws.
Er komt deze week ook nog een stratje en dat moet ik ook nog gaan uitleggen.
:soinnocent:

richwoodplayer
13 juni 2011, 18:59
k zou hem wel willen hebben, maarja, het geld is er niet..

Henri H
13 juni 2011, 19:27
De afstelling had je nog steeds niet perfect toch?
Is dat nu opgelost, of is dat mede reden van verkoop?

Hendriks
13 juni 2011, 19:28
De afstelling had je nog steeds niet perfect toch?
Is dat nu opgelost, of is dat mede reden van verkoop?

Die is perfect , was met de Allparts hals , er zit nu een Musikraft op.

stikel
13 juni 2011, 22:06
Hij is zeker mooi , maar ik heb nog een paar hele mooie en het liefst zou ik hem houden ,maar dan wil mijn vrouw ook weer wat nieuws.
Er komt deze week ook nog een stratje en dat moet ik ook nog gaan uitleggen.
:soinnocent:

Gewoon met dezelfde frequentie van vrouw wisselen Henk :D

Hendriks
13 juni 2011, 22:18
Gewoon met dezelfde frequentie van vrouw wisselen Henk :D

;);););)Weet je wel wat dat kost?

geert1976
13 juni 2011, 23:06
Hij is zeker mooi , maar ik heb nog een paar hele mooie en het liefst zou ik hem houden ,maar dan wil mijn vrouw ook weer wat nieuws.
Er komt deze week ook nog een stratje en dat moet ik ook nog gaan uitleggen.
:soinnocent:

Auch, houd chocolade en rode rozen bij de hand.
heb je die Gibson al wel uitgelegd aan je vrouw?;)

Hendriks
13 juni 2011, 23:12
Auch, houd chocolade en rode rozen bij de hand.
heb je die Gibson al wel uitgelegd aan je vrouw?;)

Dat vond ze een goed verhaal.:crazyhappy:

Luigi
6 oktober 2011, 18:26
Zal er wel overheen gelezen hebben maar is die body een eigen fabricaat? Zo niet, waar gekocht, zo ja; is er ergens een bouwtekening beschikbaar.
Ben helemaal weg van die cabro; help!!:mmmm:

barno
6 oktober 2011, 18:40
Zal er wel overheen gelezen hebben maar is die body een eigen fabricaat? Zo niet, waar gekocht, zo ja; is er ergens een bouwtekening beschikbaar.
Ben helemaal weg van die cabro; help!!:mmmm:

in zelfbouw vind je aantal cabro topics.
body: easy, maak een telebody met frezing voor electronica aan achterkant

Luigi
7 oktober 2011, 18:13
Da's nou net het probleem; ik kan dus geen body's maken en ben dus afhankelijk van wat anderen fabriceren. Tips iemand?

oigun
7 oktober 2011, 18:17
Ebay?

Mark Rutters, Warmoth, Usacg..

speedmusic
7 oktober 2011, 21:39
Half jaar geleden had ik nog wel een tip, nu niet meer ;)
Hendriks, heb je hem nog verkocht?


toch een tip, zoek op Marktplaats even op Cabronita en daar is iemand die ze freest uit Friesland (http://link.marktplaats.nl/477996064) oops verkeerde advertentie van de verkoper ik moest deze (http://link.marktplaats.nl/481539790)van hem hebben.

spirit
7 oktober 2011, 22:02
Jammer van de hoge verzendkosten, maar misschien is dit een optie
http://www.ebay.nl/itm/Telecaster-la-cabronita-style-replacement-alder-body-/320768876410?pt=UK_Guitar_Accessories&hash=item4aaf509f7a

Luigi
7 oktober 2011, 23:11
Bedankt voor de tips!! (lingerie was helaas niet mijn maatje..;))

Hendriks
8 oktober 2011, 09:45
Warmoth, Musikraft , ebay.com , etc. keuze genoeg.
Die van mij heb ik verkocht ,maar ga er wel 1 weer bouwen.