PDA

View Full Version : Line 6 pod Studio gx‏ zonder software.



Hotrod
26 november 2010, 19:20
Even advies nodig. Kan via marktplaats dus die Line 6 kopen maar er zit geen originele software bij. Wel kan ik via de verkoper guitar rig 3 kopen. Wat denken jullie? Iemand ervaring met deze combi? Doen, niet doen?? :???:

Jimwoud
27 november 2010, 15:06
Volgens mij kun je de software downloaden via line6, heb ik ook gedaan met mn toneport.

Rinze
27 november 2010, 15:13
Je kunt idd de software bij Line 6 downloaden maar dan moet de vorige eigenaar de het apparaat wel bij Line 6 van zijn account afhalen. Als ie het daar al geregistreerd heeft. De software hoort dus bij het apparaat, dat hoort de verkoper te weten.

Lekkere jongen dat ie je bij dat Line 6 ding nog andere software probeert aan te smeren :roll:

grayfink
27 november 2010, 15:30
O, maar dat werkt ook goed hoor. Ik heb het ook wel eens gedownload.

Rinze
27 november 2010, 16:20
O, maar dat werkt ook goed hoor. Ik heb het ook wel eens gedownload.
Dat zal best maar de verkoper probeert er blijkbaar geld voor te krijgen terwijl bij de hardware prima software hoort waar je jaren mee vooruit kunt.

Terminus
27 november 2010, 16:36
Die software werkt niet zonder de hardware dus als hij het wil doorverkopen zal de koper er weinig (lees: niks) aan hebben.

caliban
27 november 2010, 19:42
Bestaan er geen andere gitaar/computer-interfaces die je zou kunnen gebruiken?

snaarplukker
29 november 2010, 00:40
Je kunt idd de software bij Line 6 downloaden maar dan moet de vorige eigenaar de het apparaat wel bij Line 6 van zijn account afhalen. Als ie het daar al geregistreerd heeft. De software hoort dus bij het apparaat, dat hoort de verkoper te weten.
Je hoeft niet geregistreerd te staan om te kunnen downloaden.
Gewoon bij downloads je product zoeken en het geeft alle software aan wat je gratis kunt downloaden.;)