PDA

View Full Version : Utown! check ons nieuwe promotiefilmpje!



niels57
2 december 2010, 01:54
Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier op het forum en wilde even weten wat jullie van mijn band vinden! Check deze compilatie en laat me weten wat je vind! (hier of op Youtube)

http://www.youtube.com/watch?v=qLviYhlJRJ0

Niels

Voor de liefhebber/Gearfreak: Ik speel met Gibson ES-137 -> Monster-cable -> Fractal Audio Axe-Fx -> Yellow-cable -> VHT 2/50/2 -> Monster-cable -> Bogner Cube1x12

Duhsjaak
2 december 2010, 04:13
Hi Niels
Hartelijk welkom op dit forum. En dat ik, maar een paar jaar ouder dan 57, je eerste forummer ben die commentaar levert is wel een strange coincidence.

Het is de vraag of dit soort super gearrangeerde cross over ieders kopje thee is.
Juist omdat ik mij er zo helemaal niet mee bezig hou (en het ook niet kan) vind ik het altijd boeiend om te naar te luisteren.

Geen idee hoelang jullie al samen bezig zijn, maar er zijn nauwelijks zwakke plekken in aan te wijzen.

Nadeel van technische perfectie in het algemeen is dat het soms wat onpersoonlijk gaat klinken. Of te braaf. Mijn tip zou zijn eens te kijken of je niet heel af en toe iets gierend uit de bocht kunt laten lopen, dat zou het geheel wat spannender kunnen maken. Voor wat het waard is, als dit is geluid is waarnaar jullie op zoek zijn zou ik zeggen: Doorgaan en genieten.

Vriendelijke groet, Gus

benwave
2 december 2010, 05:32
Niels.. Echt perfect, en er is niets mis met perfectie. Een stel top muzikanten bij elkaar

niels57
2 december 2010, 13:14
Hi Niels
Hartelijk welkom op dit forum. En dat ik, maar een paar jaar ouder dan 57, je eerste forummer ben die commentaar levert is wel een strange coincidence.

Het is de vraag of dit soort super gearrangeerde cross over ieders kopje thee is.
Juist omdat ik mij er zo helemaal niet mee bezig hou (en het ook niet kan) vind ik het altijd boeiend om te naar te luisteren.

Geen idee hoelang jullie al samen bezig zijn, maar er zijn nauwelijks zwakke plekken in aan te wijzen.

Nadeel van technische perfectie in het algemeen is dat het soms wat onpersoonlijk gaat klinken. Of te braaf. Mijn tip zou zijn eens te kijken of je niet heel af en toe iets gierend uit de bocht kunt laten lopen, dat zou het geheel wat spannender kunnen maken. Voor wat het waard is, als dit is geluid is waarnaar jullie op zoek zijn zou ik zeggen: Doorgaan en genieten.

Vriendelijke groet, Gus

Haha nee ik ben niet 57 of uit '57. Maar net 22. We spelen nu +- 2 a 3 jaar in deze bezetting en met twee van de jongens speel ik al wel 4 jaar ofzo. En zo SUPER gearrangeerd is het niet hoor. De thema's vaak wel maar de solo's en de richting die we dan uitgaan is allemaal geinproviseerd over bepaalde grooves en schema's. En door goed te luisteren naar elkaar.

Maar ik snap goed wat je bedoelt met "het een keer goed uit de bocht laten vliegen" Dat commentaar heb ik ook al wel vaker gehoord. Doorgaan doen we zeker, stoppen is geen optie..:dance:

niels57
2 december 2010, 13:19
Niels.. Echt perfect, en er is niets mis met perfectie. Een stel top muzikanten bij elkaar

Thanks!:gitarist: