PDA

View Full Version : Strat meeting?



ateng
1 december 2010, 02:28
Afgelopen is er een tele-meeting georganiseerd en kon er helaas niet bij zijn.
Maar aangezien ik meer een strat man bent lijkt mij een goed plan om een strat-meeting te laten houden.
Ik ben zelf niet een persoon van organiseren dus laat ik het liever aan iemand anders over maar als er een strat-meeting komt ben ik van de partij!

Misschien in het voorjaarsvakantie en dat zal dan ergens in februari zijn volgens mij.

macwilliams
1 december 2010, 04:25
Mij lijkt de kerstvakantie beter ik heb geen voorjaars vakantie.
En het lijkt mij ook beter dat iemand anders dit organiseerd, en daarbij mijn voorkeur in acht neemt.

Het lijkt me toch beter dat wanneer je met een plan komt je dan tenminste de organisatie voor je rekening neemt. Dan kun je zelf ook bepalen welke datum het word.

Dan is er nog de vraag of anderen op dezelfde datum ook vrij zijn.

Ijselrobo 07
1 december 2010, 09:15
een strat meeting is eigenlijk wel een goed idee :blast:
ik kan zelf misschien de locatie regelen, want mijn vader heeft een studio met een erg grote, en voorral goed klinkende zaal waar zeker 70-80 man in passen.

dus als iemand (die goed zo'n meetings kan organiseren) iets wil organiseren, dan kan ik mijn vader vragen of we zijn studio mogen gebruiken voor een dagje.

Grtz.
Ijselrobo 07

edit: de studio ligt in Stein in Limburg, dat is ong. 15KM van Maastricht af.

beruk
1 december 2010, 09:48
De tering wat een eind... Hoewel.. Als ze in dat Stein een top frituur en een vlaaiebakker hebben met onvergetelijk lekkere rijstevlaai. Ik zou dan best een met mijn stratje naar zuiden kunnen afreizen. Zet ik mijn lief af in Maastricht...:ok:

Wabbie
1 december 2010, 13:06
Strat-meeting lijkt me leuk. Ik wil best komen, alhoewel zuid limburg me nou niet echt centraal lijkt.

Verder, ik heb het erg druk met mijn stage en afstuderen dus echt helpen met de organisatie kan ik niet, maar ik zou evt wel bij willen springen als dat nodig mocht zijn.

Ijselrobo 07
1 december 2010, 13:19
@ beruk: er liggen een paar fritures en een pizzaria bij de studio in de straat, en verder zijn er nog een aantal bakkers én supermarkten in het dorp.

@ Wabbie: het ligt eraan hoe je het bekijkt, want voor de leden die uit belgie komen is het korterbij dan dat ze naar midden nederland moetten.

Venlonaer
1 december 2010, 13:23
heej Mac....rijstenvlaai mét slagroom;)

Nielsje
1 december 2010, 13:48
Ik wil er wel bij zijn, natuurlijk afhankelijk van de datum.
Locatie vind ik niet zo'n probleem, de auto rijdt wel.
Organiseren zou ik normaal gesproken niet zo erg vinden, maar ik ben op het moment wel erg druk met afstuderen, dus deze keer liever niet.

Kan wel een opzetje maken, eventueel.

humbucker
1 december 2010, 13:53
Ik ben ook voorstander! Stein zou mooi zijn, niet te ver voor mij. Ideaal eigenlijk :)

macwilliams
1 december 2010, 14:39
heej Mac....rijstenvlaai mét slagroom;)

Die kun je ook meenemen naar een beter gelegen oord :seriousf:

Heibel
1 december 2010, 14:40
Hey,

Ik vind het eigenlijk wel 'n goed idee om het 'ns 'n keertje in Limburg te doen. De tele meeting vindt geloof ik plaats in Almere en dat is vanuit Landgraaf op en neer zo'n 450km. Dat is de belangrijkste reden dat ik tot nu toe nog nooit bij 'n meeting ben geweest. Dus Stein lijkt me voor de verandering een héél goed idee.

@Ijselrobo07..Het is bij je vader, als jij het kunt organiseren is dat wel zo handig. Ik denk dat het belangrijkste is:

Locatie: check!
Datum: Januari?
Tijd: 13.00u
Versnaperingen: Fris/ bier/ koffie/ thee/ chips/ koekjes Of jij regelt het en vraagt iedereen om 'n kleine bijdrage, of iedereen neemt zelf iets mee en we delen het gezellig met z'n allen.
Gitaren: wie neemt wat mee?
Versterkers: Het is 'n studio, dus er zal vast al iets staan, maar wellicht zijn er mensen die iets fijns hebben om te showen/ mee te nemen.
Wie: ik zal er zijn!

Suc6 (en ik wil je best helpen, maar volgens mij was dit het al zo'n beetje)

Nielsje
1 december 2010, 14:43
Ik denk dat als je een succesvolle meeting wil hebben, je beter wat 'centraler' moet gaan organiseren. Dat hoeft niet meteen in Utrecht, maar Den Bosch of Eindhoven is al heel wat makkelijker bereikbaar. (zowel qua auto, als voor de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen).

En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelf een succesvolle meeting organiseren? :)

humbucker
1 december 2010, 14:51
En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelfs een succesvolle meeting organiseren? :)

Wij kunnen niet eens een regering vormen, laat staan een superdeluxehightech gitaarnetmeeting!

Lodedsvd
1 december 2010, 14:56
Wij kunnen niet eens een regering vormen, laat staan een superdeluxehightech gitaarnetmeeting!

haha raak! :seriousf:

mikeyaxeman
1 december 2010, 14:57
Lijkt me leuk! Gewoon om eens echt een middagje Stratjes te gaan vergelijken.
Had ook wel naar de Tele meeting gewild.
Ik zou (als het doorgaat) eventueel 2 Strats mee kunnen nemen:
Een Squier classic vibe met CS 69' pu's en een USA Strat van eind jaren 70 (in het bezit van m'n vriendin).

E-J
1 december 2010, 14:58
De ene GN meeting in Heerenveen ('multi channel amp meeting') de andere in Stein. Prima toch ;)

Ik heb wel geen Strat maar wil best helpen organiseren.

TimoSomers
1 december 2010, 15:02
Ik denk dat als je een succesvolle meeting wil hebben, je beter wat 'centraler' moet gaan organiseren. Dat hoeft niet meteen in Utrecht, maar Den Bosch of Eindhoven is al heel wat makkelijker bereikbaar. (zowel qua auto, als voor de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen).

En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelf een succesvolle meeting organiseren? :)

Ik stem voor Den Bosch!

Dan kunnen jullie op m'n custom shoppert geilen:lovelove:

Wabbie
1 december 2010, 15:03
Ik wil best naar Stein rijden hoor, daar niet van. Maar het leek me makkelijker om wat centraler te gaan zitten.

Verder qua data, Januari op z'n vroegst voor mij. De rest is erg druk hier. En in het weekend, maar dat lijkt me voor de hand liggen.

Ijselrobo 07
1 december 2010, 16:55
Misschien kunnen we stemmen over de locatie?

En als het bij mijn vader's studio zou zijn, denk ik dat ik hem kan overhalen (gaat soms lastig) met een kleine bijdrage van iedereen die komt (ik dacht aan 2-3 euro) en ik zeg dat we gewoon een middag erover doen (als we beginnen om 13:00u. zoals in het bericht van Heibel staat)

Verder staat er niet veel in de studio, maar hier is de site: www.studioarec.com
en omdat het huis waar ik woon aan de studio ligt, neem ik dan wel mee:
- Fender Lonestar Stratocaster,
- EKO S-300 Stratocaster,
- Blade Dayton,
- Blackstar HT-20 met mijn pedaalboard,
- Roland Cube Go 30,
- Marshall MG2FX.

Grtz.
Ijselrobo 07

Nielsje
1 december 2010, 17:21
... sowieso stel ik dan voor om fatsoenlijke versterkers te laten komen. Laat dus de Marshall en cube maar thuis, de HT ken ik niet. :)

allochthomas
1 december 2010, 17:28
Als de locatie en tijd gunstig is dan neem ik mijn afgetrapte hw1 strat mee:ok:

Mukkez
1 december 2010, 18:31
323 km, alleen heen..

Ik denk dat ik bedank, maar ik zal zo mijn strat nog even vragen en als die echt heel graag wil kan ik er over na denken. Maar waarschijnlijk moet ie dan alleen (dan stuur ik hem wel op)

humbucker
1 december 2010, 18:42
Ik kan een US 62RI meenemen indien gewenst, maar januari wordt wel erg lastig voor me. Heb dan een complete maand examens.

Ijselrobo 07
1 december 2010, 19:05
... sowieso stel ik dan voor om fatsoenlijke versterkers te laten komen. Laat dus de Marshall en cube maar thuis, de HT ken ik niet. :)

Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee :blast:

Maar kan iemand misschien een poll openen voor de plaats te bepalen? dan weet ik of ik mijn vader moet overhalen of niet.

Grtz.
Ijselrobo 07

G.G.
1 december 2010, 19:13
Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee :blast:

Maar kan iemand misschien een poll openen voor de plaats te bepalen? dan weet ik of ik mijn vader moet overhalen of niet.

Grtz.
Ijselrobo 07

leuke suggesties maar bij een stratmeeting wil je strats horen en dan wel via een goeie verstker, niet via brolversterkers of een mengpaneel.

Als het enigszins aan te rijden is wil ik wel langskomen met een dikke strat.

Wabbie
1 december 2010, 20:15
Een paar goede versterkers zou wel fijn zijn inderdaad. Mijn Koch staat in mijn berging bij de studio's, mijn Kitty Hawk M3 heeft verrotte eindbuizen en moet eigenlijk in onderhoud. Blijft mijn Fender Champion 600 over :S.

Qua lokatie, is het een optie om eens te inventariseren wat er mogelijk is? Ik zou kunnen kijken of ik hier in de oefenruimtes bij Atak wat kan regelen ( is in Enschede, ook niet echt centraal maar vooruit). Dan hebben we iig de beschikking tot een volledig gemobiliseerde studio met twee Koch's naar smaak, een Eden Nemisis fullstack, Pearl drumkit en een PA.

Nielsje
2 december 2010, 00:20
Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee


Sowieso amps. Mengpaneel of prutversterkerstjes: dan blijf ik thuis.
Ik wil m'n CMW wel meenemen, maar dat is nou niet bepaald een versterker waar iedereen wat aan heeft (het heeft nou niet bepaald een typische marshall sound oid).


leuke suggesties maar bij een stratmeeting wil je strats horen en dan wel via een goeie verstker, niet via brolversterkers of een mengpaneel.
Als het enigszins aan te rijden is wil ik wel langskomen met een dikke strat.

We gaan wel samen, lijkt me wel eens leuk praten met jou :)


Een paar goede versterkers zou wel fijn zijn inderdaad. Mijn Koch staat in mijn berging bij de studio's, mijn Kitty Hawk M3 heeft verrotte eindbuizen en moet eigenlijk in onderhoud. Blijft mijn Fender Champion 600 over :S.

Qua lokatie, is het een optie om eens te inventariseren wat er mogelijk is? Ik zou kunnen kijken of ik hier in de oefenruimtes bij Atak wat kan regelen ( is in Enschede, ook niet echt centraal maar vooruit). Dan hebben we iig de beschikking tot een volledig gemobiliseerde studio met twee Koch's naar smaak, een Eden Nemisis fullstack, Pearl drumkit en een PA.

Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.

ateng
2 december 2010, 00:22
Inderdaad goede versterkers is een pre zodat je duidelijk de verschillende karakters, feel en sound kan horen van verschillende strats.
Het hoeft niet perse een Fender te zijn dus Vintage, Blade, Tokai, Haar, Suhr, Tyler (vergeet ik iets) zijn welkom.

Ik wil graag de CS '69 pickups testen en is zo'n meeting een perfecte gelegenheid om dat te kunnen doen. Dus wie een strat heeft met CS '69 erin... super!

G.G.
2 december 2010, 07:10
Niels, dan kunnen we carpolen. Heb een grote stationwagen, dus daar past genoeg in. Kan wel een of twee buizentops meenemen, maar ze zijn niet heel standaard. Leuk om gitaren op te vergelijken tegenover elkaar, maar totaal ongeschikt als "referentie-kader". Dan kan je beter een goeie plexi, een goeie twin en misschien een SLO neerzetten. 3 beknde sounds die iedereen wel herkent met een strat.

Wabbie
2 december 2010, 08:34
Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.
Koch steriel en schel, daar kan ik totaal niet inkomen. Maargoed laten we die discussie maar niet hier gaan voeren :makeup:.

Verder, de grote oefenruimtes van Atak zijn best groot. Daar kun je toch makkelijk wel een stuk of twintig man in kwijt als je het een beetje handig aanpakt. Plus dat je er ook meerdere kunt huren zodat je niet een ruimte krijgt waar iedereen door elkaar heen staat te blazen, want dan hoor je niet echt de verschillen meer tussen alle strats lijkt me.
Nu ik er zo over nadenk, zijn meerdere ruimtes dan niet sowieso handig? Ik weet van een basgitaarforum meeting dat daar het versterker hok een enorme chaos was waar je niet echt meer onderscheid kon maken tussen een Ampeg en een Eden en alles stond nog niet eens extreem hard.

mikeyaxeman
2 december 2010, 10:55
Inderdaad goede versterkers is een pre zodat je duidelijk de verschillende karakters, feel en sound kan horen van verschillende strats.
Het hoeft niet perse een Fender te zijn dus Vintage, Blade, Tokai, Haar, Suhr, Tyler (vergeet ik iets) zijn welkom.

Ik wil graag de CS '69 pickups testen en is zo'n meeting een perfecte gelegenheid om dat te kunnen doen. Dus wie een strat heeft met CS '69 erin... super!

Mijn Squier heeft CS 69's ;)

ateng
2 december 2010, 12:32
Mijn Squier heeft CS 69's ;)

Aaaaah kijk s aan!

Ijselrobo 07
2 december 2010, 20:06
heeft er ook iemand een Ernie Ball Musicman om mee te nemen naar de strat meeting? lijkt me leuk zo'n gitaar eens te proberen.

maar het lijkt me een goed idee als we nu locaties verzamelen, en dan in een poll zetten, voor de uiteindelijke locatie.

Als iedereen die een locatie weet waar we terechtkunnen, dan schrijf in een reactie even het even de plaats, provincie en (eventueel) de naam van het gebouw, dan zet ik ze hierneer:

1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07
2.
3.
4.

G.G.
2 december 2010, 21:19
EB Musicman? Op een stratmeeting?

Ijselrobo 07
2 december 2010, 21:25
EB Musicman? Op een stratmeeting?

ja! :ok:
Bijvoorbeeld, Een van de LUKE (http://www.music-man.com/instruments/guitars/luke-bfr.html) gitaren van Musicman lijkt best op een stratocaster, en zo heb je er nog een paar (http://www.music-man.com/instruments/)

En is er dan niemand benieuwd hoe een Musicman-stratachtige klinkt tegenover een Fender strat?? :o

Grtz.
Ijselrobo 07

RoelSmoel
2 december 2010, 21:29
Zou het hier in de buurt zijn, kom ik ook met mijn Wolfie, zou het gewaardeerd worden dan.. Vanuit het opzicht superstratje.

allochthomas
2 december 2010, 21:31
Ja jongens zo kunnen we wel doorgaan, het is een strat meeting dus beperk het aub tot strats. Als je andere zaken wilt showen of proberen dan moet er maar eens een gearfest komen ofzo

Henri H
2 december 2010, 21:52
EB Musicman? Op een stratmeeting?De LUKE wordt over het algemeen erg vergeleken met een Strat, en heeft ook nagenoeg dezelfde vorm.
Bovendien is de hardware een stuk beter, vooral de brug.

Als de meeting binnen een uurtje rijden vanaf de Koekstad is, en de datum is ok, dan neem ik mijn '95'er Standard SB MN mee.

Ijselrobo 07
2 december 2010, 21:52
Ja jongens zo kunnen we wel doorgaan, het is een strat meeting dus beperk het aub tot strats. Als je andere zaken wilt showen of proberen dan moet er maar eens een gearfest komen ofzo

oké, maar een superstrat, zoals de gitaar van roelsmoel, valt toch ook onder de catogorie stratocasters??

ennu, die vraag van me of er ook een Musicman kon komen, was een GASaanval op een Musicman van mij, want jullie weten wat GAS doet met een mens. :seriousf:

Grtz.
Ijselrobo 07

P.S. nog iemand een locatie voor bij mijn rijtje?

pasqual
2 december 2010, 22:29
ik was dit topic met veel belangstelling aan het volgen en wil(de) eigenlijk ook komen met mijn stratje. maar nu gaan er ook Luke's, Wolfgangs en Musicmans komen? een strat meeting is een strat meeting en daar horen alléén strats, zoals de naam van de meeting als deed vermoeden. maar ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. anders geef je het een andere naam ( bv gear meeting? ) en dan kan je meenemen wat je wilt. of ik dan nog belangstelling heb?

groeten Pasqual.

grayfink
2 december 2010, 23:08
Ik kom ook met mijn Les Paul.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

ateng
3 december 2010, 00:48
Het is inderdaad de bedoeling dat het een strat-meeting wordt en geen gear-meeting.

SantaX
3 december 2010, 03:00
Ik ben ook voorstander! Stein zou mooi zijn, niet te ver voor mij. Ideaal eigenlijk :)

Ik kan me hier alleen bij aansluiten! Ik zou zelfs een zaal kunnen regelen denk ik. Bij het Kempke in Stein :P
30 meter van een bushalte, en meestal niet veel klanten, dus privacy gegarandeerd whehe :D
Komt me zelf uiteraard wel heel goed uit, maar ik heb een paniekstoornis, dus veel verder dan Stein kan ik zelf toch niet komen. Maar ik wacht even af wat de beslissing gaat worden. Indien het Stein is, dan wil ik in elk geval even mijn checken of ik een zaal voor nop kan krijgen.

G.G.
3 december 2010, 08:28
Als het een gearmeeting wordt, wordt het appels met peren vergelijken en haak ik af.

Rinze
3 december 2010, 08:34
En Strats met humbuckers, mag dat dan wel? :chicken:

Lijkt me handig om de parameters eerst eens vast te stellen. Niet dat ik kom, heb wel twee Strats maar speel er nooit op en vind het eigenlijk kutgitaren :makeup:

G.G.
3 december 2010, 08:54
voorstel:

body en hals hebben de "oer-vorm" .

Strat met een ebben toets? Mag dat? Door fender is dit nooit gedaan, dus in de vergelijking iets minder interessant.

Ijselrobo 07
3 december 2010, 08:56
Als het een gearmeeting wordt, wordt het appels met peren vergelijken en haak ik af.

Inderdaad, we moetten een strat meeting echt een meeting voor strat's houden,
dus excuses dat ik begon over een Musicman :makeup:

@ SantaX: Het zou kunnen dat we bij het Kempke gaan,
maar.. passen daar echt een aantal gitaristen én versterkers in?
Want de studio is ook redelijk kortbij de bushalte (vanaf de Heerstraat, langs bakkerij paulissen, dan het houterend op, dan langs de kerkstraat naar het wilhelminaplein, waar de studio ligt.
Én in de studio is genoeg ruimte om 30 gitaristen met 2 gitaren met 2 full stack's te laten komen.

Maar ik zet hem even bij het lijstje met locaties:

1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07,
2. Stein - Limburg - Het Kempke,
3.
4.

SantaX
3 december 2010, 09:14
Inderdaad, we moetten een strat meeting echt een meeting voor strat's houden,
dus excuses dat ik begon over een Musicman :makeup:

@ SantaX: Het zou kunnen dat we bij het Kempke gaan,
maar.. passen daar echt een aantal gitaristen én versterkers in?
Want de studio is ook redelijk kortbij de bushalte (vanaf de Heerstraat, langs bakkerij paulissen, dan het houterend op, dan langs de kerkstraat naar het wilhelminaplein, waar de studio ligt.
Én in de studio is genoeg ruimte om 30 gitaristen met 2 gitaren met 2 full stack's te laten komen.

Maar ik zet hem even bij het lijstje met locaties:

1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07,
2. Stein - Limburg - Het Kempke,
3.
4.

Ik woon zelf vlakbij de studio die jij bedoelt. Ik woon op de Dirgelen. Het kempke heeft een zaal waar je makkelijk 100 gitaristen in kwijt kunt. Tot voor kort ook het honk van de schaakclub DJC enzo. Dus plek is daar geen probleem, al moet ik het natuurlijk wel overleggen of we gewenst zijn! En of het feit dat we consumpties daar afnemen genoeg is. Maar ik denk eigenlijk dat dat niet echt een probleem is. Maar het is maar verder ook maar een idee he :) Het voordeel van een cafe is dat er in elk geval consumpties en snacks voorhanden zijn :D Tegen de vriendelijke Steinse café-prijzen.

(ik denk trouwens dat naar het wilhelminaplein, de route *bushalte heerstraat/kloestraat - dirgelen - en dan berg af naar het wilhelminaplein korter is trouwens. Of het meer dan 5 minuten korter is weet ik niet, maar met wat gitaren in dehand zal het schelen)

Edit nog: bij het kempke is de zaal trouwens met afsluitbare deuren verbonden met de kroeg. Dus afgezonderd van de klanten terwijl je toch vrij in en uit kunt lopen voor een pilsje.
Maar ik besefte me niet dat iemand al dat idee van die studio had en ik wil niemand onder de duiven schieten ofzo! Neem het gewoon mee als mogelijkheid :)
Edit2: oh het is jouw studio :D

Ijselrobo 07
3 december 2010, 09:31
De studio kun je best vergelijken met een café xD
We hebben een volle koelkast, biertap, koffie/thee automaat, snacks, en niemand kan ons begluren vanuit de straat omdat we deuren hebben die dicht kunnen en we kunnen sluiten.

Maar bij het kempke ben ik nog nooit naar binnen geweest, maar is de klank van die zaal 'n beetje redelijk?
Want de studio is erop gebouwd om een goede klank te hebben. :ok:

Maarja, laat de meerderheid maar beslissen ;)

SantaX
3 december 2010, 09:36
Redelijk, maar het is inderdaad geen studio :P
Het is de zaal die hij met carnaval enzo gebruikt of met dj's en partijen heel soms een bandje.
(uit eigen belang, heb je een asbak? :P )

Ijselrobo 07
3 december 2010, 13:32
Redelijk, maar het is inderdaad geen studio :P
Het is de zaal die hij met carnaval enzo gebruikt of met dj's en partijen heel soms een bandje.
(uit eigen belang, heb je een asbak? :P )

Ja, die hebben we, maar omdat we geen klein café zijn, mag er niet in de studio gerookt worden,
dat mag in het algemeen niet in de studio ivm brandgevaar.

ennu, ik rook zelf niet en vindt het niet zo prettig als ik in een gebouw sta waar gerookt mag worden, en iemand doet het.

Grtz.
Ijselrobo 07

RoelSmoel
3 december 2010, 16:10
Ja, die hebben we, maar omdat we geen klein café zijn, mag er niet in de studio gerookt worden,
dat mag in het algemeen niet in de studio ivm brandgevaar.

ennu, ik rook zelf niet en vindt het niet zo prettig als ik in een gebouw sta waar gerookt mag worden, en iemand doet het.

Grtz.
Ijselrobo 07

Maar het hoeft niet persé hier in het zuiden hè! Ik zou zoeken naar wat centralers in Nederland..

Wabbie
3 december 2010, 18:56
Ja, ik ben ook voorstander van een centralere lokatie en niet praktisch in België. Niet dat Stein zo'n probleem is, ik zag al een mooie aanvliegroute over de autobahn. Enschede lijkt me ook niet zo ideaal qua lokatie, omdat dit toch ook wel een uithoek is, zo praktisch in Duitsland.

Verder, een strat-meeting is een strat meeting. Wolfgangs hebben daar niks te zoeken, een EB Lukes zijn al aardig op het randje wat mij betreft.

Mits haalbare datum sleep ik iig mijn SRV strat mee en misschien mijn '90 MiM Standard. Ik heb ook nog wel ruimte in de auto voor evt lifters die op de route wonen.

HUESSEN
3 december 2010, 18:59
Ik neem mijn Flying V mee,wat er ook gebeurt.

TimoSomers
3 december 2010, 19:01
:seriousf:

Wabbie
3 december 2010, 19:04
Ik neem mijn Flying V mee,wat er ook gebeurt.

dan leert 'ie vliegen :seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::hippie::c razyhappy:

budje
3 december 2010, 19:44
eigenlijk heb ik best zin in een strat meeting :ok: de mijne heeft 7 standen, vindt ook vast wel iemand leuk om eens uit te proberen :soinnocent: alleen staat er geen fender op

...t is tenminste geen music man :seriousf:

Michael AE
3 december 2010, 19:49
Hmmm, best interessant. Nu alleen nog besluiten welke strats ik meeneem.

Nielsje
3 december 2010, 20:15
onder voorbehoud meld ik me aan.
Ik neem mee:
RebelRelic - '62 met rosewood toets en tonerider pups
Fender - jap `86, '68 RI
Fender - jap '83, contemp, heftig verbouwd met diego brug en '54 CS pups (indien speelbaar)

En dus wellicht een amp en cab.

G.G.
3 december 2010, 20:26
Meld ik me ook aan, tevens onder voorbehoud.

Elzen strat, dikke esdoornhals, ebben toets. Diego tremelo, een non-RWRP setje van GFS.

Tweede strat 1-piece essen body, dikke esdoorn hals met esdoorn toets. Diego tremelo, Sperzels.

Ijselrobo 07
3 december 2010, 21:09
óke, geweldig dat er zo veel strat eigenaars zijn, het verwarmt mijn hart :lovelove:

Maar, heeft iemand nog een locatie? anders ga ik aan mijn vader vragen of we bij hem terecht kunnen en dan gaan we een datum prikken (?)

Grtz.
Ijselrobo 07

e!
3 december 2010, 22:20
Als 't ff kan ben ik van de partij. Zal een beetje afhangen van de timing, maar ik wil daar wel naar schikken.

In dat geval neem ik mijn Japanse Blue Flower Paisley Strat mee: Basswood (American linden) body, maple neck & toets, SD Cool Rails in brugpositie, rest is stock. Klinkt als een klok :cooler:

Verder woon ik in Geleen, dus is het een kleine moeite om mijn Fender The Twin/Red Knob Twin/Evil Twin mee te nemen + Koch loadbox. Er moet tenslotte toch minstens 1 dikke Fender combo aanwezig zijn :strat:

Leuk om Heibel weer es een hand te geven.

e!
3 december 2010, 22:22
En stating the obvious: studio in Stein klinkt top in mijn oren!

pasqual
3 december 2010, 22:25
als het inderdaad een echte strat meeting wordt, meld ik mij ook aan.
wat ik onder een strat versta: het ontwerp van Leo zelf. dit maakt dan verder niet uit met welke toets, elementen, tremelo of merk. zoals G.G. al zei: de oervorm moet intact zijn. is iedereen het hiermee eens?

gr, Pasqual.

e!
3 december 2010, 22:31
Idd. geen gezeik. Strat = Strat ongeacht het merk.









vind ik dan toch :makeup:

Outline
4 december 2010, 02:48
Maar, heeft iemand nog een locatie? anders ga ik aan mijn vader vragen of we bij hem terecht kunnen en dan gaan we een datum prikken (?)

Centale locatie in NL?

Ik zou zeggen DB's in Utrecht en dan de zaal huren... :soinnocent:

Overigens zie ik het nog wel even duren voordat deze meeting echt los gaat.

e!
4 december 2010, 14:29
Topicbenzine op?

Nielsje
4 december 2010, 14:33
Mwoah.. eerst maar eens zien wie er allemaal interesse hebben.
Een locatie waar het zeker kan, zou fijn zijn. Een studio bij iemand thuis is aardig, maar als er nog gevraagd moet worden aan papa of het goed is als er 25 vreemde mannen komen.. ? :). Zuid Limbarf heeft voor mij niet de voorkeur, moet ik me weer laten inenten, en ik versta die mensen nooit!

Oh, en een datum! Roep een datum! Dan kan men serieus gaan plannen.
Nu is het gewoon een beetje roepen in het loze.

pasqual
4 december 2010, 14:45
Mwoah.. eerst maar eens zien wie er allemaal interesse hebben.
Een locatie waar het zeker kan, zou fijn zijn. Een studio bij iemand thuis is aardig, maar als er nog gevraagd moet worden aan papa of het goed is als er 25 vreemde mannen komen.. ? :). Zuid Limbarf heeft voor mij niet de voorkeur, moet ik me weer laten inenten, en ik versta die mensen nooit!

Oh, en een datum! Roep een datum! Dan kan men serieus gaan plannen.
Nu is het gewoon een beetje roepen in het loze.

je hoeft je niet te laten inenten hoor, onze ziektes zijn haast niet besmettelijk;)
en als ik nu eens zorg voor ondertiteling, kom je dan toch?
maar ff serieus: ik woon zo'n 10 minuten van Stein af maar van mij mag de lokatie ook wel wat centraler in nederland. ik ben anders bang dat er veel mensen zullen afhaken vanwege de afstand. en dat zou jammer zijn.

groeten Pasqual.

Ijselrobo 07
4 december 2010, 14:45
Mwoah.. eerst maar eens zien wie er allemaal interesse hebben.
Een locatie waar het zeker kan, zou fijn zijn. Een studio bij iemand thuis is aardig, maar als er nog gevraagd moet worden aan papa of het goed is als er 25 vreemde mannen komen.. ? :). Zuid Limbarf heeft voor mij niet de voorkeur, moet ik me weer laten inenten, en ik versta die mensen nooit!

Oh, en een datum! Roep een datum! Dan kan men serieus gaan plannen.
Nu is het gewoon een beetje roepen in het loze.

oké, dan gaan we eens kijken wie interesse heeft om te komen, en dan de datum regelen? dan ga ik aan mijn vader vragen of alles mag, maar ik ben er wel zeker van dat hij 'ja' zegt.
kopieer even het lijstje steeds door als je interesse hebt: (jullie kennen het systeem wel ;))

1. Ijselrobo 07
2.
3.
4.
5.
6.

ieme
4 december 2010, 14:50
Laat maar weten, dan ben dr bij

budje
4 december 2010, 14:56
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3.
4.
5.
6.

en neem natuurlijk de moeder van alle strats mee

http://www.achterglas.nl/stratocaster/dscn4227.jpg

mikeyaxeman
4 december 2010, 15:10
Goed neem 2 Strats en waarschijnlijk het vriendinnetje mee.

1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4.
5.
6.

RoelSmoel
4 december 2010, 15:15
oké, dan gaan we eens kijken wie interesse heeft om te komen, en dan de datum regelen? dan ga ik aan mijn vader vragen of alles mag, maar ik ben er wel zeker van dat hij 'ja' zegt.
kopieer even het lijstje steeds door als je interesse hebt: (jullie kennen het systeem wel ;))

1. Ijselrobo 07
2.
3.
4.
5.
6.

Gast.. Stein ligt NIET centraal in Nederland.. Het zal wel een Limbo-meeting worden, vrees ik.

Nielsje
4 december 2010, 15:17
Goed neem 2 Strats en waarschijnlijk het vriendinnetje mee.

Mag die ook geprobeerd worden?

budje
4 december 2010, 15:17
heeeeeeeeeee... ik ben gewoon een saaie zeeuw en voor mij ligt t ook niet om de hoek hoor.:ok:

SantaX
4 december 2010, 15:37
Interesse, maar wel in het bezit van een paniekstoornis, dus ik wacht het stemmen over de locatie even af. Midden Nederland is voor mij helaas niet haalbaar, maar ik heb er alle begrip als mensen het liever daar houden.

allochthomas
4 december 2010, 15:45
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5.
6.
Onder voorbehoud dat het goed bereikbaar is met openbaar vervoer en het op een gunstige tijd is. Ik zal mijn afgetrapte fender wh1 strat uit 2008 met een crunchlab in de brug mee nemen

Heibel
4 december 2010, 16:01
Leuk om Heibel weer es een hand te geven.

En dat is geheel wederzijds!

Anyway, ga even knippen en plakken, want ik wil hier wel bij zijn..

Ik neem mee, een partsocaster strat, bestaande uit 'n Squier e-serie body (stock) en 'n M-serie Korea Squier hals..en m'n pedalboardje..staat de voor velen nog onbekende Carl Martin DC- Drive op, wellicht dan ook even de moeite..Versterker is 'n H&K edition Tube, maar daar zal niemand om staan te springen, dus die blijft lekker thuis ;-)

Heibel
4 december 2010, 16:02
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6.

mikeyaxeman
4 december 2010, 16:07
Mag die ook geprobeerd worden?


:seriousf:

Als je dat wil be my guest, ze is singer/songwriter en speelt zelf ook gitaar dus zei ik al dat ze gerust ook een beetje kan pingelen op de meeting maar ze vind zichzelf niet echt een gitariste.

ieme
4 december 2010, 16:12
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats

Mukkez
4 december 2010, 16:55
Ik wil wel komen, maar of ik kom, hangt af van de locatie en datum.

(eventueel kan ik dan deze meenemen : http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=133065 )

Nielsje
4 december 2010, 17:10
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp

ateng
4 december 2010, 18:46
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ateng (Martin)

e!
4 december 2010, 19:13
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ateng (Martin)
7. e!

- CIJ Strat
- Fender The Twin combo

E.e.a. eveneens afhankelijk van datum en afstand, maar de wil is er.

G.G.
4 december 2010, 19:58
Jongen, het lijstje gaat bij Ateng fout. Er vallen twee personen vanaf.

Wabbie
4 december 2010, 23:52
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Matrin)
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials

Wel even onder voorbehoud van datum, weer ( je weet maar nooit ;-) ), en eventuele lokatie. DB's in Utrecht klinkt heel wat centraler dat Stein, maar ik heb een eigen auto dus ik ben wel redelijk flexibel. Limburgs versta ik niet, maar engels wel :P

ateng
5 december 2010, 00:58
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials

hezz
5 december 2010, 01:12
Ik heb interesse, mits het in Stein wordt gehouden. Maarehm... datum?

G.G.
5 december 2010, 09:29
Als je niet wat centraler wordst dan in dat stuk f#cking reserve Belgenland haak ik af.

E-J
5 december 2010, 11:16
Tja als niemand zich inspant voor een alternatief wordt het Stein. Vanuit Rotjeknor is het best te doen eigenlijk, de auto iets minder dan 2 uurtjes rijden en je bent er. Ik zal wel dienen als vertaler naar het Nederlands ;)

1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)

G.G.
5 december 2010, 11:42
Ja het is te doen. Heb familie in Eijsden dus ik ken de rit. Maar dat kosdt me wel gelijk een hele dag dat ik mijn zoontje niet zie. Oet ik ff ernstig over nadenken.....

e!
5 december 2010, 11:46
Tja, er wordt een beetje gedaan alsof Limburg zo'n beetje naast Roemenië ligt... We hebben het over 2-2,5 uur rijden. Ik heb verder gereden voor een leuk evenement.

Ijselrobo 07
5 december 2010, 12:03
Tja, er wordt een beetje gedaan alsof Limburg zo'n beetje naast Roemenië ligt... We hebben het over 2-2,5 uur rijden. Ik heb verder gereden voor een leuk evenement.

daar ben ik het wel een beetje mee eens,
ik ga vaker naar de Melkweg in Amsterdam of naar het Sportpaleis in België.
Dat is ook even in de auto zitten, maar als je een gezellige sfeer in de auto hebt, en écht zin hebt om ergens heen te gaan, dan stelt die reis bijna niets voor.

Grtz.
Ijselrobo 07

e!
5 december 2010, 12:24
Ja het is te doen. Heb familie in Eijsden dus ik ken de rit. Maar dat kosdt me wel gelijk een hele dag dat ik mijn zoontje niet zie. Oet ik ff ernstig over nadenken.....
Leuk oud centrum in Eijsden. Ik heb in Gronsveld gewoond. Die hele regio is net een schilderij, vooral als je nog net iets zuidelijker gaat richting Mheer en dan richting Vaals toert.
Het Limburgse heuvelland (dat overigens op maar 30 km van Stein ligt :soinnocent:) is echt schitterend. Ik ben geen native Limbo, maar het leefgenot is hier echt subliem.

(En nou maar hopen op die gouden Loeki :cheerup:)

Mr.Bluesbreaker
5 december 2010, 18:35
Hm, dat is me vanaf Groningen toch echt te gortig, zit ik bijna 8 uur in de auto. Ik pas dit keer even, mocht het nog een andere lokatie worden wil ik er op zich wel heen. Bovendien ken ik mezelf en moet er na die meeting dan ook weer een nieuwe strat komen - ergens moet het ophouden...:D

Wabbie
5 december 2010, 20:10
Tja, er wordt een beetje gedaan alsof Limburg zo'n beetje naast Roemenië ligt... We hebben het over 2-2,5 uur rijden. Ik heb verder gereden voor een leuk evenement.

Dat is waar, maar 2-2.5 uur rijden is toch ook wel best fors en benzine is niet gratis natuurlijk. En dan zijn er nog mensen die geen auto/rijbewijs hebben en op het OV moeten vertrouwen.
Maargoed ik geloof dat het merendeel van de mensen niet zo'n probleem heeft met limburg. Ik wil best naar Stein rijden als dat moet, maar dan moet de datum wel uitkomen.

ateng
5 december 2010, 20:31
Centraal is voor iedereen het beste dus ik ga wel wat informeren en dan laat ik het wel weten ok. Tis wel makkelijk als we wat datum gaan prikken en dan gaan kijken wanneer het voor de meesten het beste uitkomt.
Ik ga in ieder geval in Utrecht en omstreken checken.

Ijselrobo 07
5 december 2010, 21:08
enne,, ik ken sowieso nog een aantal mensen -die strat's hebben- die het wel leuk vinden om te komen,
maar alleen zij kunnen zich nu niet aanmelden, want ze hebben geen gitaarnet forum account (FOEI :stop:)

dus er komen sowieso nog een aantal mensen meer dan alleen van gitaarnet, natuurlijk mét strat's als het in Stein wordt gehouden.
en ik zie mijn vader morgen weer, dus dan zal ik vragen, en dan kunnen we een datum prikken, mits er nog andere ideeën voor locaties komen.

Grtz.
Ijselrobo 07

RoelSmoel
5 december 2010, 21:33
enne,, ik ken sowieso nog een aantal mensen -die strat's hebben- die het wel leuk vinden om te komen,
maar alleen zij kunnen zich nu niet aanmelden, want ze hebben geen gitaarnet forum account (FOEI :stop:)

dus er komen sowieso nog een aantal mensen meer dan alleen van gitaarnet, natuurlijk mét strat's als het in Stein wordt gehouden.
en ik zie mijn vader morgen weer, dus dan zal ik vragen, en dan kunnen we een datum prikken, mits er nog andere ideeën voor locaties komen.

Grtz.
Ijselrobo 07

Doe dat nu niet te snel joh.. Een meeting plannen is echt niet iets van vandaag op morgen:soinnocent:

Outline
5 december 2010, 21:49
Hm, dat is me vanaf Groningen toch echt te gortig, zit ik bijna 8 uur in de auto. Ik pas dit keer even, mocht het nog een andere lokatie worden wil ik er op zich wel heen. Bovendien ken ik mezelf en moet er na die meeting dan ook weer een nieuwe strat komen - ergens moet het ophouden...:D

Koop nou maar eerst 'ns die Tele....


mits er nog andere ideeën voor locaties komen

Volgens mij had ik DB's in Utrecht voorgesteld. Centraler in NL wordt het niet...

Wabbie
5 december 2010, 22:24
DB's in Utrecht lijkt me ook handiger qua lokatie...

Nielsje
5 december 2010, 22:30
enne,, ik ken sowieso nog een aantal mensen -die strat's hebben- die het wel leuk vinden om te komen,
maar alleen zij kunnen zich nu niet aanmelden, want ze hebben geen gitaarnet forum account (FOEI :stop:)

dus er komen sowieso nog een aantal mensen meer dan alleen van gitaarnet, natuurlijk mét strat's als het in Stein wordt gehouden.
en ik zie mijn vader morgen weer, dus dan zal ik vragen, en dan kunnen we een datum prikken, mits er nog andere ideeën voor locaties komen.

Grtz.
Ijselrobo 07

... het komt een beetje over alsof je haast hebt. Wat voor streefdatum (ongeveer) had je zelf in gedachten? En wat wil je eigenlijk vergelijken? Heb je een doel?

Outline
5 december 2010, 22:39
Ik denk dat het fatsoenlijk organiseren hem nog tegen gaat vallen...

Nielsje
5 december 2010, 22:41
Nee hoor, een meeting organiseren is kinderspel.

Je verwachtingen aanpassen is hetgene is wat lastiger is ;)

hezz
5 december 2010, 23:13
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)

HUESSEN
5 december 2010, 23:18
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. HUESSEN : Gibson Flying V
__________________

humbucker
5 december 2010, 23:37
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. HUESSEN : Gibson Flying V
14. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)

ateng
6 december 2010, 00:35
DB's in Utrecht lijkt me ook handiger qua lokatie...

Dus laten we het in Utrecht houden. Zal navragen wat het gaat kosten zo'n middag.

Outline
6 december 2010, 01:11
Dus laten we het in Utrecht houden. Zal navragen wat het gaat kosten zo'n middag.

Ik denk dat onze IJsselrobo dan afhaakt...

Ben benieuwd wat het jullie gaat kosten bij DB's. Wij, het Tele-volk, zijn er goed gematst iig!

Mr.Bluesbreaker
6 december 2010, 01:34
Koop nou maar eerst 'ns die Tele....

Heb de stoute schoenen aangetrokken en laat er een op bestelling bouwen n.a.v. de Tele meeting en mijn ervaringen...maar ik ben nog in de ontwerp/tweak/dit en dat fase...open tzt een nieuw topic!

Ontopic:
Als het weer in DB's is (geschikt zaaltje trouwens, ook qua klank) lijkt me het wel weer leuk.

G.G.
6 december 2010, 09:58
als het Utrecht wordt ben ik zeker van de partij. Ik zet mijn naam nog even niet op het lijstje totdat er meer bekent is. Als ik kom neem ik in ieder geval de rose strat mee, en misschien de essen strat ook nog.

Bluesbreaker: showcase te klein? Heb een 48 (is nog nooit naar buiten geweest) die ik te groot vind. We zouden op de meeting gelijk kunnen oversteken in dat geval.

Ijselrobo 07
6 december 2010, 10:12
Ik denk dat onze IJsselrobo dan afhaakt...
ja, dan haak ik af als het utrecht wordt, want ik heb gewoon geen mogenlijkheid om in midden NL te komen.
niet met mijn ouders, want die zijn altijd aan het werken,
en ik weigen met het OV te gaan met een gitaar/meerdere gitaren op mijn rug.

Maar ik zie mijn vader vanmiddag weer, dus vanavond zal ik jullie op de hoogte stellen.

en ik had een leuk systeem bedacht voor de bijdrage:
als je alleen komt, betaal je (bijvoorbeeld) €5,
als je met (bijv.) je vrindin komt, betaal jij €5 en je vrindin €2,50
en als je met meerdere mensen komt, betaal jij €5, en de anderen die met jou meekomen €2,50.
dus iedere 2e persoon betaalt de helft van de prijs.
dit kun je ook doen met €3 (jij betaalt €3, mensen die met jou meekomen betalen €1,50)
Dit zou toch een goed systeem kunnen zijn?
En met de bijdrage, doe ik de inkopen. (drinken en échte limburgse vlaai en eventueel wat hapjes)

Grtz.
Ijselrobo 07

Nielsje
6 december 2010, 10:29
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)


ja, dan haak ik af als het utrecht wordt, want ik heb gewoon geen mogenlijkheid om in midden NL te komen.
niet met mijn ouders, want die zijn altijd aan het werken,
en ik weigen met het OV te gaan met een gitaar/meerdere gitaren op mijn rug.

... ligt het nou aan mij of de bereidwilligheid om een stukje te reizen bijzonder matig?

zjanke
6 december 2010, 10:56
... ligt het nou aan mij of de bereidwilligheid om een stukje te reizen bijzonder matig?

Dus het wordt Stein, probleem opgelost :D

Misschien wil ik ook wel een keer komen. Wel zonder strat, want die heb ik niet. Ik wil graag de verschillen tussen mex, jap en yank een keer naast elkaar horen. Heb ze allemaal wel eens vastgehad, maar ben zo'n waardeloze kutgitarist die het verschil in geluid weken later niet kan terughalen als ik een ander exemplaar in mijn handen heb.

niekrhcpniek
6 december 2010, 13:42
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player

Mits het in Stein wordt gehouden, verder haak ik af, omdat het qua vervoer niet te doen is. Maar in Stein wil ik wel graag langskomen ;D

Wabbie
6 december 2010, 13:45
ja, dan haak ik af als het utrecht wordt, want ik heb gewoon geen mogenlijkheid om in midden NL te komen.
niet met mijn ouders, want die zijn altijd aan het werken,
en ik weigen met het OV te gaan met een gitaar/meerdere gitaren op mijn rug.



Zo erg is het toch niet om een gitaar mee te nemen met het OV? Als het in Utrecht is ga ik waarschijnlijk zelf ook gewoon met het OV, teveel gedoe met de auto en parkeren. Gaat echt wel goed hoor. Misschien wat irritanter in de spits, maar als het op een zaterdag of zondag is zie ik geen problemen.

Lexvandoef
6 december 2010, 14:04
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
15. Lexvandoef: strat + ampje (afhankelijk datum+locatie)

Afhankelijk van de datum en plek kan ik weer mee doen :)!

RoelSmoel
6 december 2010, 15:35
Zo erg is het toch niet om een gitaar mee te nemen met het OV? Als het in Utrecht is ga ik waarschijnlijk zelf ook gewoon met het OV, teveel gedoe met de auto en parkeren. Gaat echt wel goed hoor. Misschien wat irritanter in de spits, maar als het op een zaterdag of zondag is zie ik geen problemen.

Ik vraag me inderdaad af waar hij zich druk om maakt.. Ik ga vaak genoeg met mijn gitaar in het OV, geen probleem..

SantaX
6 december 2010, 15:54
Tja, dat zou je ook kunnen omdraaien he. Altijd zijn dit soort meetings in utrecht of rotterdam of a'dam. Dus nooit kan ik erheen :(
Dus toen ik Stein zag sprong ik een gat in de lucht :)

Maar ik wil wel een alternatieve meeting opzetten met de mensen die niet naar utrecht kunnen/willen gaan. Met een paar man een meet and greet en wat strats is ook gewoon leuk :cheerup:

ateng
6 december 2010, 16:44
Als iedereen die komt een bijdrage levert van €5 dan is DB in Utrecht een optie. Afhankelijk van aanmeldingen huren we er een 2e ruimte bij.

Outline
6 december 2010, 17:38
Ik voorzie 2 meetings: 1 in Limburg en 1 in Utrecht.

Maar het lijkt mij echt geen probleem om je Strat mee te nemen in het OV, zeker als de Limbolanders in groepsverband naar Utrecht reizen.

Of ligt dat aan mij?...

Overigens worden de meeting meestal centraal gehouden om iedereen, uit het hele land dus, de mogelijkheid te geven om te komen. Er is niemand die jullie tegen houdt om 'n locale meeting te houden, dat doen ze in het noorden ook zeer regelmatig!

Parkeren bij DB's is ABSOLUUT geen probleem: je hebt daar echt ruimte genoeg. En het is gratis...

Overigens is de zaal bij DB's meer dan groot genoeg. Bekijk anders de filmpjes van de Tele-meeting maar 'ns. De grote zaal kost wel zo'n 200 euro voor 'n middag....

SantaX
6 december 2010, 17:41
Oh voor mij het vervoer van de strat ook niet het probleem, maar ik heb gewoon paniekaanvallen, in vreemde drukke omgevingen kan ik er de klok gelijk op zetten. Vandaar dus dat Stein mij zelf heel goed uit kwam! Puur medische reden, ik ben vroeger wel vaker een band gaan uithelpen in Utrecht, dan pakte ik ook de gitaar mee de trein in. Dat is inderdaad het probleem niet.

Outline
6 december 2010, 17:49
Jouw reden snap ik. Wat ik postte was dus niet op jou gericht maar op de rest die dan ineens geen zin meer heeft. Het lijkt me juist gezellig als je met een hele delegatie naar een meeting kunt gaan! Heb je alvast voorpret, zullen we maar zeggen.

SantaX
6 december 2010, 18:05
Indrinken, noemen we dat in Limburg :seriousf::soinnocent::sssh:

allochthomas
6 december 2010, 19:00
Als het in db's is dan ben ik zeker van de partij, daar repeteer ik toch elke week:). Stein is op zich niet echt zo'n probleem aangezien ik alleen maar mijn gitaar hoef mee te slepen. Als het in db's is kan ik op verzoek wel mijn mesa mark III meenemen als mensen een goeie amp willen om over te testen.

D-string
7 december 2010, 00:44
Hmm.. krijgen we nu 2 lijsten? :)

- Voor DB's kan ik op de zeer waarschijnlijk lijst
- Voor Stein kan ik op de mogelijk lijst

Beide zijn wel afhankelijk van de datum.

ateng
7 december 2010, 01:35
Is er nog een voorkeur... zaterdag of zondag?
Wat dachten jullie van zaterdag 22 januari of 23 januari.

SantaX
7 december 2010, 01:48
Hmm.. krijgen we nu 2 lijsten? :)

- Voor DB's kan ik op de zeer waarschijnlijk lijst
- Voor Stein kan ik op de mogelijk lijst

Beide zijn wel afhankelijk van de datum.

Geen idee of we twee lijsten hier krijgen of misschien een apart topic waarin de plek vantevoren gewoon al vast ligt en iedereen voor zichzelf kan bepalen of hij/zij daarheen wil. Anderzijds bespeur ik in Ijselrobo ook een jeugdig enthousiasme om dit te organiseren en ik gun hem dat ook wel, dus ik denk dat ik als hij dit heeft gelezen ook met hem eens even wat ga mailen. Het is in elk geval niet mijn bedoeling een meeting ergens anders dwars te zitten ofzo. Helemaal niet, maar ik ben zelf ook wel enthousiast geraakt en omdat er hier toch flink wat mensen zijn die Stein wel zagen zitten wil ik die kans eigenlijk niet laten lopen. Enerzijds omdat het gewoon leuk is en anderzijds omdat ik zelf net een nieuwe strat heb, die ik natuurlijk graag wil vergelijken met andere. Ik neem aan dat er hier ook genoeg mensen zitten die upgrades hebben gedaan aan hun strat. Zou wel eens wat andere elementen willen horen bijvoorbeeld.

Ijselrobo 07
9 december 2010, 10:42
ik ga dit topic even redden van een dreiging naar pagina 3 te gaan met wat nieuws;

Ik heb met mijn vader overlegd, maar hij wilde uiteindelijk ons niet in de studio laten, want hij is bang voor diefstal... maar dat was niet het ergste probleem,
mijn moeder kwam de kamer in lopen toen ik het vroeg, en zij vind mijn blackstar HT-20C al veelstehard gaan als die op een kwart open staat, dus zij stak er meteen een stokje voor, want zij wilt niet dat er 'lawaai' wordt gemaakt boven haar hoofd (ons huis ligt onder de studio, klinkt raar, maar we wonen op een berg, daarom is dat)

Maar... ik ben even langs 't kempke gereden toen ik toch naar school moest, en toen heb ik even snel gekeken, en het lijkt me een toffe zaal om een meeting te houden.

dus kan onze SantaX misschien eens naar de prijs vragen bij 't kempke?

Grtz.
Ijselrobo 07

Olorin
9 december 2010, 10:55
Hoi,

ff inspringen
als je toch in M Limburg wil zoeken kun je eens bij de Herrietent in Echt proberen

Niet al te groot maar 1 kleine en 1 grotere oefenruimte en 2 zit/relax ruimtes

Die kun je denk ik wel voor een leuk prijsje huren voor een zaterdag

SantaX
9 december 2010, 16:28
Ah jammer van de studio Ijselrobo.
Ik kan in elk geval eens vragen, zal Fer een mailtje sturen. Hij staat toch in mijn hyves :)

pasqual
9 december 2010, 16:32
@ijselrobo 07: in je ( jeugdige ) enthousiasme heb je hier een hele hoop geroepen en had je ondertussen al een hele kudde gitaristen en aanhang uitgenodigd ( en dan tel ik de gitaarnetters nog niet eens mee ) maar zonder ff aan je vader te vragen of het überhaupt wel kon. je hebt het uiteraard goed bedoeld maar echt handig vind ik dit niet:(. we zijn ondertussen heel wat pagina's verder en weer terug bij af. je kan beter eerst met concrete plannen komen want de praktijk wijst uit dat meetings georganiseerd door gitaarnet ook daadwerkelijk van de grond komen. dus vraag eerst eens naar locatie, prijs en beschikbaarheid en dan komt de rest wel vanzelf. en verder hoef ik echt niet in detail de redenen van je ouders te weten waarom iets niet mag/kan;). maar nogmaals: dit had je vantevoren moeten regelen en dan pas iets gaan roepen hier.

maar een strat meeting zie ik nog steeds wel zitten. en van mij mag het centraler in nederland. de kans dat we dan mensen van buiten de provincie zien is dan groter. ik zie al de hele dag limburgers....:)

groeten Pasqual.

SantaX
9 december 2010, 16:40
Achja, gedane zaken. Ik heb fer van het kempke in elk geval een mail gestuurd nu. Zodra ik wat weet daarover koppel ik het hier terug. En iedereen staat het verder vrij om andere locaties aan te schrijven natuurlijk. Mocht niemand dat doen, dan wil ik uit puur eigenbelang de kar best trekken, maar dan gaat de locatie wel ergens in Stein worden.

Wabbie
9 december 2010, 18:35
Ik dacht dat DB's in Utrecht een optie was op dit moment Dat ligt iig heel wat centraler lijkt me.

@ Ijsselrobo, Jammer dat het niet kan daar!

toneblo
9 december 2010, 18:38
Achja, gedane zaken. Ik heb fer van het kempke in elk geval een mail gestuurd nu. Zodra ik wat weet daarover koppel ik het hier terug. En iedereen staat het verder vrij om andere locaties aan te schrijven natuurlijk. Mocht niemand dat doen, dan wil ik uit puur eigenbelang de kar best trekken, maar dan gaat de locatie wel ergens in Stein worden.


Geen probleem.

SantaX
9 december 2010, 19:02
Ik dacht dat DB's in Utrecht een optie was op dit moment Dat ligt iig heel wat centraler lijkt me.

@ Ijsselrobo, Jammer dat het niet kan daar!

Is ook een optie, alleen voor mij niet. Gewoon regelen dus als dat je voorkeur heeft. Omdat hier toch veel mensen waren die wel naar Stein wilde komen ga ik dat in elk geval proberen op te zetten en te regelen. Maargoed, eerst eens zien wat het gaat kosten, ik heb nog geen mail terug gehad.

Wabbie
9 december 2010, 19:27
Snap ik SantaX, en ik ben ook wel bereid naar Stein te rijden als het zo uitkomt. Utrecht is ook niet echt om de hoek vanuit Enschede (maar dat geldt voor heel NL), maar het leek me net wat praktischer omdat het een mooie centrale plaats is die (meestal) ook nog goed bereikbaar is per OV.

SantaX
9 december 2010, 19:29
Valt zeker iets voor te zeggen hoor, maar ik handel nu uit puur eigen belang :)
Kan dat eventueel ook in een nieuw topic doen, maar het heeft geen nut een Meet het Zuiden topic te openen als ik nog niet de toezegging voor de zaal etc heb.

Outline
9 december 2010, 21:00
En als jullie het toch in Utrecht willen gaan houden en een datum hebben, dan wil ik wel ´n balletje opgooien bij DB´s. Hij heeft ons vorige keer ook goed gematst...

Sowieso lijkt het me handig voor jullie als iemand de kar gaat trekken en jullie dat onderling goed duidelijk maken en afspreken.

Wat me dan wel weer handig lijkt, is als er voor een bepaalde locatie een vast contactpersoon komt die namens de GN´ers de onderhandelingen met die locatie voert. Waarom? Omdat de locatie in kwestie dan altijd met de zelfde persoon zaken doet (voor hen prettig, vast aanspreekpuny) en omdat een vast contactpersoon vanzelf meer los krijgt voor hetzelfde of minder geld.

Daarnaast scheelt het voor de organiserende GN´ers ook weer wat regelwerk.

Mukkez
9 december 2010, 22:01
Misschien is het een optie om 2 meetings te organiseren?
Eén in Stein en de andere in Utrecht. Organisatie los van elkaar.
Er zullen vast mensen zijn die naar beide gaan en er zijn waarschijnlijk ook mensen die zeggen; 'A wel en B niet of vice versa'. Zo kunnen die er toch bij zijn.
:grouphug:


Maar dan moeten er natuurlijk wel mensen zijn die dat op zich willen nemen, en iedereen heeft het goede recht dat wel of juist niet te doen.

Maar met een verschil van +/- 150 km reizen (alleen heen) geniet Utrecht voor mij lichtelijk de voorkeur ;)

SantaX
9 december 2010, 23:40
Dat is een idee waar ik me zelf in kan vinden. Maar ik wacht wel nog even eerst de reactie van het Kempke af. Er zijn immers ook mensen geweest die hebben aangegeven niet naar Stein te willen. (al missen die dan wel een surfgroene strat met mee gespoten headstock :makeup: ):strat:

Venlonaer
9 december 2010, 23:56
No offense, maar Utrecht bereiken met het OV is op het moment toch een grote puinzooi?? Met alleen al de verbouwingen, laat staan blaadjes, bevroren wissels en brandjes in seinhokjes....:makeup:

Mienmachine
10 december 2010, 07:45
Ik ben voor Rotterdam

SantaX
10 december 2010, 11:35
De zaal bij het Kemkpe kost 50 euro en dat is een grote ruimte. Het maakt dan niets uit hoelang we daarvan gebruik willen maken.

Ijselrobo 07
10 december 2010, 11:58
De zaal bij het Kemkpe kost 50 euro en dat is een grote ruimte. Het maakt dan niets uit hoelang we daarvan gebruik willen maken.

Geweldig!
dan is het misschien een idee als we iedereen een bijdrage laten betalen van €2,50?
da's bijna geen geld, en als er 20 mensen komen (wat ik wel verwacht) dan hebben we de €50 bij elkaar! :rockon:

Is iedereen het hiermee eens?

Nielsje
10 december 2010, 12:08
Het geld is nooit een probleem.
Ik zou zeggen: zorg voor een datum en een fatsoenlijk programma. Wat wil je doen?

Dan zien we wel verder :)

SantaX
10 december 2010, 12:12
Ik heb afgesproken dat ik volgende week even bij hem langs ga. Voor de details.
Er zijn namelijk ook biljartwedstrijden en die mannen zijn er natuurlijk niet bij geholpen als wij daar herrie maken. Kortom, ik ga even met hem overleggen welke datums mogelijk zijn. Maar het zou wel fijn zijn als de mensen die interesse hebben in Stein, zich alvast bekend maken. Het praat nu eenmaal makkelijker als ik weet of er 10 mensen willen komen of 20. Ook ivm een programma inderdaad.

Wabbie
10 december 2010, 13:40
Het geld is nooit een probleem.
Ik zou zeggen: zorg voor een datum en een fatsoenlijk programma. Wat wil je doen?

Dan zien we wel verder :)

daar ben ik het helemaal mee eens.

SantaX
11 december 2010, 05:49
Goed mannen en vrouwen,

Een paar vragen, het oude lijstje met namen:

1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
15. Lexvandoef: strat + ampje (afhankelijk datum+locatie)

Wie van jullie wil NIET naar Stein komen?


Gedachtenballonnetje 1:
Dan het volgende, het zal wat meer kosten, maar voor ik die mensen ga lastigvallen wil ik weten of er vraag naar is.

In Stein is een muziekzaak en ik bedacht me dat we misschien iets kunnen regelen in de richting van een clinic: gitaren afstellen bijvoorbeeld. Geen idee wat het zou gaan kosten, geen idee of de gitaarwinkel daaraan mee wil werken, maar als jullie dat leuk lijkt wil ik dat wel proberen te regelen.

Gedachtenballonnetje 2:
In Sittard woont de in Nederland wereldberoemde gitarist Marcel Coenen.
Niet meteen een typische stratspeler, maar hij geeft ook clinics geloof ik.
Is er interesse om deze man wellicht een uurtje een demo/clinic te laten geven? Ook hier geldt weer, ik weet niet wat ie vraagt, dat moet ik nog uitzoeken. Maar alleen als er dus interesse voor is, omdat Marcel wel ontzettend goed is, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er behoefte aan heeft.

Gedachtenballonnetje 3:
Zijn er mensen in de groep die misschien zelf een groepsles willen geven in iets waar ze in uitblinken? Funk, blues, onderhoud, ik roep maar wat.

Gedachtenballonnetje 4:
Hebben jullie zin erin om samen een stuk te spelen? Dan kiezen we samen als groep een nummer of backingtrack of wat dan ook uit. Proberen dat thuis te oefenen en spelen het daar samen.


Ik ben nu gewoon hardop aan het denken en heb een halve krat bier op. De kans bestaat dus dat het slechte plannen zijn, maar ik ben even het vermogen kwijt om dat te beoordelen :P

budje
11 december 2010, 08:53
ik heb geen problemen met een keer naar limboland af te zakken hoor. Maar zat meer te wachten op een gezellig middagje koffieleuten, gitaarversterkers doorzagen en natuurlijk vooral strats vergelijken!

hoeft niet te moeilijk toch?

E-J
11 december 2010, 11:16
Je kunt er natuurlijk altijd een 3-daags evenement van maken :).

toneblo
11 december 2010, 11:29
Je kunt er natuurlijk altijd een 3-daags evenement van maken :).


... en een gitaargrootheid uitnodigen om de show te stelen b.v.

budje
11 december 2010, 11:33
ik denk dat een kachel, koffie, een paar amps en een berg strats en liefhebbers al genoeg is voor wat uurtjes eersteklas entertainment :strat:

mikeyaxeman
11 december 2010, 12:07
Mij maakt het ook niet zoveel uit maar ik heb natuurlijk liever allemaal tezamen op een locatie als je het mij vraagt.
Lijkt me gewoon leuk om al die Stratjes te vergelijken en om de forumleden te ontmoeten uit zowel Limburg als de mensen uit het noorden.

Wabbie
11 december 2010, 12:43
Ik stel inderdaad voor dat we het gewoon houden bij een middagje koffie leuten en doorzagen over Strats. Mijn ervaring met meetings is dat er op dit manier ook wel genoeg kennis wordt overgedragen. Samen jammen gebeurd vanzelf meestal wel, en ik neem aan dat iedereen een I-IV-V-je kan spelen.

mbt. tot de lokatie in Stein. Ik wil best dat eind rijden, moet het alleen niet net in buurt zitten van een belangrijke deadline voor mijn afstuderen. Maar aangezien ik daar nu nog niks over kan zeggen, ga er maar vanuit dat ik gewoon kom.

Qua versterking kan ik iig zo een Fender Champion 600 achter in mijn auto mikken, en ik ben ook wel bereid om mijn oude Kitty Hawk M3 mee te nemen als mensen die eens willen uitproberen (mind you, de eindbuizen zijn nog de originele uit de jaren 80" en dus totaal op, maar hij klinkt verder wel lekker ranzig)

Mukkez
11 december 2010, 13:13
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
15. Lexvandoef: strat + ampje (afhankelijk datum+locatie)
16. Mukkez: Fender Contemporary Strat '87 (afhankelijk van datum/locatie!)


Verder denk ik ook dat je er niet te veel drukte (qua organisatie) van moet hebben. Gewoon wat proviand voor iedereen en dan maken we het zelf wel gezellig ;)

toneblo
11 december 2010, 13:16
Wil komen, neem mee Fender '62 RI hotrod strat ( vintage series ), squier JV 83/84 ( vreselijk mishandeld door vorige eigenaar )


...afhankelijk van datum en minder maar toch, lokatie.

RoelSmoel
11 december 2010, 13:29
Post weg, grr..
Dan maar opnieuw.

Toch maar eens een strat proberen te regelen bij mijn leraar, een van de 17 stuks, erg hoor.. Mits het geoorloofd is natuurlijk.
Ook afhankelijk van datum en lokatie.

Wabbie
11 december 2010, 14:00
Mensen, op dit moment wordt er geïnventariseerd naar degenen die bereid zijn om af te reizen naar het diepe zuiden voor de strat meeting. Lokatie is dus Stein.

@Roel, 17 strats maar? :P

SantaX
11 december 2010, 14:21
Ok duidelijk, gewoon een gezellige meet and greet dus. Godzijdank, dat scheelt alweer met plannen :seriousf: Ik zal komende week even langs gaan bij de zaal en kijken welke dagen uit komt. Ik gok dat het eerder januari gaat worden trouwens dan december, want er vallen al flink wat weekends af deze maand met de feestdagen vermoed ik.

humbucker
11 december 2010, 15:11
Ok duidelijk, gewoon een gezellige meet and greet dus. Godzijdank, dat scheelt alweer met plannen :seriousf: Ik zal komende week even langs gaan bij de zaal en kijken welke dagen uit komt. Ik gok dat het eerder januari gaat worden trouwens dan december, want er vallen al flink wat weekends af deze maand met de feestdagen vermoed ik.

Bummer, ik kan niet in januari :(

e!
11 december 2010, 16:05
Count me in. 1 Strat. 1 Fender The Twin. Loadbox en wat pedalo's.

Mukkez
11 december 2010, 19:19
Wie van jullie wil NIET naar Stein komen?


Nou, niets tegen Stein, maar als ik kan kiezen, dan niet ;)

beruk
11 december 2010, 19:24
Ik niet het is een eind, ik wil al dat strat geweld wel eens horen. Neem mijn lh MiM strat mee.

D-string
11 december 2010, 19:54
Hebben jullie al een datum? Ik wil best wel een weekend naar Limburg komen maar dan wel icm een weekend naar de schoonouders (Landgraaf). Ik moet dit echt wel plannen.

Ijselrobo 07
11 december 2010, 20:41
Hebben jullie al een datum? Ik wil best wel een weekend naar Limburg komen maar dan wel icm een weekend naar de schoonouders (Landgraaf). Ik moet dit echt wel plannen.

misschien moet je santaX z'n laatste post nog eens goed doorlezen?


Ok duidelijk, gewoon een gezellige meet and greet dus. Godzijdank, dat scheelt alweer met plannen :seriousf: Ik zal komende week even langs gaan bij de zaal en kijken welke dagen uit komt. Ik gok dat het eerder januari gaat worden trouwens dan december, want er vallen al flink wat weekends af deze maand met de feestdagen vermoed ik.

;)

Grtz.
Ijselrobo 07

P.S. nog even een vraagje; hoort een Blade Dayton (http://www.bladeguitars.com/models/dayton_standart.html) ook onder de catogorie strat's?
Hij klinkt wel hetzelfde als een normale strat, en het is voor mij geen extra moeite om m' mee te nemen (ik woon toch in Stein)

pasqual
11 december 2010, 20:57
P.S. nog even een vraagje; hoort een Blade Dayton (http://www.bladeguitars.com/models/dayton_standart.html) ook onder de catogorie strat's?


nee.........geen strat.

RoelSmoel
11 december 2010, 21:15
Kijken wat de datum wordt, misschien dat ik dan iemand meeneem, met wel strats, als het mag natuurlijk.

ChrisPie
11 december 2010, 22:02
Als de strat meeting doorgaat in Stein wil ik best met mijn strat langskomen...Het is voor mij "naast de deur".
Ben benieuwd naar de datum.

ChrisPie

SantaX
12 december 2010, 03:33
Hoe meer zielen hoe meer vreugde denk ik!
Tja, wat betreft niet in december kunnen, ik ben zo bang dat als we zeggen december dat er dan nog veel meer mensen niet kunnen. Kijk maar eens naar de weekenden die gaan komen. Komend weekend nog en dan is het kerst en dan oud/nieuw :(:makeup:

Wabbie
12 december 2010, 11:36
Ik denk dat je eerder aan eind januari begin februari moet denken ( pas wel op, er is geloof ik 9 februari ook een offset meeting)

ateng
13 december 2010, 00:33
Ok is zaterdag 5 februari een geschikte dag dan voor iedereen?

jules
13 december 2010, 11:38
ik kom uit maastricht, ga kijken of ik ook een paar leuke strats mee kan nemen

JeroenZ
13 december 2010, 11:56
Tot hoe laat gaat de meeting duren, mss dat ik het dan ook nog haal ?

beruk
13 december 2010, 12:10
Ok is zaterdag 5 februari een geschikte dag dan voor iedereen?
moet te doen zijn.:ok:

Ijselrobo 07
13 december 2010, 12:47
Tot hoe laat gaat de meeting duren, mss dat ik het dan ook nog haal ?

ik denk dat we bijv. om 12:00 uur starten, en het rond 20:00 uur afsluiten?
want zoals SantaX al zei, kunnen we de zaal voor 50 euro hebben voor de hele dag.

SantaX
13 december 2010, 13:10
Zal ik eerst even met Fer overleggen welke datums hij kan en geen biljartwedstrijden heeft? :P

Ijselrobo 07
13 december 2010, 13:18
Zal ik eerst even met Fer overleggen welke datums hij kan en geen biljartwedstrijden heeft? :P

is goed ;)
want ik denk dat de biljarters niet door ons gestoord willen worden en andersom :hippie:

SantaX
13 december 2010, 13:39
Precies, ik speel nogal slecht en die biljartballen komen harder aan dan lege bierflesjes of tomaten :strat:

ieme
13 december 2010, 15:15
is goed ;)
want ik denk dat de biljarters niet door ons gestoord willen worden en andersom :hippie:

We hebben geen keus....

ieme
13 december 2010, 15:16
Tot hoe laat gaat de meeting duren, mss dat ik het dan ook nog haal ?

Denk niet dat jij dat gaat halen

Wabbie
13 december 2010, 18:58
Precies, ik speel nogal slecht en die biljartballen komen harder aan dan lege bierflesjes of tomaten :strat:
Gelukkig kun je die prima terugmeppen met een strat ;) .

5 februari is precies de enige dag waarop ik niet kan, dan is namelijk de offset-meeting. Als die doorgaat tenminste.

SantaX
13 december 2010, 19:36
Ok, ik denk niet dat het handig is om deze meeting op dezelfde dag te houden als een andere eerder aangekondige meeting. Ik verwacht woensdag of donderdag even naar de zaalhouder te gaan. Dan zal ik even doorspreken welke data de zaal vrij is en dan kunnen we hier wel met zijn allen kijken wat de beste datum is daaruit.

SantaX
17 december 2010, 21:01
Enige vertraging van mijn kant. Ik ben het niet vergeten, maar ben er nog niet aan toegekomen om langs te gaan. Dit weekend, begin volgende week ;)
Alles komt goed!

Wabbie
23 december 2010, 10:16
Even bumpen hoor!
SantaX, ben je ondertussen al achter het zaaltje aan gegaan zodat we eens data kunnen gaan prikken?

SantaX
23 december 2010, 12:19
Heej, goede bump. Ik ben even langsgeweest, maar toen was hij er niet. Kortom, maandag even terug.

Wabbie
23 december 2010, 12:29
check! Goede zaak, dan horen we het nog wel!

Ijselrobo 07
29 december 2010, 11:29
even dit onderwerp uit de 3e pagina halen...

SantaX, is er al nieuws?

SantaX
30 december 2010, 09:33
Potverdorie, het zit niet mee. Hij had de agenda niet, maar ik verwacht vandaag mail, zo niet, ga ik morgen oud en nieuw vieren daar. Dat zal hem leren :seriousf: Ik heb in elk geval gevraagt om me de lijst met data te mailen van 2de helft januari en februari. Sorry dat het niet zo snel loopt als ik hoopte :makeup:

Ijselrobo 07
5 januari 2011, 13:02
SantaX, heb je al datums van 't kempke gekregen??

Heibel
5 januari 2011, 15:15
Hey, ik ben ook benieuwd..Was gisteren weer even op m'n strat aan het spelen en die is zo lekker...! Ben benieuwd naar die van jullie en hoe die van mij zich verhoudt..

budje
9 januari 2011, 22:53
mijn agenda is snel vol aan het druppelen :makeup:

Heibel
13 januari 2011, 11:55
Is er al nieuws?

Ijselrobo 07
13 januari 2011, 12:09
SantaX lijkt niet te reageren, heb hem ong. een week geleden ook een profielboodschap gestuurd..
maar ik ga vanavond zelf even het kempke een mail sturen en vragen om de datums (zit nu op school, en kan niet op m'n eigen hotmail adres komen omdat die site hier geblokt is :()

e!
13 januari 2011, 18:56
Schiet idd. niet op hier...

SantaX
18 januari 2011, 23:40
Sorry voor mijn afwezigheid.
Ik heb zelf ook niets meer vernomen van het Kempke. Ben er niet meer langs geweest, maar hij reageerde nog niet op mijn mails. Momenteel heb ik weer wat meer last van mijn paniekstoornis. Het is wellicht beter als iemand anders de kar trekt. Want ik merk dat ik er wel achteraan kan gaan, maar dat het erg lastig voor me is als dat een langere ruk gaat worden.

Wabbie
18 januari 2011, 23:48
Misschien dat Ijselrobo nog even kan navragen wat de mogelijke data waren? Die woonde toch in hetzelfde dorp/stad/whatever?

Anders op zoek naar een andere lokatie?