PDA

View Full Version : Beginnersgitaar?



n00dle
27 november 2010, 15:56
Hey peeps. :D
Ik wil binnenkort beginnen met gitaar spelen, en ik zit nu met een probleem.
ik kan niet kiezen tussen 2 gitaren. dus aan jullie de vraag, zal ik gaan voor een Epiphone les paul special II zonder benodigde spullen voor 120,- of een beginnersset met 10W versterker en benodigde spullen voor 105,-?
dat zal dan wel een flut kwaliteit zijn denk ik.
Ik heb echt totaal geen verstand van gitaren, maar ik weet bijna wel zeker dat ik later toch wel een LP wil, dus waarom niet meteen nu?
wel moet ik dan allerlei spullen erbij gaan kopen, en daar heb ik geen geld voor. dus is het geluid van de LP special II ook goed zonder versterker?
thanks!

n00dle
27 november 2010, 15:58
de set die ik bedoel is trouwens de set van conrad.nl; Elektrische gitaar set zwart

ghost-rider2006
27 november 2010, 16:26
niet doennnnn
koop een goede gitaar geloof me beter 2e hands dan een conrad stuk

want dat is echt bagger en weggegooit geld

advies is dus niet de conraddddddddddd !!!!!

marco v
27 november 2010, 16:36
Kijk eens op marktplaats, daar staat vast wel een setje met een les paul achtige voor 120 euro bij.

macwilliams
27 november 2010, 16:38
Wat je zou kunnen doen is een "beetje" meer geld bij elkaar zien te schrapen en dan kijken of je een beetje schappelijk een occasion epiphone LP standard op de kop kan tikken. Daar heb je meestal wel een fatsoenlijk gitaartje aan.

marco v
27 november 2010, 16:43
Doorsparen voor iets beters is inderdaad aan te raden, tenzij je voor 120 euro een mooie deal kunt scoren 2dehands. Voor dit bedrag is er nu eenmaal weinig te vinden wat niet onder het kopje flutkwaliteit valt.

D-string
27 november 2010, 16:47