PDA

View Full Version : Blackstar HT-Blackfire: doen?



MegaDrive
27 november 2010, 21:02
Na een uitvoerige test vandaag bij de gitaarboer overweeg ik om de HT-Blackfire aan te schaffen. Nu is het ding aan de prijzige kant en ik heb hem ook niet echt nodig maar het budget is er en de heb-factor is wel erg hoog, zeker omdat het een gelimiteerde oplage van 1000 stuks wereldwijd betreft. Bovendien klinkt het ding moddervet! Ik was al onder de indruk van de HT-dual maar deze heeft net dat beetje extra gain om lekker te kunnen shredden. Wat zijn de ervaringen met dit pedaal op het forum? Thanks!

Tankman
27 november 2010, 21:08
Het is een beetje zonde om hem te kopen en hem niet echt te gebruiken.

Ik heb geen ervaring met dit pedaal. Wel met de reguliere distortions van Blackstar. Vooral de HT-Dist vond ik een erg gaaf pedaal die ik ook bij de opstart van mijn toekomstige band erbij ga nemen voor de optredens waar ik geen eigen amp mee heb. Blackstar maakt geweldig spul.

Als je het geld kan missen en zeker ook aangezien het een collector's itempje is, zou ik het gewoon doen. Een miskoop is het zeker niet. Beloof dan wel dan je je uiterste best gaat doen om hem ook echt te gebruiken! :D

caliban
27 november 2010, 22:38
Gelimiteerde oplage mag in principe niet de reden zijn om te kopen.

marc_o
27 november 2010, 23:37
Gewoon kopen......ik vind de Blackstarpedalen in ieder geval erg goed en nu ik wat clips heb gezien van deze uitvoering (heb zelf de HT-Dual) ben ik wel enthousiast, zit een prachtige strakke scheur in.
Geen idee wat ie in Nederland kost overigens...maar als je het ervoor over hebt....halen!

MegaDrive
28 november 2010, 06:48
Bedankt voor de reacties. Ik moest wel even lachen: van een gitarist (permanent GAS) hoor je natuurlijk nooit dat je een goed stuk gear NIET moet kopen :D