PDA

View Full Version : Sacrifice (Anouk) door mijn zusje!



Megadeth22
21 november 2010, 15:30
Gister tijdens de KUL (Kultuur/Toneel) avond op haar school.
http://www.youtube.com/watch?v=eCa4oIzfsHo
:crazyhappy::cheerup:

pasqual
21 november 2010, 16:09
wel een goeie stem. ze krijgt het publiek mooi muisstil. komt wel goed met haar.

groeten Pasqual.

Axl Rose
22 november 2010, 19:19
Goed hoor! mooie stem!

e!
22 november 2010, 20:22
+1 Not bad at all.

D-string
22 november 2010, 21:26
Klinkt goed.

Megadeth22, ben jij de broer die de begeleiding doet bij "Just a flirt"? (of heb je nog meer familie die gitaar speelt ;))

Megadeth22
22 november 2010, 23:26
wel een goeie stem. ze krijgt het publiek mooi muisstil. komt wel goed met haar.

groeten Pasqual.


Goed hoor! mooie stem!


+1 Not bad at all.
Cool, ik zal 't haar zeggen :D

Klinkt goed.

Megadeth22, ben jij de broer die de begeleiding doet bij "Just a flirt"? (of heb je nog meer familie die gitaar speelt ;))
Jep dat ben ik haha. Lekker op de 120 euro Harley Benton gitaar. :seriousf:

Daniel91
22 november 2010, 23:44
Lekkere stem en lekker wijf! +2 :D

ateng
23 november 2010, 01:08
Hmmm netjes gedaan mijn complimenten

Splendid
23 november 2010, 13:20
Knap gedaan hoor:D

Riky
23 november 2010, 15:35
Lekkere stem en lekker wijf! +2 :D

eenschh!

Iets beter gitaarspel zou het helemaal perfect maken!

TimoSomers
23 november 2010, 16:11
:mmmm::lovelove:

Han S
23 november 2010, 18:01
Mag ik even heel kritisch zijn? De gitaar stemt niet goed en het zusje is een prachtige vrouw met een mooie stem, maar het is regelmatig verre van zuiver.

Beschouw het als opbouwende kritiek want zo is het ook bedoeld.

Megadeth22
23 november 2010, 20:27
Mag ik even heel kritisch zijn? De gitaar stemt niet goed en het zusje is een prachtige vrouw met een mooie stem, maar het is regelmatig verre van zuiver.

Beschouw het als opbouwende kritiek want zo is het ook bedoeld.
Het is ook waar haha. De gitaar is een 120 euro onstembare Harley Benton, misschien tijd voor wat beters. En ze was echt ziek zenuwachtig dus tsja. Gelukkig heeft ze zangles om haar techniek te verbeteren en hopelijk dat de volgende keer de zuiverheid geen punt meer is. :supercool:
Dank voor alle reacties trouwens, ik waardeer het echt.

allonso1990
23 november 2010, 21:51
Ik ben het met Han eens;) beetje zonde van de onzuivere gitaar en de zang regelmatig niet zuiver, maar ik verwacht er wel wat van als ze een poosje zangles heeft gehad!

Han S
23 november 2010, 22:05
Tja, wat mij een beetje verbaast is dat mensen meteen lovend zijn over zo'n optreden. Natuurlijk is het hardstikke stoer van haar om het te doen, maar zonder kritiek komt ze geen stap verder.

Ik heb al zo veel vaders en moeders binnen gehad met dochters en zonen die droomden van een grote carriėre in de muziek, maar blind waren voor de tekortkomingen van hun spruit. En je moet echt goed/beter/best zijn om te slagen.

Zij heeft een mooie stem en ziet er prima uit, dus dat is het probleem niet.

Megadeth22
24 november 2010, 00:52
Tja, wat mij een beetje verbaast is dat mensen meteen lovend zijn over zo'n optreden. Natuurlijk is het hardstikke stoer van haar om het te doen, maar zonder kritiek komt ze geen stap verder.

Ik heb al zo veel vaders en moeders binnen gehad met dochters en zonen die droomden van een grote carriėre in de muziek, maar blind waren voor de tekortkomingen van hun spruit. En je moet echt goed/beter/best zijn om te slagen.

Zij heeft een mooie stem en ziet er prima uit, dus dat is het probleem niet.
Kan ik me goed voorstellen, maar dat is in haar geval hopelijk niet het probleem. Ze heeft nu goede zangles, leert nieuwe technieken, solfege, theorie enzo. Druk allemaal maar ze gaat wel vooruit. :ok:

Arvoitus
24 november 2010, 03:23
Ze heeft een zeer prettige stem om naar te luisteren, zoals sommige al opmerkte was het af en toe niet zuiver maar daar valt aan te werken.

Mooi om naar te kijken en te luisteren. Daar mag je trots op zijn :ok:!

Crutch
24 november 2010, 11:06
Niet slecht!
Gitaarspel kan natuurlijk veel beter, maar zo zie je maar weer hoe belangrijk het is al zanger(es) om ook de muziek erachter te begrijpen.

Goed gezongen en een leuke dame om naar te kijken, ben benieuwd of we nog wat van haar zullen horen.

ateng
25 november 2010, 02:16
Mag ik even heel kritisch zijn? De gitaar stemt niet goed en het zusje is een prachtige vrouw met een mooie stem, maar het is regelmatig verre van zuiver.

Beschouw het als opbouwende kritiek want zo is het ook bedoeld.

??? regelmatig verre van zuiver? Mag je mij vertellen waar ze onzuiver zingt want ik hoor hier een meid zingen die onervaren is, een beetje zenuwachtig in het begin maar geen valse noot zingt hoor.
Ik hoor wel dat ze bepaalde dingen bluesy zingt (wat Lukather ook vaak doet) maar is niet vals.

TimoSomers
25 november 2010, 07:57
Ja vind ik ook wel, ze trekt vaak naar de noot toe, iets wat ik zelf vaak heel mooi vindt, en niet vals ofzo.

hendrix2
25 november 2010, 09:53
Mooi gezongen. Gitaarspel heeft nog wat werk nodig, maar als je zo'n mooie stem hebt is dat minder belangrijk. :)

Ze heeft ook een goede engelse uitspraak. Niet altijd evident als ik veel nederlandse zangers/zangeressen hoor...