PDA

View Full Version : Rush weer op tour !!



FNaRK
1 december 2010, 19:29
http://email.rush.net/tour/header.jpg

waarbij intergraal het meesterwerk Moving Pictures gespeelt gaat worden :rockon:

Ik heb mijn kaarten al binnen !!

Wie gaat er nog meer ?

vulvasonic
1 december 2010, 19:53
Ik heb ze in een ver verleden tweemaal gezien in de Ahoy. Lijkt me gaaf om ze weer eens te bekijken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Veel plezier daar!

ShredTallicA
1 december 2010, 21:00
Het gaat pas over 2 dagen te koop! :dontgeti:
En ik ga zeuren en smeken of ik ook mag :cheerup:

FNaRK
1 december 2010, 21:32
Het gaat pas over 2 dagen te koop! :dontgeti:
En ik ga zeuren en smeken of ik ook mag :cheerup:

ghehehe .... lang leve de pre-sale :soinnocent:
4 kaarten liggen in mijn postvakje te wachten om uitgeprint te worden.

ShredTallicA
1 december 2010, 21:37
Jaaa, ik mag :crazyhappy:

Basileia
1 december 2010, 23:16
Presale? Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar? Reken maar dat ik ga!

peter_heijnen
2 december 2010, 10:03
Idd hoe zit dat met die presale?????

Ik was vroeger diehard fan, de laatste keer vond ik het echter wat ouwelijk allemaal. De jonge hondenenergie zat er toen iig niet in. Maar ik ga lekker toch weer loeren. :)

FNaRK
2 december 2010, 10:18
Goed lezen en snel reageren.

Rush confirm The Time Machine Tour will visit new cities throughout North America and play a few return engagements beginning March 30th in Ft. Lauderdale and running through April 22nd in 2011 with dates in Greensboro, Nashville, Louisville, Toledo, Hershey, New York’s esteemed Madison Square Garden, Chicago, Cleveland, Detroit, Hamilton, Montreal and Baltimore. The tour also returns to North America in June with performances in select markets that will include cities such as New Orleans, Austin, Vancouver and a very special return play in Los Angeles – more information on these dates and more soon!

Mar. 30 Ft. Lauderdale, FL Bank Atlantic Center On sale Dec. 13
April 1 Greensboro, NC Coliseum On sale Dec. 11
April 3 Nashville, TN Bridgestone Arena On sale Dec. 10
April 5 Louisville, KY KFC Yum! Center On sale Dec. 11
April 6 Toledo, OH Huntington Center On sale Dec. 11
April 8 Hershey, PA Giant Center On sale Dec. 6
April 10 New York, NY Madison Square Garden On sale Dec. 10
April 12 Chicago, IL United Center On sale Dec. 13
April 15 Cleveland, OH Quickens Loans Arena On sale soon!
April 17 Detroit, MI Palace of Auburn Hills On sale Dec. 6
April 19 Hamilton, ON Copps Coliseum On sale Dec. 10
April 20 Montreal, PQ Bell Centre On sale Dec. 11
April 22 Baltimore, MD 1st Mariner Arena On sale Dec. 6

Pre-sales for select shows start this Wednesday

PRE-SALE for ROTTERDAM, HOLLAND show just announced for May 27th at the Ahoy Arena:

Link: http://www.ticketmaster.nl/html/connect.htmI?EVNT=RU270511&brand=nl_livenation
Password: RushNL

Window: Opens Wednesday, December 1 at 5:00 PM (local time/CET) for 1 full day (24 hours) with a ticket limit of 4 tickets

General On-Sale begins Friday, December 3 at 10:00 AM (local time/CET with a ticket limit of 8 tickets, available at www.livenation.nl

PRE-SALE TICKETS & PACKAGES FOR NORTH AMERICA:

Pre-sales for HERSHEY, DETROIT & BALTIMORE start this WEDNESDAY, DECEMBER 1 at 10 AM!

The Rush Fan Club Tickets can be purchased at rush.musictoday.com

Please note: Rush Fan Club tickets are available during the presales only.

Reserve the best seats in the house now through our special fan pre-sale. Pre-sales only last three days, and only certain cities/dates are currently available for pre-sale, more pre-sales added each week. Check back if you don't see your date. At the end of your ticket purchase, you will have the opportunity to pre-order EXCLUSIVE Rush Fan Club merchandise.

In addition, when you order tickets and an exclusive merch item you will be automatically entered to win a meet and greet with members of the band at your show (one winner plus guest per city).

Please note if you choose the Music Today fan pre-sale package, to access ticket pre-sales you must first register for the fan community. Registration is FREE. You will have to register with the Music Today site BEFORE completing your ticket purchase so we suggest you do this before the on-sale window opens at 10AM local time.

Rush Time Machine Package can be purchased at http://www.ticketmaster.com/Rush-tickets/artist/807344

The Time Machine Package includes:

One premium, reserved ticket located within the first 15 rows of the stage
Copy of “Rush - Classic Albums - 2112 and Moving Pictures” DVD (the making of “2112” and “Moving Pictures”)Rush “
Caravan/BU2B” CD single
Specially Designed Tour Shirt (exclusive design, available to ticket packages only)
Exclusive Tour Poster (numbered, limited)
Official Time Machine Tour Program
Set of Official Rush Guitar Picks


In the US, Citi® cardmembers will have access to pre-sale tickets through Citi's Private Pass® Program beginning December 1st in select markets. For complete presale details visit http://www.citiprivatepass.com.

Basileia
2 december 2010, 10:36
Yes! Ik heb ze ook binnen. Nu maar hopen dat ze het waard zijn...

peter_heijnen
2 december 2010, 11:04
Password: RushNL
Superbedankt FNaRK!! Heb ze ook binnen. Wat een flikkers trouwens, 4euro50 kosten bij creditcardgebruik...

Zie jullie waarschijnlijk in de arena! ;)

Henri H
2 december 2010, 12:27
Groot Rush fan hier, en ik heb ze in de jaren 80 en 90 een paar keer live gezien.
Helaas was dat altijd in die veel te grote galmbak van een Ahoy.
De CD's en DVD's koop ik wel, vin' ik nog steeds erg goed, maar concerten? :stop:

FNaRK
2 december 2010, 12:29
Superbedankt FNaRK!! Heb ze ook binnen. Wat een flikkers trouwens, 4euro50 kosten bij creditcardgebruik...

Zie jullie waarschijnlijk in de arena! ;)

graag gedaan. Schrok idd wel van de prijzen, €65 per kaart :crazyhappy:
Zie je in de Arena !!

FNaRK
2 december 2010, 12:33
Groot Rush fan hier, en ik heb ze in de jaren 80 en 90 een paar keer live gezien.
Helaas was dat altijd in die veel te grote galmbak van een Ahoy.
De CD's en DVD's koop ik wel, vin' ik nog steeds erg goed, maar concerten? :stop:

Vind het wel meevallen met die galmbak. Ligt erg aan de band / geluidsman / volume ....
Laatste keer RUSH was briljant geluid, ook wel weer afhankelijk van je plaats.

ShredTallicA
2 december 2010, 14:56
Ik neem aan dat Rang 1 het dichtst bij het podium is? :dontgeti: Iemand die opheldering kan geven, want ik wil eigenlijk wel goede plaatsen :sssh:

peter_heijnen
2 december 2010, 15:08
Rang 1 zijn de beste plaatsen, tenzij je mee mag spelen.

Henri H
2 december 2010, 15:20
Je 2e concert evah, Shreddie? ;)

@FNaRK: Ik zat altijd op de tribune ergens bovenaan, en dat helpt natuurlijk ook niet, maar bij een concert van Deep Purple (ergens rond '93) stond ik in de "arena", maar was het geluid ook slecht.
Ik was (evenals ShredTallicA) bij Jeff Beck in Utrecht een paar weken geleden, en dat was ook al zo'n galmbak, hoewel het ter hoogte v.d. mengtafel nog wel te doen was, maar de hoeveelheid publiek is me ook domweg teveel.
Bij mij houdt het met 1000 man al op, dus zaaltjes als b.v. Tivoli e.d. vind ik veel leuker.
Ik snap natuurlijk wel dat Rush niet in zo'n zaaltje speelt, maar ik heb het gewoon gehad met zo'n grote zaal/stadion/whatever.

Ik wens jullie iig veel plezier, en lees graag hoe het was, ook al duurt dat nog even. :)

peter_heijnen
2 december 2010, 15:26
@FNaRK: Ik zat altijd op de tribune ergens bovenaan, en dat helpt natuurlijk ook niet
Tijdens de exit stage left tour zat ik ook op de tribune, schuin achterin en helemaal bovenin. Mij viel juist op dat het geluid zo wonderlijk goed was en dat je buurman er zelfs -helaas- de hele tijd doorheen kon ouwehoeren en nog te verstaan ook....

Lifeson had toen al die strat met spiegelende slagplaat waar de volgspot heftig vanaf spatte. Wat een te gek concert was dat!!!! :)

ShredTallicA
2 december 2010, 15:27
En moi heeft kaarten :hippie:

@H.Huisjes

Inderdaad :D Vrienden van me wilden naar Iron Maiden, fuck dat ik ga lekker naar Rush!

Henri H
2 december 2010, 15:58
Goed bezig man! :supercool:

Henri H
2 december 2010, 15:59
Tijdens de exit stage left tour zat ik ook op de tribune, schuin achterin en helemaal bovenin. Mij viel juist op dat het geluid zo wonderlijk goed was en dat je buurman er zelfs -helaas- de hele tijd doorheen kon ouwehoeren en nog te verstaan ook....

Lifeson had toen al die strat met spiegelende slagplaat waar de volgspot heftig vanaf spatte. Wat een te gek concert was dat!!!! :)Jij bent oud! ;)

Ik zat vaak ergens aan de zijkant, bovenin.....

peter_heijnen
2 december 2010, 16:05
Jij bent oud! ;)
Haha idd, nog even en dat is 30 jaar geleden.... :)

Btw, zojuist een juweeltje gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=W4vd9OVLO7Q

KIJKEN!!!

FNaRK
2 december 2010, 16:31
.... maar de hoeveelheid publiek is me ook domweg teveel.
Bij mij houdt het met 1000 man al op, dus zaaltjes als b.v. Tivoli e.d. vind ik veel leuker.
Ik snap natuurlijk wel dat Rush niet in zo'n zaaltje speelt, maar ik heb het gewoon gehad met zo'n grote zaal/stadion/whatever.. :)


Dat vind ik juist zo fijn bij Ahoy: zeker in de arena heb je nooit echt het idee dat het te druk is. Ik kan altijd op mijn gemak een biertje halen, of een stukkie naar voren lopen voor beter beeld / geluid.

Ik zou zeggen: kom gezellig langs, drinken we een biertje :dance:

ShredTallicA
2 december 2010, 17:53
De komende tijd maar eens wat Rush albums draaien :crazyhappy:

duckman
2 december 2010, 18:12
wowo, mooie cover versie!!



Haha idd, nog even en dat is 30 jaar geleden.... :)

Btw, zojuist een juweeltje gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=W4vd9OVLO7Q

KIJKEN!!!

FNaRK
2 december 2010, 20:39
de setlist van één van de laatste shows:

http://www.setlist.fm/setlist/rush/2010/estadio-nacional-santiago-chile-13d511f1.html

Henri H
2 december 2010, 20:45
Idd mooie cover, zeer apart en knap gedaan!


Dat vind ik juist zo fijn bij Ahoy: zeker in de arena heb je nooit echt het idee dat het te druk is. Ik kan altijd op mijn gemak een biertje halen, of een stukkie naar voren lopen voor beter beeld / geluid.

Ik zou zeggen: kom gezellig langs, drinken we een biertje :dance:Hmm, tijdens dat Deep Purple concert waar ik het over had, was het stampdruk, kon je je kont echt niet keren, en een biertje halen koste je zeker een half uur! :stop:

Maar misschien bedenk ik me.... :)

@ ShredTallicA: Moving Pictures sowieso ff luisteren, die schijnen ze dus integraal te spelen, ook één van hun betere albums.
Van het modernere werk vind ik Counterparts en Vapor Trails erg goed.
Verder zijn eigenlijk al hun oudere platen top, met als uitschieters 2112 en Hemispheres (naar mijn mening).

ShredTallicA
2 december 2010, 21:47
Moving Pictures heb ik zelf in mijn cd-collectie :sssh: Verder maar eens wat andere albums afluisteren! En sowieso de nummers op die setlist ;)

Basileia
3 december 2010, 00:59
Moving Pictures heb ik zelf in mijn cd-collectie :sssh: Verder maar eens wat andere albums afluisteren! En sowieso de nummers op die setlist ;)

Ik had niet gedacht dat ik Shred " Troo Metull" TallicA ooit nog op een goede muzieksmaak zou betrappen...

ShredTallicA
3 december 2010, 19:07
Ik ben zo metal, ik heb iron maiden afgeslagen om naar rush te kunnen :crazyhappy:

ShredTallicA
4 december 2010, 12:42
En de kaartjes zijn binnen :cheerup:

FNaRK
4 december 2010, 14:12
toch wel arena mag ik hopen ....

kun je me persoonlijk bedanken voor de tip en een biertje aanbieden :cheerup:

ShredTallicA
4 december 2010, 14:33
Arena it is :rockon: Ik denken dat ik nu lekker kan opscheppen tegen mijn gitaarleraar, had hij ook al kaartjes :(

peter_heijnen
4 december 2010, 15:18
Zo te horen een goede leraar! :)

En gefeliciteerd met je kaarten natuurlijk!

FNaRK
26 maart 2011, 20:15
jaja .... het gaat opschieten :rockon:


http://www.youtube.com/watch?v=8nv7SX8re6Q

peter_heijnen
26 mei 2011, 11:59
Tomorrow! :)

Hey mensen ik heb een afzegging en opeens een arena kaartje over (en mijn vriendin wil onder geen voorwaarde mee... :))

Wie wil er gratis heen? De eerste die mij zijn adres pm't stuur ik vanmiddag het kaartje op dan moet het morgen in de bus liggen. Kijk in dat geval trouwens nog even naar de actuele verkeersinfo, er zijn wegwerkzaamheden daaro en het concert begint 19u30 sharp.

Btw, het is natuurlijk wel zo fijn als je alleen reageert als je zeker weet dat de post ook daadwerkelijk op vrijdagen bij je besteld word.

peter_heijnen
26 mei 2011, 12:24
Er is een winnaar!

peter_heijnen
26 mei 2011, 12:59
Net gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=ZsuvYqHZYNg&feature=related

Ik geloof dat ik binnenkort maar eens zelf wat partijtjes ga inspelen. :)

FNaRK
27 mei 2011, 09:29
:rockon: Vandaag !! :rockon:


http://i624.photobucket.com/albums/tt324/jcordj66/rush-1.jpg

Basileia
27 mei 2011, 10:04
Is het een idee als alle rushgangers ff een fotootje plaatsen, zodat we elkaar misschien herkennen?

peter_heijnen
27 mei 2011, 10:07
Goed idee!

Wel een oude foto maar dit ben ik:
http://2.bp.blogspot.com/_uNe8FDd75iI/TSvTU31ZU6I/AAAAAAAAAFE/CUT9Zqa23p4/s1600/AF2Ktouralex-1.jpg

FNaRK
27 mei 2011, 10:52
Ik ben onderweg, kan ik alvast aansluiten achteraan de file :(

Maar misschien ben ik niet zo slim .... staat er nou dat de Maastunnel maar in één richting is afgesloten ?



Werkzaamheden Maastunnel
Van 16 mei tot en met 5 augustus is de Maastunnel afgesloten voor autoverkeer van Noord naar Zuid. Wij raden bezoekers zodoende aan om te rijden via de A15 en rekening te houden met extra reistijd.
Het concert van Rush begint stipt om 19.30 uur.



En zo ja, welke kant ?

Jeroen_TRC
27 mei 2011, 10:54
:rockon: Heb d'r zin in! :rockon:

FNaRK
27 mei 2011, 10:55
Is het een idee als alle rushgangers ff een fotootje plaatsen, zodat we elkaar misschien herkennen?

Zeker een goed plan,
ik heb Arena-kaarten en ben meestal te vinden iets voor de zaalmixer
Qua uiterlijk:
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/34190121/Motrhead%252BFuck%252Byou%252Bby%252BLemmy.jpg

peter_heijnen
27 mei 2011, 11:06
Ik ben onderweg, kan ik alvast aansluiten achteraan de file :(

Maar misschien ben ik niet zo slim .... staat er nou dat de Maastunnel maar in één richting is afgesloten ?



En zo ja, welke kant ?
Neem je toch de v Brienenoord? En volgens mij is die tunnel midden door de stad, dus beneluxtunnel kun je dan toch ook gewoon doen? Beetje verwarrend dit, wellicht een stagiar zonder rijbewijs die het van de chef mocht uitzoeken.

En aangezien je al onderweg bent, kun je ons mss op de hoogte houden?

Henri H
27 mei 2011, 11:49
Veel plezier jongens! Keep us posted, ok?

FNaRK
27 mei 2011, 13:01
Neem je toch de v Brienenoord? En volgens mij is die tunnel midden door de stad, dus beneluxtunnel kun je dan toch ook gewoon doen?

Er zijn meerdere wegen naar Ahoy :sssh: maar ik zoek de snelste en met de minste files. Dat was voor mij altijd de Maastunnel:
Delft --> Ahoy op de motor in 20 minuten.

peter_heijnen
27 mei 2011, 13:05
Ok op de motor, heb je Neil al gespot?

FNaRK
27 mei 2011, 13:35
Neil Paart bedoel je ?

Die zit waarschijnlijk in Blijdorp bij zijn familie:seriousf:

The Running Man
27 mei 2011, 23:32
En de winnaar is jou zeer dankbaar.
Was tof concert:rockon:




Tomorrow! :)

Hey mensen ik heb een afzegging en opeens een arena kaartje over (en mijn vriendin wil onder geen voorwaarde mee... :))

Wie wil er gratis heen? De eerste die mij zijn adres pm't stuur ik vanmiddag het kaartje op dan moet het morgen in de bus liggen. Kijk in dat geval trouwens nog even naar de actuele verkeersinfo, er zijn wegwerkzaamheden daaro en het concert begint 19u30 sharp.

Btw, het is natuurlijk wel zo fijn als je alleen reageert als je zeker weet dat de post ook daadwerkelijk op vrijdagen bij je besteld word.

FNaRK
27 mei 2011, 23:50
Fuckin' vet :rockon:

Henri H
28 mei 2011, 00:05
Nu alweer afgelopen?!

Kon Geddy het Moving Pictures geweld nog een beetje aan?

JER00N
28 mei 2011, 01:51
Ook net terug... was supervet! Leukere set dan drie jaar geleden :)

ShredTallicA
28 mei 2011, 09:24
Het was geweldig :rockon: Ook meteen een tourshirt gescoord

peter_heijnen
28 mei 2011, 11:25
Wat zijn die ouwe lullen toch nog steeds helemaal te gek!! En ook al haalt Geddy de ouwe stukken eigenlijk niet meer echt, dus ook het moving pictures geweld niet Henri, hoe ie er voor vecht maakt veel goed. Je vergeet makkelijk dat die gasten ook al richting de 60 gaan.... ;)

Alleen dat geluid af en toe he, als de baspedalen erbij kwamen was het -vooral in het begin- alsof ze bijna een hele toon te laag waren, dat had volgens mij makkelijk beter gekund zo niet gemoeten. Ben na de pauze meer in de buurt van de mixer gaan staan maar ook daar schoot het niet veel op.

Op de terugweg ben ik heerlijk rustig met 100 omgereden en heb ik in de auto keihard presto, hemispheres en moving pictures gedraaid, overkill is goed!

@The Running Man: graag gedaan! Is ome Keith nog mee geweest?

Henri H
28 mei 2011, 11:33
Wat zijn die ouwe lullen toch nog steeds helemaal te gek!! En ook al haalt Geddy de ouwe stukken eigenlijk niet meer echt, dus ook het moving pictures geweld niet Henri, hoe ie er voor vecht maakt veel goed. Je vergeet makkelijk dat die gasten ook al richting de 60 gaan.... ;)...Ja, ik snap wat je bedoelt, en ben het ermee eens. Het feit dat ze er zelf nog zoveel lol in hebben straalt van het podium af.

Hebben ze Moving Pictures nou helemaal gespeeld?

ShredTallicA
28 mei 2011, 11:36
Yes +10tekens

peter_heijnen
28 mei 2011, 12:00
Oh en btw, Lifeson is toch echt wel de 'meester van de ruimte', wat een SOUND!!

peter_heijnen
28 mei 2011, 12:22
Je vergeet makkelijk dat die gasten ook al richting de 60 gaan.... ;)
Ik weet hoe de volgende live dvd gaat heten: R60.

peter_heijnen
28 mei 2011, 12:57
http://www.nu.nl/muziek/2526473/rush-overtuigt-opnieuw-in-ahoy.html#

The Running Man
28 mei 2011, 15:12
Yep
Ome Keith is mee geweest.
Was bang dat hij na een gehoorbeschadiging nooit meer veilig naar een concert kon. Kwamen laat aan want hij had eerst nog een eindexamen
en konden buiten nog het tweede kaartje scoren.
Van begin af aan met zijn oordoppen in halverwege Arena gestaan
Net voor het eind toen er heel veel laag bas in die Ahoy door ging dreunen dacht hij dat hij last ging krijgen en zijn we preventief naar buiten gegaan.
Geen centje pijn dus voor hem was gisteravond dubbel feest.



Wat zijn die ouwe lullen toch nog steeds helemaal te gek!! En ook al haalt Geddy de ouwe stukken eigenlijk niet meer echt, dus ook het moving pictures geweld niet Henri, hoe ie er voor vecht maakt veel goed. Je vergeet makkelijk dat die gasten ook al richting de 60 gaan.... ;)

Alleen dat geluid af en toe he, als de baspedalen erbij kwamen was het -vooral in het begin- alsof ze bijna een hele toon te laag waren, dat had volgens mij makkelijk beter gekund zo niet gemoeten. Ben na de pauze meer in de buurt van de mixer gaan staan maar ook daar schoot het niet veel op.

Op de terugweg ben ik heerlijk rustig met 100 omgereden en heb ik in de auto keihard presto, hemispheres en moving pictures gedraaid, overkill is goed!

@The Running Man: graag gedaan! Is ome Keith nog mee geweest?

peter_heijnen
28 mei 2011, 16:04
Mooi dan!

Achteraf was ik helemaal niet ongelukkig met de afzegging van mijn maat. Ik was gisteren alleen en hoefde helemaal met niemand te lullen of zo en had de show lekker voor mezelf, pretpijpje erbij en genieten maar! :)

FNaRK
28 mei 2011, 17:06
was jij degene naast me die zo stond te zweven :seriousf:

Anyway: geweldige show, petje af voor die ouwe lullen die 3 uur vol spelen :rockon:
Vond het geluid goed te pruimen, en vooral Alex was weer heerlijk op dreef ...

peter_heijnen
28 mei 2011, 17:23
was jij degene naast me die zo stond te zweven :seriousf:
Ik stond idd naast iemand met een 2112 shirt maar er stond dan weer niet digitech bij, dus ik twijfelde of jij het wel was? :)

FNaRK
28 mei 2011, 20:25
Ik stond idd naast iemand met een 2112 shirt maar er stond dan weer niet digitech bij, dus ik twijfelde of jij het wel was? :)

:seriousf:

Was trouwens een 2120 gecamoufleerd als een 2112 :soinnocent:

Heb overigens nu een Digitech 1101 in de aanbieding

Henri H
28 mei 2011, 20:33
Haha, het ziet er trouwens naar uit dat ik dezelfde weg tegemoet ga met m'n HOOK. :chicken: :crazyhappy:

FNaRK
28 mei 2011, 20:47
Is het trouwens geen idee dat ze Grace Under Pressure ook eens intergraal gaan spelen ?


http://www.youtube.com/watch?v=ZGasaah8lrw&feature=related

ShredTallicA
28 mei 2011, 20:56
Wat boeit het, als ze maar gewoon terugkomen om te spelen! :rockon:

peter_heijnen
28 mei 2011, 21:39
Is het trouwens geen idee dat ze Grace Under Pressure ook eens intergraal gaan spelen ?


http://www.youtube.com/watch?v=ZGasaah8lrw&feature=related
Dat zou een geweldig idee zijn.

peter_heijnen
2 juni 2011, 12:15
Er is een serie aardige clips van ahoy op youtube. :)

Dus speciaal voor de thuisblijvers hier part1:
http://www.youtube.com/watch?v=9EPUMtOSp3Y&feature=related

Het microfoontje van de cam compressed de boel helemaal plat maar volgens mij kan de liefhebber nog wel bedenken hoe te gek het ter plaatse was. ;)

En dan te bedenken dat je vroegah zowat ondergronds moest voor een beroerd klinkende bootleg op een chroomcassette, haha.