PDA

View Full Version : Muzikanten voor nieuw te beginnen band!



Nielus
22 november 2010, 00:00
Hallo allemaal!

Ik heb al een aantal jaartjes ervaring als gitarist en zanger in een poppunkband. We zijn vorig jaar gestopt, maar ik ben alweer naarstig op zoek naar wat nieuws. Mijn doel is om zo snel mogelijk met een band op de planken te staan en ik ben bereid er heel veel tijd en energie in te steken. Ik schrijf zelf veel nummers en heb al heel wat uitgewerkt materiaal liggen, maar hoe meer ideeën hoe beter natuurlijk! Sowieso zoek ik mensen die ook bereid zijn moeite te doen, ook als het gaat om optredens regelen enzo.

Wat wil ik? Een rauwe sound, met veel stoere riffs en op z'n tijd lekker punkgeram, afgewisseld met folk of rustige stukjes (zolang het uiteraard maar geen ska of zuigende softrock gaat worden) en pakkende zanglijnen (af en toe wat gerap zou ik héél vet vinden). In ieder geval alles zo dynamisch en afwisselend mogelijk. Voorbeelden? Zebrahead/Bayside/Sum-41/Offspring meets Gogol Bordello/Flogging Molly.

Kortom: ik zoek gelijkgezinde muzikanten met ballen en toch gevoel voor subtiele elementen! En het belangrijkste: rocken op het podium! Ik ben niet gecharmeerd van technieken, wel van goede resultaten en uitstraling.

Dus...wat voor muzikanten zoek ik? Simpel: iedereen die zich in bovenstaande beschrijving kan vinden! Drummer en bassist sowieso. Zanger(es), rappers (Zebrahead! Helden!). Uiteraard ook een gitarist, maar ik kan alvast vertellen dat ik daar kritisch in ben (ik hou niet van constant solerende ego's en mensen die dingen expres moeilijk maken om het moeilijk te maken). Geef mij maar een rechttoerechtaan punkgitarist.

Hier heb ik nog een mooi YouTube-dingetje van mezelf (zij het in mindere tijden, helaas):
http://www.youtube.com/watch?v=vrP-1aDMoyU

Mail of PM!

Nielus
22 november 2010, 00:01
Owja, ik ben 23 jaar en resideer in Utrecht.