PDA

View Full Version : Kitty Hawk Quattro Tube Pre-amp zoekt partner...



elliemark
11 mei 2003, 02:54
Hallo allemaal

Ik heb pas een Kitty Hawk Quattro Tube Pre-amp gekocht en ben op zoek naar een geschikte eindversterker..Ik speel in een "alle stijlen top40-band" met een PRS, Fender Lonestar en standard (USA).Ik hoor overal juichende verhalen over de Mesa 50/50, heeft iemand ervaring met deze combinatie of andere suggesties?


Mark

lars
11 mei 2003, 11:38
k heb wel een mesa boogie quad met een mesa 50-50 en dat klinkt natuurlijk goed...
geen idee over andere combinaties met een poweramp, maar 't is maar een poweramp, zoveel maakt dat niet uit kwa geluid.

marc_o
12 mei 2003, 15:04
uhuh, zal ik een marshall 80 wattertje voor je kopen en dan geef jij die mesa maar aan mij :wink:
het maakt toch niet zoveel uit...

elliemark
12 mei 2003, 15:12
kappuhhh!!!...ik was eerst...een Marshall 80-wattertje zei je?

marc_o
17 mei 2003, 21:45
je hebt voor een paar honderd euro wel een 2 keer 80 Watt Valvestate eindtrap van marshall en voor ietsje meer, hoeveel, dat weet ik niet, heb je de 120 watt eindtrap van de valvestatereeks en ik denk wel dat ie okee is voor z'n geld. Zeker als je in coverbandje speelt.

marc_o
17 mei 2003, 21:46
je hebt voor een paar honderd euro wel een 2 keer 80 Watt Valvestate eindtrap van marshall en voor ietsje meer, hoeveel, dat weet ik niet, heb je de 120 watt eindtrap van de valvestatereeks en ik denk wel dat ie okee is voor z'n geld. Zeker als je in coverbandje speelt.