PDA

View Full Version : Bon Dia!



softail67
28 november 2010, 01:53
Goede morgen NL,

Ik zit al geruime tijd mee te kijken hier op het forum, werd tijd me maar eens te registreren! Bij deze...

Ik ben Marcel, 43 jaar oud, en mag nu nog 3 jaren op het wonderschone Curacao rondhangen. Woon (en werk) hier met vrouw en 3 kids (3 honden en een kat), ik mag graag als ik tijd over heb wat gitaar spelen. Dit begon op een Spaanse concert gitaar (Aria) welke ik op mijn 14e verjaardag kreeg. Vele gitaren zijn gekomen en gegaan, mijn eerste gitaar is altijd bij me gebleven. De gitaar speelt vrij zwaar, maar de klank is zo verschrikkelijk warm en vol, een genot voor het oor.
Vanaf mijn 16e begonnen (slaggitaar) in een Reggae bandje (moeilijke jeugd, veel aan de waterpijp, weinig aan de gitaar) daarna van rock naar hardrock, top 40, bluesrock, van alles wat. Jaren lang (12) geen gitaar meer aangeraakt tot ongeveer 4 jaar geleden een vrienden/gelegenheids bandje een bassist zocht.... Ik zag dat helemaal niet zitten, maar heb me over laten halen om het te gaan proberen, met een geleende Yamaha basgitaar, en.....ik ben er nu aan verslaafd!!! Destijds een niet al te dure Squier P-bass op de kop getikt en ondertussen (een wel te dure) jaren 70 Fender fretless P-bass gekocht. Ik heb meteen al een pickup vraag voor de Squier maar die zal ik elders (basforum) plaatsen.
Momenteel niet in een band (nu ook geen behoefte aan), maar lekker alleen aan het pielen, ik heb van mijn vrouw zo'n "grappig" VOX headphone amp-je gekregen, de cultuurbarbaar was klaar met het rinkelen van de glazen in haar kast door de Trace-combo, vooral zij is er dus erg blij mee, en de buren ook, geloof ik.
Mijn andere passie is Harley rijden, helaas erg veel regen hier de laatste tijd, dus komt daar nu niet zo veel van, van kou gelukkig geen last.
Wannahave: O ja, indien iemand nog een leuke Ibanez Iceman PS10 uit '78 voor weinig te koop heeft.....;)
Bon weekend, Ajo! Marcel

HUESSEN
28 november 2010, 02:14
Welkom, . Harley rijden:rockon: op Curacao is dat niet beperkt tot enkele kilometers in het rond??

softail67
28 november 2010, 02:33
Dank je.
Ja....nou ja, zijn toch wel aardig wat kilometers, en de gaten in de weg houden t spannend, alleen ben je beperkt in de richtingen (gaan we naar Oost- of naar Westpunt).

macwilliams
23 december 2010, 06:08
Welkom hier, have fun!