PDA

View Full Version : Ik zag een reverend gitaar...



Fucko
23 november 2010, 00:21
Hey beste gitaar spaarders,

Ik zag zo net een reverend gitaar voorbij komen, ik luisteren op youtube.


En nu ben ik verkocht, ik vind vooral de reverend club king erg nice klinken!
Nu kom alleen de grote vraag:

Waar kan ik er een testen?

Ik heb namelijk wel een site gevonden die reverend gitaren verkoopt voor een schappelijke prijs, alleen is deze in Duitsland. Nog mooier zou ik het vinden als er ook een winkel in Nederland, omstreken Midden-Nederland, zou zijn die ze verkocht.
Verder heeft iemand al ervaring met deze gitaar, hoe ze spelen verschillen etc. etc.

Alvast bedankt.

Hendriks
23 november 2010, 08:08
Testen word lastig , ik heb een keer een Reverend gekocht in de UK op de gok , die gok viel goed uit .
Zijn zeker voor het geld goede gitaren , erg goed afgewerkt , standaard een grafieten topkam, locking tuners en een basscontour regeling.

In Nederland worden ze helaas niet verkocht.

Lodedsvd
23 november 2010, 19:18
die clubking effe opgezocht en die ziet er wel vet uit, spijtig genoeg nog geen tegengekomen :makeup:

soup
23 november 2010, 20:41
Zoek eerst even wat meer info op , vroeger (< 3 jaar ) werden ze allemaal in Amerika gemaakt maar nu wordt een deel/goedkopere in China gemaakt en er is een kwaliteitsverschil.

Want ik denk nog altijd dat de US versies ook echt de beste zijn. Die uit China kunnen goed zijn maar toch. ;)

Hendriks
23 november 2010, 21:04
Zoek eerst even wat meer info op , vroeger (< 3 jaar ) werden ze allemaal in Amerika gemaakt maar nu wordt een deel/goedkopere in China gemaakt en er is een kwaliteitsverschil.

Want ik denk nog altijd dat de US versies ook echt de beste zijn. Die uit China kunnen goed zijn maar toch. ;)

Ze worden in Korea gemaakt ,maar in de USA afgemonteerd en afgestelt .
De afwerking is echt top en er worden ook alleen top materialen gebruikt.

Fucko
23 november 2010, 21:06
Testen word lastig , ik heb een keer een Reverend gekocht in de UK op de gok , die gok viel goed uit .
Zijn zeker voor het geld goede gitaren , erg goed afgewerkt , standaard een grafieten topkam, locking tuners en een basscontour regeling.

In Nederland worden ze helaas niet verkocht.

Ja zo heb ik er ook over gelezen, ik denk dat ik het wel aan durf een gokje te wagen. Alsnog een vraag heeft u toevallig niet een reverend liggen of weet u nog waar deze heen is gegaan?

Hendriks
23 november 2010, 21:15
Ja zo heb ik er ook over gelezen, ik denk dat ik het wel aan durf een gokje te wagen. Alsnog een vraag heeft u toevallig niet een reverend liggen of weet u nog waar deze heen is gegaan?

Deze heb ik gehad , denk bij de hals aan een stevige strat-neck , ik zou er zo weer 1 durven bestellen.
http://img17.imageshack.us/img17/4338/dscn2000u.jpg

geertjan
24 november 2010, 08:32
Bij Groovestreet in brussel hebben ze Reverend gitaren.
Zit niet ver van het centraal station dacht ik.

http://www.groovestreet.be/

blademan
24 november 2010, 09:38
Ik heb ook zo'n Flatroc gehad, prima gitaar, erg goede kwaliteit, ik kon alleen niet zo met die hals overweg, vond hem erg zwaar spelen. Verder erg goed die Stage King (Koreaanse lijn) serie. Ook in Duitsland zit een dealer.
www.taranaki-guitars.de

Dude
29 november 2010, 10:22
hier een warhawk eigenaar, nog degene met de bolt on neck, worden niet meer gemaakt nu. Tis echt een te gekke gitaar, heel netjes afgewerkt en prima kwaliteit, je kan er alles mee, van stevig knallen tot super cleans, die basscontour is een uitvinding waar menig groot merk een puntje kan zuigen.

anyway, heb hem vorige week weer eens meegenomen de kroeg in, en de les paul heeft de hele avond werkeloos gestaan.

die groovestreet in brussel was destijds kansloos qua bereikbaarheid, echt 3x niks. reageerden nergens op, heb hem toen in engeland besteld, livesco ofzoiets ? koste een stuk minder, en was binnen krap 3 dagen in huis. Gebruik de zoekfunctie maar even, staat mijn topic vast nog wel ergens in.

ciao

Dude
5 december 2010, 14:50
mijn reverend staat te koop op marktplaats !

ff zoeken op reverend warhawk