PDA

View Full Version : Berichtje via Youtube omdat ik wel eens gitaarfilmpjes bekijk...



Brewskie
26 november 2010, 17:47
Gister een berichtje gekregen via mijn youtube-account, waarbij ik wordt opgeroepen om naar zijn online lessen te komen kijken. Blijkbaar omdat ik wel eens gitaar-tutorial-filmpjes bekijk. Ik wist niet dat mijn kijkgedrag voor andere leden zichtbaar was :???: Hebben jullie dit ook wel eens gehad ?


GuitarLessons365 has shared a video with you on YouTube:
Hey, I noticed that you like to watch guitar lesson videos on Youtube and just wanted to let you know about my Youtube channel dedicated to free guitar lessons for players of all levels.

I have shared my latest lesson with this message and I hope you will have the time to watch it. I have well over a hundred lessons on my channel with more coming every week ranging from beginner to advanced in many different styles, electric or acoustic. Hopefully you will find something useful in my videos.

If you like any of my videos please subscribe so you won't miss any new lesson updates.

Also, feel free to make any lesson request you want by placing a comment in my channel. :)

Thanks a bunch for your time, hope to hear from you soon!!

Cheers!! Carl..

D-string
26 november 2010, 18:14
Ik wist ook niet dat het mogelijk om kijkgedrag van anderen te bekijken (al zou het mij niet verbazen dit mogelijk is voor betalende klanten, maar daar ga ik nu even niet vanuit). Heb je misschien subscriptions op andere channels die gitaar-tutorial-filmpjes hebben?

Zelf heb ik dit (nog) niet gehad, maar als ik het zou krijgen zou ik het waarschijnlijk als spam melden.

Brewskie
26 november 2010, 19:07
Heb je misschien subscriptions op andere channels die gitaar-tutorial-filmpjes hebben?

Ja, die subscriptions heb ik inderdaad wel. Maar dan zou dat wel vastgesteld moeten worden door een persoon. Daar kun je volgens mij niet een 'bot' op zetten. En dan is het wel bewerkelijk om potentiele leden aan je te binden.

D-string
26 november 2010, 20:41
Ik heb even een korte test gedaan en het gaat toch sneller dan je denkt. Het is niet het leukste werk, maar als je behoefte hebt aan aandacht op Youtube zeker de moeite waard.

Disclaimer: Dit is geen aanmoediging voor andere mensen om dit te doen.

1. Ga naar een subscriber page: (bijv. http://www.youtube.com/profile?user=creativeguitarstudio&view=subscribers )
2. Selecteer de namen en plak ze in een goede teksteditor
3. Vervang de stukken tussen de namen met een komma (replace all functie)
4. Plak de namenreeks met komma's ertussen in je youtube "to" vakje en je tekst in het tekstvak.

Als je met 2 browsers (of browsertabs) werkt lijkt me dat je dit wel 3x per minuut kan doen. Da's 120 berichten per minuut en dus 7200 per uur.

Maar om terug te komen op je vraag. Ik heb een filmpje van die kerel bekeken, als ik nu ook een bericht van hem krijg dan laat ik het hier weten. :)