PDA

View Full Version : Nieuw nummertje opgenomen met maatje.



vogeldude
29 november 2010, 18:06
The D&A Project - Pink Unicorns, dit hebben wij in zo'n 3 minuten geschreven.

Let wel op!
Alleen voor metal fans ;)
en als je het kan waarderen natuurlijk voor iedereen boven de 12:blast:

Ik speel normaal akoestisch maar deze keer ging ik zingen ipv spelen:sssh:

link: http://www.youtube.com/watch?v=4qWKyKtFvRU :rockon:

Lyrics staan ernaast btw...

Xtrme
29 november 2010, 21:32
Tsja.... woorden scheiten tekort hiervoor.

vogeldude
29 november 2010, 22:26
Tsja.... woorden scheiten tekort hiervoor.



het is dan ook geen serieus high end nummer ;) en ja ik moest idd scheiten dankje! :hippie:

J-sus Rulez
29 november 2010, 22:35
Is dit gemeend? mmm...
het is ... hoe zeg je dat, zeer hoogstaand?

Maar weet je, soms kan iets zo slecht zijn dat het best leuk wordt, maar dat was het net niet :chicken:

budje
29 november 2010, 22:48
ik snap m niet...:makeup:

pasqual
29 november 2010, 22:59
ik snap niet dat je nog geen contract hebt!:dontgeti::dontgeti: echt goed hoor!!! hoe oud ben je? 11? als mijn zoon met zulke shit aan kwam zetten, mocht ie van mij niet meer achter de PC. wat een bagger.....
mijn advies: haal het heel snel van youtube af en verwijder deze link en hou je ff koest. sjonge jonge....

Pasqual.

vogeldude
30 november 2010, 09:10
zozo lekker aggro'en :ok:
nogmaals, het is er niet om serieus genomen te worden ;) dus even lekker dimmen :stop:

vogeldude
30 november 2010, 09:11
ik snap niet dat je nog geen contract hebt!:dontgeti::dontgeti: echt goed hoor!!! hoe oud ben je? 11? als mijn zoon met zulke shit aan kwam zetten, mocht ie van mij niet meer achter de PC. wat een bagger.....
mijn advies: haal het heel snel van youtube af en verwijder deze link en hou je ff koest. sjonge jonge....

Pasqual.

en nee, ik ben bijna 18 ;)

jannest
30 november 2010, 13:10
ik snap niet dat je nog geen contract hebt!:dontgeti::dontgeti: echt goed hoor!!! hoe oud ben je? 11? als mijn zoon met zulke shit aan kwam zetten, mocht ie van mij niet meer achter de PC. wat een bagger.....
mijn advies: haal het heel snel van youtube af en verwijder deze link en hou je ff koest. sjonge jonge....

Pasqual.


volgens mij is dat nou net de pointe van rock 'n rolla, je ouders op de kast krijgen
Wat natuurlijk niet weg neemt dat dit geneuzel..........nou ja.....pppppfffff......zonde om er over na te denken
Maar dit is dus nou metal ?

HaroldA
30 november 2010, 13:36
en nee, ik ben bijna 18 ;)

Ehm. Tsja. :chicken: (wtf?)

J-sus Rulez
30 november 2010, 17:08
18 zeg je....



apocalyps! :crazyhappy:

pasqual
30 november 2010, 18:39
zozo lekker aggro'en :ok:
nogmaals, het is er niet om serieus genomen te worden ;) dus even lekker dimmen :stop:

uhh, tja, nou....ach, laat ook maar!