PDA

View Full Version : pickguard vraagje



YannickH
30 november 2010, 18:50
ik ben aan het twijfelen of ik men krasplaat van men jim root tele(zwarte gitaar, witte krasplaat) zou zwart maken
ik heb een foto gevonden van hoe het zou zijn met een zwarte krasplaat. er is nogwel een witte rand op de krasplaat.
foto:
http://i53.tinypic.com/2u7wpbt.jpg

zou ik de krasplaat gewoon wit laten, zwart maken met randje of gewoon helemaal zwart?
en als ik ze zwart zou doen, met wat kan ik dat het beste doen?

Buzzel
30 november 2010, 20:16
Als jij zwart mooier vindt moet je dat lekker doen joh! Maar als ik jou was zou ik dan wel een zwarte slagplaat kopen en hem niet zwart maken.

P.s. Ik vind hem trouwens dan wel mooier met een wit randje.

Ace 1.15.19
30 november 2010, 20:24
Persoonlijk vind ik een zwarte ook mooier, al zou ik dan wel een drie-lagige nemen waarvan de middelste wit is.

Lodedsvd
30 november 2010, 20:42
ik zou zeker voor de zwarte gaan! veel mooier

YannickH
30 november 2010, 20:44
nu voor hem te kopen...
ik denk niet dat ze zo'n krasplaten verkopen voor fender tele's want het is een andere vorm dan de gewone tele krasplaat he.aan de pickups toch.
is het mogelijk om ze ergens te laten maken ofzo?

nickofzo
30 november 2010, 20:53
hand made:blast::blast::blast:

Sinner1980
30 november 2010, 21:07
warmoth en nog vele anderen...google.

Ik blijf wit mooier vinden trouwens maar ieder zn ding

guitarkid
30 november 2010, 21:10
Wat zet je er op als je hem verkoopt....? ;) Of heb je er twee?

TE KOOP: bc rich assasin exotic, fender jim root tele, jackson js 30 rr, epiphone mI special(oud), seymour duncan jb en 59 jazz, dimebagg crybaby wah

YannickH
30 november 2010, 21:19
Wat zet je er op als je hem verkoopt....? ;) Of heb je er twee?

als hij over een maand nog niet verkocht is dan hou ik hem bij en gooi ik er een zwarte op

Hendriks
30 november 2010, 21:23
www.pickguardheaven.com of www.pickguardian.com

gewoon kant en klaar kopen .

Tankman
1 december 2010, 23:28
als hij over een maand nog niet verkocht is dan hou ik hem bij en gooi ik er een zwarte op

Check je PM!

Ik vind hem persoonlijk met de witte slagplaat veel mooier. Het is ook de contrast waar Jim Root zelf voor ging.