PDA

View Full Version : Rack spring reverb 1HE



sjaak1990
1 december 2010, 19:56
Ik zit al een tijdje te kijken naar rack spring reverbs van 1HE maar ik word niet veel wijzer.
Ik heb de Peavey ValVerb gevonden maar die is erg moeilijk te vinden, vroeg me af of er nog alternatieven zijn? Het liefst aan en uit te zetten met een footswitch en geen tonesuck want ik zou hem een groot deel van de tijd aan hebben staan.
Budget heb ik niet echt in gedachte, moet niet te duur worden >300 maar heb geen haast om te kopen maar vind het fijn als ik de markt in de gaten kan houden.

telecastermaster
6 december 2010, 09:08
Spaar nou maar gewoon door voor een Valverb.
Ten eerste is er geen ander alternatief in 19" formaat.
En ten tweede is het een supergalm.
Je zult je afvragen wat je ooit in die digitale dozen zag....

DemolitionColorScheme
6 december 2010, 10:05
Ik heb wel een tip voor je. Check je PM Inbox.

telecastermaster
6 december 2010, 12:59
Nou, daar zijn wij ook wel geinteresseerd in, hoor. ;)
Dus laat maar horen....

DemolitionColorScheme
6 december 2010, 13:11
Nou, daar zijn wij ook wel geinteresseerd in, hoor. ;)
Dus laat maar horen....
Ja, maar als ik me niet vergis mag je alleen maar koopjes op Marktplaats in een specifiek topic plaatsen. Vandaar dat ik het via PM deed.

DemolitionColorScheme
8 december 2010, 12:38
Hier, nog een tip - een Peavey Valverb op Marktplaats:
- http://link.marktplaats.nl/403050747

telecastermaster
8 december 2010, 13:09
Hier, nog een tip - een Peavey Valverb op Marktplaats:
- http://link.marktplaats.nl/403050747


Doe nou maar. Krijg je nooit spijt van.

sjaak1990
9 december 2010, 21:16
Bedankt voor de tips :)

Sorry dat ik nu pas reageer, erg druk geweest. Ben ik contact met de persoon van de tip van DemolitionColorScheme, die valverb moet ik misschien langs gaan...is haast naast de deur vind hem alleen wel erg duur.

Ervaringen met de valverb? Vind die montage van de buisvoetjes er niet geweldig uitzie...ik wissel erg graag buisjes namelijk, maarja 1HE, zoveel ruimte is er niet

Lees wel over een volume drop als je de tremolo inschakeld

DemolitionColorScheme
9 december 2010, 21:48
Bedankt voor de tips :)

Sorry dat ik nu pas reageer, erg druk geweest. Ben ik contact met de persoon van de tip van DemolitionColorScheme, die valverb moet ik misschien langs gaan...is haast naast de deur vind hem alleen wel erg duur.

Ervaringen met de valverb? Vind die montage van de buisvoetjes er niet geweldig uitzie...ik wissel erg graag buisjes namelijk, maarja 1HE, zoveel ruimte is er niet

Lees wel over een volume drop als je de tremolo inschakeld
Ik zou niet te lang wachten. Ik zit er ook aan te denken om hem te halen. ;) Ik zoek al een tijden een Fender Spring Reverb tank, maar deze lijkt me ook best okay.

sjaak1990
9 december 2010, 21:55
Ik zou niet te lang wachten. Ik zit er ook aan te denken om hem te halen. ;) Ik zoek al een tijden een Fender Spring Reverb tank, maar deze lijkt me ook best okay.

Welke van de 2? ;)
Ik heb niet zoveel haast, vind een nieuwe delay een hogere prioriteit hebben namelijk.

DemolitionColorScheme
9 december 2010, 22:17
Welke van de 2? ;)
Ik heb niet zoveel haast, vind een nieuwe delay een hogere prioriteit hebben namelijk.
Ja, die Peavey, maar zo belangrijk is dat voor mij ook even niet. De Axe-FX gaat voor.

sjaak1990
9 december 2010, 22:56
Ben benieuwd hoe de axe-fx bij je muziek gaat klinken. Nooit in het echt gehoord maar het lijkt me te gek...misschien eens testen want zo duur is het niet, ofja relatief gezien.

DemolitionColorScheme
9 december 2010, 23:26
Ben benieuwd hoe de axe-fx bij je muziek gaat klinken. Nooit in het echt gehoord maar het lijkt me te gek...misschien eens testen want zo duur is het niet, ofja relatief gezien.
Relatief gezien niet, maar het blijft een duit geld, dat zeer zeker. Ik ben benieuwd. Ik denk dat het allemaal iniedergeval een stuk schoner zal zijn, nu ik direct-in kan opnemen.