PDA

View Full Version : Guitar Stool.



peter_heijnen
20 november 2010, 11:41
Bij thomann vervallen de verzendkosten boven de 100 euro en dus vond ik het een goed idee om nooit meer afhankelijk te zijn van 'wat er toevallig staat' en de harley benton guitarstool mee te bestellen. Hij is binnen en wat een te gek ding!

http://www.thomann.de/nl/harley_benton_guitar_stool.htm

Mijn taylor 410 past er precies in, ik kan me dus voorstellen dat een jumbo te groot zou kunnen zijn.

--=HANS=--
20 november 2010, 13:19
Grappige kruk, zou zo van homeshoppingchannel kunnen komen.

It`s amazing Mike! You can sit on it, you can put your foot on it and last but not least, you can store your guitar on it at the same time! This guitarflex has it all and when you`r finished, you just fold it and put it under your bed!
:seriousf:

Pepe
20 november 2010, 13:24
Een echte Homeshopping heeft een "but wait! There is More!"..

Maar Peter, die ANDEREN zitten nou laag, jij torent daar als een kerktoren boven uit. But wait.... dat IS de "there is more" natuurlijk!

--=HANS=--
20 november 2010, 13:32
Een echte Homeshopping heeft een "but wait! There is More!"..

Maar Peter, die ANDEREN zitten nou laag, jij torent daar als een kerktoren boven uit. But wait.... dat IS de "there is more" natuurlijk!

:seriousf:

We zijn natuurlijk gewoon jaloers Peter :cheerup:

peter_heijnen
20 november 2010, 14:24
Ja lach maar! ;)

Laatst speelde ik in de kleine zaal in den bosch en daar hadden ze voor de akoestische stukken een mooie barkruk voor me. Net die dag ging mijn b-band preamp kapot waardoor er weinig signaal en vooral veel ruis en pus uit kwam. Tijdens het spelen was het nog wel enigszins werkbaar maar tijdens het aftellen en na het eind moest het volumepedaal noodgedwongen snel open cq dicht. Dat was best lastig en ongemakkelijk om te doen vanop die barkruk met mijn korte beentjes.

Maar nu heb ik dan mijn geweldige ongelofelijke guitar stool! Maar dat is nog lang niet alles, heb je wel eens opeens heel veel visite?....... :)

kalmah
22 november 2010, 12:54
Ik heb hem ook! Inderdaad handig. Best stevig, wiebelt niet. Gitaar standaard erachter gebruik ik eigenlijk niet. Goede hoogte, zowel zithoogte als voetsteun..:)

peter_heijnen
22 november 2010, 17:16
Ik ben gisteren naar Hoogezand-Sappemeer gereden om hem eens te testen, daar werd ik niet uitgelachen!

--=HANS=--
22 november 2010, 17:50
Ja hèhè, als ik in Hoogezand of Sappemeer zou moeten wonen zou mij het lachen ook wel vergaan :soinnocent:

peter_heijnen
22 november 2010, 18:24
Dan heb ik dus nog een test nodig. Echt een nadeel van thomann, je kunt niet eerst testen.

LaurentB
22 november 2010, 18:30
Dan heb ik dus nog een test nodig. Echt een nadeel van thomann, je kunt niet eerst testen.

Precies. Dat je wel eerst zeker wilt weten dat je in Hoogezand-Sappemeer, Egmond-Aan-Zee, Zoutelande en Simpelveld niet uitgelachen wordt.

peter_heijnen
22 november 2010, 19:04
Laurent, jij snapt het gewoon! :)

Maar Simpelveld, ik weet niet of ik dat aandurf.