PDA

View Full Version : Nieuwe lefty startersset



Gerth
22 november 2010, 13:23
Heb gisterennacht na enige dagen serieus overwegen in functie van het budget van zo'n 400 euro gecombineerd met het gemak aan keuze als lefty :( toch een bestelling geplaatst bij onze lieve oosterburen. Heel interessant: 8% "bundle"-korting op het geheel, geen extra kosten wegens betaling met Mastercard en gezien het bedrag natuurlijk geen transportkosten, met als resultaat:

- een Yamaha Pacifica 112 YNS (yellow natural satin... vond ik mooier dan zwart en daar hield de keuze op...)
- een Roland Cube 30x
- een kunststof-gitaarkoffer
- én een handig vouwstandje, dit alles voor de ronde som van 409 euro.

IMHO en na al mijn ervaringen met gitaarspullen (als elektrische herbeginner) lijkt de combinatie van een Pacifica (met zijn S-S-H-pickups) met een Cube 30x wel veruit de interessantste en één van de meest veelzijdige combinaties te zijn voor een linkepoot met 400 euro.

Alles moet nog toekomen, dus fotootjes volgen later, meningen mogen nu al :cooler:.

Doei!

TimoSomers
22 november 2010, 13:42
Goede keuze, is een van de beste 'beginner' sets!

Mitch
22 november 2010, 13:50
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138501

Gerth
22 november 2010, 14:30
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138501

Sorry, dacht dat dat hier nogal "in" was en wist nog niet dat het intussen "out" was...

Gerth
22 november 2010, 15:32
Goede keuze, is een van de beste 'beginner' sets!

Bedankt voor de bevestiging, dat doet altijd plezier!

Had zéér lang geleden al eens een Pacifica en heb toen niet beseft hoe goed die was, en bij het geluid van die Cube'jes kan je je geblinddoekt echt àlles voorstellen behalve zo'n dwergje... Ze klinken nét iets ranziger en authentieker dan het equivalent van Line6 en consoorten, imho.

En de wysiwyg-interface spreekt mij ook ook meer aan dan het hebben van presets. Er is trouwens nog altijd het uitstekende clean-kanaal waar je lekker veel pedaaltjes kan aanhangen :blast: