PDA

View Full Version : yuw dudes



profion
25 november 2010, 14:45
Hoi,

Ik ben dus nieuw hier en daarmee wil ik me ff voorstellen.
Ik ben Willem, momenteel 34, woonachtig in Sint-Niklaas (België) en speel sinds mijn 15e gitaar.

Af en toe heb ik wel eens wat vragen over een gitaar of een effect en hopelijk kan ik op dit forum wat antwoorden krijgen. ;)

Grtz,

Willem

Basseytje
26 november 2010, 09:36
welkom,

dat kan zeker. je mag hier alles vragen wat je wilt.:)

have phun...:cheerup:

mokumhum
26 november 2010, 10:05
Dag Willem,

Welkom op dit forum.
Mischien leuk als je iets meer vertelt, wat voor muziek speel je, speel je in een band ?

St Niklaas is niet zo heel erg ver van Hulst vandaan als ik het wel heb.

Grts
Mokumhum



Hoi,

Ik ben dus nieuw hier en daarmee wil ik me ff voorstellen.
Ik ben Willem, momenteel 34, woonachtig in Sint-Niklaas (België) en speel sinds mijn 15e gitaar.

Af en toe heb ik wel eens wat vragen over een gitaar of een effect en hopelijk kan ik op dit forum wat antwoorden krijgen. ;)

Grtz,

Willem

Duhsjaak
27 november 2010, 05:25
Hi Willem
St. Niklaas is niet ver van Amsterdam. Dus dat houdt het simpel.
Welkom op dit forum.
Als je het hebt over een effect, is dat dan het effect op je gitaar, je huneur of op de forummers?
Groet, Gus

profion
5 december 2010, 02:30
St Niklaas is niet zo heel erg ver van Hulst vandaan als ik het wel heb.


Klopt, ik ben zelfs geboren in Hulst.

Met een aantal vrienden uit Hulst speel ik ook in een band. Helaas minder vaak dan ik zou willen maar vanwege werk enzo komt het er niet altijd van.

We spelen redelijk stevige muziek met een vleugje van verschillende bands zoals bijvoorbeeld Queens of the stone age, Sonic Youth, The Cure, Sebadoh, Pearl Jam etc. etc.

Greetz,

Willem

mokumhum
5 december 2010, 23:22
Klopt, ik ben zelfs geboren in Hulst.

Met een aantal vrienden uit Hulst speel ik ook in een band. Helaas minder vaak dan ik zou willen maar vanwege werk enzo komt het er niet altijd van.

We spelen redelijk stevige muziek met een vleugje van verschillende bands zoals bijvoorbeeld Queens of the stone age, Sonic Youth, The Cure, Sebadoh, Pearl Jam etc. etc.

Greetz,

Willem

Da's toevallig!
Ik ben ook geboren in Hulst, in het st liduina. Daarna opgegroeid op schuddebeurs voor een jaar of 6.

Na wat ambras enzo ben ik een jaar of 15 geleden aangeland in Amsterdam.
t word mischien tijd dat ik bij gelegenheid weer eens naar het zuiden ga peins ik nu.


Grts.

Mokumhum

macwilliams
23 december 2010, 06:19
Welkom hier, have fun!