PDA

View Full Version : tape



mathijsg
2 december 2010, 02:17
hoi,
Ik heb een probleem settings te onthouden van mijn pedalen/versterker.
Mijn idee om aan de bovenkant van versterker de settings op te schrijven zodat ik niet de hele tijd hoef te zoeken naar een goed volume (versterker is vox ac15 en met volume controleer ik dan ook de amount van drive)
Nu kan ik nergens tape vinden die wit is waar ik op kan schrijven en die niet erafgaat als ik er al tegenaan blaas.
Iemand suggesties?

Outline
2 december 2010, 04:30
Nichiban Gaffa. Intikken bij Google en je komt genoeg Webshop's tegen.

Je hebt de witte in 19, 38 en 50mm breed waarbij ik zomaar met zekerheid kan stellen dat je de 19mm-versie wil hebben.

Kleine Tip: je locale audio-boer kan je er ook aan helpen.

McVenco
2 december 2010, 12:12
Schilderstape, kost geen drol en is prima te beschrijven. 1 euro (of daaromtrent) bij elke bouwmarkt.

duckman
2 december 2010, 13:40
+1, koop de blauwe ,die laat geen lijmresten achter..

http://webshop.nieuwenhuisverf.nl/product_info.php/kip-tape-307-schilderstape-blauw-24mm-p-212


Schilderstape, kost geen drol en is prima te beschrijven. 1 euro (of daaromtrent) bij elke bouwmarkt.

Jedeel
3 december 2010, 09:13
Schilderstape is moeilijker te verwijderen na enige tijd.
Er is een witte (plastic) tape die als een soort stick-it plakt.
Goed beschrijfbaar en simpel te verwijderen/vervangen.
(Naam weet ik alleen niet. Verkrijgbaar in de betere boekhandels.)

Outline
3 december 2010, 16:14
Kan wel merken dat jullie geen pro-ervaring hebben...

Ik heb hier al 'n jaar of 1,5-2 een stuk Nichiban Gaffa op de vuilcontainer zitten. Buiten, in weer en wind dus. Deze tape doet nog steeds wat hij moet doen en komt er nog af zonder resten.

Schilderstape (ook wel bekend als papieren plakband) wordt na verloop van tijd hard en broos. En dan krijg je het nooit meer zonder resten verwijderd.