PDA

View Full Version : gezocht !!!! bands en gitaristen



quakeman
9 mei 2003, 22:18
wij zoeken bands en of gitaristen die zin hebben om op te treden in leuk cafe in rotterdam zoals op 17 mei ..(http://members.lycos.nl/rvnorden/)

ook voor beginnende bands die wat podium ervaring willen opdoen
http://www.quakepub.nl

FNaRK
9 mei 2003, 23:16
welke stijl zoek je, of beter misschien: wat zoek je niet ?


http://www.roadkill.nl

quakeman
10 mei 2003, 00:07
kan van alles zijn.... maar metal en harder is niet helemaal mijn bedoeling :wink:
mooie site hebben jullie btw

marc_o
31 mei 2003, 02:43
Is het tegen betaling?

helleke
31 mei 2003, 17:02
.....en wij zouden dat ook wel graag willen.Geen metal maar wel vette Progrock! :lp:

Kijk en luister en download eens op www.naturalscience.nl Nieuwe cd in de maak!

BLOK182
31 mei 2003, 17:55
we zijn op zich wel geinteresseerd, maarre, hoelang moeten we spelen en krijgen we een betaald / onkostenvergoeding? Oh ja, we maken een soort progressieve rockachtige muziek, iig geen harde metal of punk. Site is www.nosense.nl.tt en we zijn momenteel bezig een soort demootje te maken (via oefenruimte etc) zodat mensen een beetje weten wat we spelen.

roppie
31 mei 2003, 19:38
Hier nog een

marc_o
31 mei 2003, 21:33
MENSCHEN!!!
Vraag gewoon geld voor je optredens, niet alleen onkosten...
als je een post zet, "cafe gezocht om te drinken", krijg je ook geen gratis drank, m.a.w. als ze bandjes willen hebben, moeten ze ook betalen.

BLOK182
1 juni 2003, 12:17
ok, bij ons zullen de onkosten wel hoog zijn, we moeten met zun vieren vanuit venlo komen treinen :-)

sleep_to_saturate
2 juni 2003, 13:39
MENSCHEN!!!
Vraag gewoon geld voor je optredens, niet alleen onkosten...
als je een post zet, "cafe gezocht om te drinken", krijg je ook geen gratis drank, m.a.w. als ze bandjes willen hebben, moeten ze ook betalen.

Wel als je water drinkt. :D

BLOK182
6 juni 2003, 16:19
iemand nog wat gehoord van de quakepub?

philbee
7 juni 2003, 17:59
hmmm dubieuze vraagstelling, lijkt meer op een kroeg die 'hongerige' bands wilt ronselen ipv het talent een kans te willen geven.

Speel idd nooit voor alleen onkosten vergoeding maakt jezelf hoogst ongeloofwaardig.

Afijn, 'prove me wrong' quakeman.

theworst
13 juni 2003, 01:11
www.theworst.sucks.nl

wietse
13 juni 2003, 08:39
hmmm dubieuze vraagstelling, lijkt meer op een kroeg die 'hongerige' bands wilt ronselen ipv het talent een kans te willen geven.

Speel idd nooit voor alleen onkosten vergoeding maakt jezelf hoogst ongeloofwaardig.

Afijn, 'prove me wrong' quakeman.`

groot gelijk NOOIT voor alleen onkosten spelen je verpest het er mee ook voor andere bands.
als het nou nog in je eigen stamkroeg is en je wilt je thuis publiek wel eens laten horen wat jullie doen dan kan ik er nog inkomen, maar dat is de enigste uitzondering.

philbee
14 juni 2003, 18:41
kijk dat bedoel ik nou, is earth 'quake man' nog onder ons?

marc_o
15 juni 2003, 15:01
Hahahaha, ik denk het niet nee!!
Vroeger zat ik in een erg goed lopende coverband, 3 tot 4 optredens in de week, goede kwaliteit voor een goed bedrag, je moet toch uren spelen op nogal ongebruikelijke tijden en dergelijke en toen kwam er zo'n golf van nieuwe coverbandjes die dan spelen voor 100 piek of iets dereglijks, zonder enig talent en dat verpestte de markt flink.
Zulke cafe's zijn heel even leuk en dan is het gedaan, opzouten met die handel.