PDA

View Full Version : gezocht leuke 12 snarige gitaar voro op versterker



Rendier11
20 november 2010, 14:46
heeft iemant iets zoal een hudson of ibanez ,yamaha,cort hoor het graag

Blend
20 november 2010, 21:34
Gozer, jij bent niet de slimste thuis he?

Duhsjaak
23 november 2010, 09:33
Hi Blend
Ik ben er niet om anderen op het forum de maat te nemen. Oftewel, of iemand slim is of niet hoef ik niet te bepalen.
Als iemanT steeds iemant schrijft en kennelijk een beetje een probleem heeft met lettertjes, zou die dan dyslectisch kunnen zijn?
Wat ik wel meen te mogen zeggen is dat je hem niet echt helpt op deze manier. Als een post je ergert, kun je ook reageren op een post die je leuk vindt. Dat houdt de zaak een stuk vriendelijker.


Hi Rendier
Je merkt aan de korzelige reacties die verschillende van je posts opleveren, dat je met je staccato manier niet helemaal de handen op elkaar krijgt.
Als je dyslect bent, zet dat dan in je sig. Dan zul je nog steeds wel krijgen dat mensen je spelfouten gaan zitten verbeteren, maar dat is niet uit te roeien. Een aantal personen zien dit forum als cursus tekstverklaren HAVO5 klas 3.
Ik stel voor dat je eens nadenkt over wat je nu wil en je vraag ook beter formuleert. Krijg je gegarandeerd betere antwoorden van.
En plezieriger antwoorden ook. Ik ben bang dat ik geen tering begrijp van je vraag.
Zoek je een 2e handsje (dan moet je die denk ik ergens anders zoeken) of zoek je advies over wat het best bij je zou passen (en dan is info over budget, wat je ermee wil gaan doen, soort versterker/speaker combi die je gebruikt echt nodig).

Groet, Gus