PDA

View Full Version : Gelamineerde achterkant



jos geers
27 november 2010, 21:00
Ben bezig met een selmer type guitaar en die zijn gemaakt van een laminaat (triplex) van drie soorten hout waarbij de draad om en om op 90 graden ligt. Nou heb ik de achterkant gemaakt geklemd tussen twee plaaten dik multiplex met afgeronde balken om de zaak in te klemmen so far so good. Het resultaat is netjes maar..... als ik de balkjes erop ga lijmen en eea aan de zijkant vastmaakt onstaan er toch heel licht deukjes in zeiker als ik =ben baal ik hiervan iemand van jullie enig idee wat hieraan te doen is????

Denk zelf de kern ipv vuren van vliegtuig triplex te maken van 0,7 mm maar ja dat stuit me ook een beetje tegen de borst omdat dat zo on guitaar achtig is.

superfly
27 november 2010, 21:47
Kan je er een fotootje van plaatsen?

jos geers
23 februari 2011, 20:48
hoi wim beetje late reactie van mij maar goed ik heb er geen foto van maar het komt erop neer dat als je reflectie in de achterkant van de body bekijkt je gewoon ziet dat ie niet echt vlak is...
als er nog een meeting komt dit jaar zal ik hem wel meenemen kun je ff kijken je gaat trouwens lekker resultaten worden steeds mooier`!!!