PDA

View Full Version : (Not Of) This World Pt 3 (alweer)



Fusion
20 november 2010, 17:32
Van mijn math/prog uitlaapklep "(Not Of) This World". Een 3tal nummers die een beetje in de math sfeer liggen (dus voor de niet-kenners: weinig 4/4 en voor t niet gewende oor redelijk veel van de hak op de tak en een soort gejaagd gevoel in de riffs enzo).

Nummer is nog niet af, maar wil het alvast delen met de metaalhoofden hier, en ook hen die niet van metal houden hehe. Heb geprobeerd een eigen metal drum kit te maken/mixen met SD2.0, maar denk dat ik toch uiteindelijk zal moeten toegeven dat t me niet lukt en weer terugvallen op de DFH van EZDrummer :-( :-)

(Not Of) This World Pt 3 (http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=864258&songID=9895551)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Duhsjaak
21 november 2010, 02:26
Hi
Alhoewel ik zondags meer van het houten hoofd dan van het metalen hoofd ben heb ik Pt 3 met veel plezier geheadbangd. Wel met een koptelefoon, want de hele buurt ligt te ronken.
Het is niet de eerste soort muziek die ik zou uitkiezen, maar deel 4 ga ik zekers naar luisteren.
Het is duidelijk dat je je oude drummer aan de dijk hebt gezet en een nog oudere terug in dienst hebt genomen, maar doe je de rest allemaal zelf?
Ik ben wel amused!!!
Fijn weekend.
Gus

Axl Rose
21 november 2010, 10:48
Ik sluit me aan bij duhsjaak! Ik ben zelf niet helemaal thuis in dit genre, maar wel met plezier beluisterd! Zit knap in elkaar!

Rinze
21 november 2010, 11:17
Lekker, redelijk relaxed nog, doet me aan Rush denken :ok: