PDA

View Full Version : iemant ervaring met squier stra en jack benner gitaaren



Rendier11
20 november 2010, 16:37
hallo heeft er iemant ervaring met jack bener gitaaren en squier gitaren?
is het geluid van zulke gitaren oke ?
de kwaliteit goed van zulke gitaren mvg randy

Basileia
20 november 2010, 16:40
hallo heeft er emant ervaring met jack bene gitaaren en squier gitaren?
is het geluid van zulke gitaren oke ?
de klwaliteit goed van zulke gitaren mvg randy

Misschien is het een idee om wat op je spelling, grammatica en interpunctie te letten. Ik (en vele forumgebruikers met mij) kan er op deze manier weinig mee.

SantaX
20 november 2010, 17:21
Jack Bener ken ik niet. Squire is een goedkoop merk, vermijd hun allergoedkoopste gitaren als je budget het toelaat (die setjes) maar de iets duurdere squires zijn best leuke gitaartjes voor het geld. Ik weet niet wat je budget is, maar als het een eerste gitaar is, dan is tweedehands vaak beter. Dan krijg je voor 300 euro, 350 euro, een mooie mexicaanse fender. Die staat dan weer een stapje boven de gemiddelde squier. Het is budget afhankelijk dus. Hoe dan ook, probeer de allergoedkoopste gitaren te vermijden. Setjes van 150 euro + versterker is eigenlijk meer speelgoed dan een instrument. Maar, ik kan niet in jouw beurs kijken. Ben zelf wel ooit (24 jaar terug) op zo een heel goedkoop setje begonnen en heb daar toch veel plezier aan gehad. Alleen, zodra je dan een iets beter instrument in handen krijgt dan merk je dat je eigen instrument eigenlijk niet zo heel erg goed is.