PDA

View Full Version : Hoe krijg ik mijn set compleet



2e rocker
21 november 2010, 13:11
IK speel met een Jackson Dinky Pro, een peavy valveking top, een box met 2 celestion+beamblockers en een Boss ME-50.

http://www.musik-produktiv.nl/jackson-dinky-pro-series-dk-2-bk-3194198.aspx

http://www.musik-produktiv.nl/peavey-valveking-vk100.aspx

Het probleem is dat ik hoe ik ook aan al die knoppen draai, ik nooit het geluid krijg wat ik wil.(dit gaat richting, Megadeth, Vai, en Jason Becker).
IK ben er (samen met mijn leraar) achter gekomen dat het ligt aan het pedaal. Er zit bijvoorbeeld geen goede toonregeling op en de dynamiek is ook weg bij het kleinste beetje vervorming dat ik erin gooi.

Is het het beste om 1 goed pedaal te kopen of kan ik met wat ik nu heb op een manier toch krijgen wat ik zoek?

btw, ik ben al gaan zoeken naar andere pedaaltjes. Kwam niet echt iets met de WOW-factor tegen.

lollol
21 november 2010, 13:24
Haal eerst je ME-50 weg, bedenk dan wat je mist en vertel het dan hier...

2e rocker
21 november 2010, 14:29
Als ik die me50 weg haal....

dan heb ik niks over om oversturing mee te maken.(die oversturing in mijn versterker is niks)

Dus, of ik moet een nieuw pedaaltje hebben of ik moet weten of er nog een mogelijkheid bestaat mijn geluid uit de me50 te halen.

Renin
21 november 2010, 14:51
Als ik die me50 weg haal....

dan heb ik niks over om oversturing mee te maken.(die oversturing in mijn versterker is niks)

Dus, of ik moet een nieuw pedaaltje hebben of ik moet weten of er nog een mogelijkheid bestaat mijn geluid uit de me50 te halen.

mwoah lekker geluidje toch?

http://www.youtube.com/watch?v=D1KECn9NxsA

The Unforgiven
21 november 2010, 16:34
Je moet je overdrive ook niet uit een pedaal willen krijgen, je oversturing moet gewoon uit je versterker komen.

Buzzel
21 november 2010, 17:03
Je moet je overdrive ook niet uit een pedaal willen krijgen, je oversturing moet gewoon uit je versterker komen.