PDA

View Full Version : Wie weet waar die gebleven is....?



vederlicht
17 november 2010, 22:28
Wie weet waar Cue Zephyr gebleven is? Een maand of 2 geleden zat hij bijna dagelijks op dit forum en gaf veel en behoorlijk deskundige reakties op diverse topics. Is hij achter de muziek aan of erin verloren of...!!??
Vederlicht

beruk
17 november 2010, 22:33
Die is zijn lief achterna:
http://www.sliceofscifi.com/wp-content/uploads/2009/12/taylor_swift.jpeg

vederlicht
17 november 2010, 22:36
Z'n gitaar bedoel je, maar dat wist zij weer niet....:sssh:
Vederlicht

BLUEWEY
17 november 2010, 22:42
Denk dat Cue 'n beetje 'over de rooie' is... :???: , zal z'n snaren wel aan het vervangen zijn.. :soinnocent:

Maar dat komt wel weer goed... he Cue ??
Moet gewoon nog ff wennen

(Dat is overigens geen 2 maanden geleden, maar hooguit 'n week ofzo)

beruk
18 november 2010, 06:58
Hé waar is mijn foto!!!!

ShredTallicA
18 november 2010, 17:52
Cue heeft hem gejat :D

HaroldA
18 november 2010, 18:03
07-11-2010, 00:52 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2503718#post2503718)

Het laatste waar hij het over gehad heeft is z'n Taylor Swift verzameling.

http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/310/f/5/my_taylor_swift_cd_collecttio_by_dusky1991-d329vo4.jpg

Heeft er trouwens iemand Chris CMW nog gezien?

vederlicht
18 november 2010, 21:36
Denk dat Cue 'n beetje 'over de rooie' is... :???: , zal z'n snaren wel aan het vervangen zijn.. :soinnocent:

Maar dat komt wel weer goed... he Cue ??
Moet gewoon nog ff wennen

(Dat is overigens geen 2 maanden geleden, maar hooguit 'n week ofzo)

Oke, was ook een gokje, maar toch wel langer dan 'n week geleden?
Vederlicht

BLUEWEY
18 november 2010, 21:38
Oke, was ook een gokje, maar toch wel langer dan 'n week geleden?
Vederlicht

:soinnocent:

beruk
18 november 2010, 23:08
Ik denk toch dat ie ergens aan het snikken is:Ze is er met Jake vandoor, die vuige @#%!! (http://www.telegraaf.nl/prive/8219840/__Jake_Gyllenhaal_gek_op_Taylor_Swift__.html?sn=pr ive)

Outline
21 november 2010, 19:49
Of hij is gewoon de traagheid van het forum zat. Hij zal niet de eerste zijn.

BLUEWEY
25 november 2010, 12:25
Of hij is gewoon de traagheid van het forum zat. Hij zal niet de eerste zijn.

Op welke manier bedoel je dit eigenlijk ?

Outline
25 november 2010, 15:17
Traagheid als in de zin dat het forum qua verwerking/laden niet vooruit te branden is.

BLUEWEY
25 november 2010, 15:41
Traagheid als in de zin dat het forum qua verwerking/laden niet vooruit te branden is.

Tja..., daar heb ik toevallig afgelopen nacht ook nog op gereageerd. ;)

Denk dat die oversized foto's er ook wel iets mee te maken zal hebben. Grote foto's 'kosten' erg veel MB's en zodoende ook veel tijd om te laden.

Hoop dat het gequote daarvan veranderd zal worden in het referen naar 'n pagina nummer c.q. tijd van plaatsing.

Persoonlijk vind ik het nog gaan maar ja..., alles is 'n kwestie van geduld.. :soinnocent:

BLUEWEY
26 november 2010, 15:32
Hey jongen,
kon je ons toch nie missen... :seriousf:
wij jou ook nie !

welcome back !
:cheerup:

vogeldude
26 november 2010, 15:38
HIJ IS ER ALWEER :P!!:B
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=141176

daar staat ie onderaan jonges ;):hippie:

EDIT:
oeps :P dat wisten jullie al :$

--=HANS=--
26 november 2010, 15:42
Hey jongen,
kon je ons toch nie missen... :seriousf:
wij jou ook nie !

welcome back !
:cheerup:

Hoho, wij?
Ik kan onze swift verzamelaar missen als kiespijn hoor ;)

vogeldude
26 november 2010, 15:48
Hoho, wij?
Ik kan onze swift verzamelaar missen als kiespijn hoor ;)

wat is een swift verzamelaar? :???:
iemand die zoveel mogenlijk gitaren binnen de kortste toid moet hebbe?:mad: rare mensen:sssh:

BLUEWEY
26 november 2010, 15:51
Hoho, wij?
Ik kan onze swift verzamelaar missen als kiespijn hoor ;)

ach Hans.., kiespijn hoort er op z'n tijd ook bij :soinnocent:

jim__
26 november 2010, 15:51
[quote=vogeldude;2517709]wat is een swift verzamelaar? :???:
Dit is er in ieder geval niet een.
http://willemshaven.web-log.nl/willemshaven/images/2009/05/03/suzuki_swift_aanslag.jpg

--=HANS=--
26 november 2010, 15:56
ach Hans.., kiespijn hoort er op z'n tijd ook bij :soinnocent:

Heb je ook weer gelijk in, ik meen het ook niet zo kwaad hoor :grouphug:

BLUEWEY
26 november 2010, 16:00
't fijne van kiespijn is..., als 't naderhand weer verdwenen is !! :D

--=HANS=--
26 november 2010, 16:17
't fijne van kiespijn is..., als 't naderhand weer verdwenen is !! :D

Hey, ik dwaal even ontzettend af maar ik heb even op picasa naar je bouwproject zitten kijken, te gek man!
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat striped ebony er uit komt te zien!!

BLUEWEY
26 november 2010, 16:29
Hey, ik dwaal even ontzettend af maar ik heb even op picasa naar je bouwproject zitten kijken, te gek man!
Ik ben heel erg benieuwd hoe dat striped ebony er uit komt te zien!!

Thanx Hans,
ik heb 't net weer ff uit de doos gehaald. Had het al maanden niet meer gezien. Het is 'n wonderbaarlijk plankje !! In eerste instantie geloof je je ogen niet als je het ziet en denkt;..., HOE kan dit nou :???:

Ben erg benieuwd hoe 't zal klinken

--=HANS=--
26 november 2010, 16:47
Ik heb een keer een Taylor gezien waarvan de achter en zijkanten van dat spul gemaakt waren, spectaculair! Klank kan ik me eigenlijk niet erg herinneren. Was denk ik een R. Taylor bij Kees Dee.
Ik denk dat het op jouw project niet erg veel zal verschillen qua klank in vergelijking met een toets en brug van gewoon ebben. De bijdrage in klank van de toets en brug is in verhouding tot de top en body wat minder prominent.

BLUEWEY
26 november 2010, 16:55
Ik heb een keer een Taylor gezien waarvan de achter en zijkanten van dat spul gemaakt waren, spectaculair! Klank kan ik me eigenlijk niet erg herinneren. Was denk ik een R. Taylor bij Kees Dee.
Ik denk dat het op jouw project niet erg veel zal verschillen qua klank in vergelijking met een toets en brug van gewoon ebben. De bijdrage in klank van de toets en brug is in verhouding tot de top en body wat minder prominent.

Dat zou ik ook wel es wllen zien ! Heb je toevallig 'n link of zoiets ?

Ben toch benieuwd of er klankverschil zal zijn, omdat het een behoorlijk zeldzame en afwijkende Ebben soort is. Met een of andere hormonale afwijking... Kan ook iets in de hout structuur zitten...

Cue heeft maar ff z'n snuffert laten zien. Zal wel 'stiekempjes' mee aan 't lezen zijn :soinnocent:

Cue Zephyr
26 november 2010, 16:58
Of hij is gewoon de traagheid van het forum zat. Hij zal niet de eerste zijn.

Dat ben ik inderdaad. Op 't AGF kan ik dagelijks 1.5 tot 3 pagina's terug bladeren om 't nieuws te vinden. Er zit ook vrijwel altijd iets tussen wat mijn interesse wekt.


Traagheid als in de zin dat het forum qua verwerking/laden niet vooruit te branden is.

Juist, met náme in dit subforum.


wat is een swift verzamelaar? :???:
iemand die zoveel mogenlijk gitaren binnen de kortste toid moet hebbe?:mad: rare mensen:sssh:

De auto?


[quote=vogeldude;2517709]wat is een swift verzamelaar? :???:
Dit is er in ieder geval niet een.
http://willemshaven.web-log.nl/willemshaven/images/2009/05/03/suzuki_swift_aanslag.jpg

Die ja, maar ik vind de nieuwere tóch vetter:
http://image.automotive.com/f/miscellaneous/2010-suzuki-swift-seven-years-overdue/6318178+w600+cr1+re0+ar1/2010-suzuki-swift-sport-front-leftjpg.jpg


Ik heb een keer een Taylor gezien waarvan de achter en zijkanten van dat spul gemaakt waren, spectaculair! Klank kan ik me eigenlijk niet erg herinneren. Was denk ik een R. Taylor bij Kees Dee.
Ik denk dat het op jouw project niet erg veel zal verschillen qua klank in vergelijking met een toets en brug van gewoon ebben. De bijdrage in klank van de toets en brug is in verhouding tot de top en body wat minder prominent.

Ik kwam laatst bij Casa Benelly om ook die R. Taylors te proberen (was met name geïnteresseerd in 't model met lutz en macassar ebony. Maar toen kwam ik erachter dat ze ineens bij Kees Dee stonden waar ik een paar weken daarvoor nog was. Helaas te weinig tijd, had anders nog wel een dozijn meer gitaren willen proberen.

Ik vind 't wel grappig dat ik gemist word. xD
Ik ben niet echt deskundig, ik ben gewoon een nerd op 't gebied van akoestische gitaren (jaja, ik heb vorige week bijna 4 uur lang gitaren zitten bespelen bij de Feedback, allemaal high-end Taylors en een Schertler Unico 2 versterker!).

BLUEWEY
26 november 2010, 17:16
Macassar ebony !!!

Kijk Cue.., daar komt de aap uit de mouw ! (kleine wijsneus.. :soinnocent:)

Macassar ebony = geen Black & White ebony.

Snapte er al niks van. Nou snap ik 't dus wel. Black & White is veeel te zeldzaam om gitaren van te maken. Stukken hout zijn vaak ook veeel te klein daarvoor ! Dat Bl. & Wh. ebony boompje komt zelden in de natuur voor. Het is 'n unicum om dat in de natuur tegen te komen.

Geloof 't of niet..., maaarrr bij AF & AFH kende ze eenvoudig het hout niet eens !! Ze wisten nog niet van het bestaan af !
Ze dachten, dat ik hetover Macassar had en dat ik me vergistte of hen voor de gek zat te houden... Heb toen wel moeten lachen. :seriousf:

PS; dacht ff dat je al uitgelogd was..., zodoende !!

Cue Zephyr
26 november 2010, 18:03
Andy McKee's gitaar is gebouwd van lutz (kruising tussen Sitka en Engelmann (German spruce) of white spruce (weet ik veel hoe die normaal heet). Een white spruce boompje schijnt ook vaak veel te klein te zijn om een gitaar van te kunnen bouwen.
Ja, ik ben inderdaad een vreselijke wijsneus op dit gebied!

Ik had persoonlijk ook nog nooit gehoord van b/w ebony, hoor!

--=HANS=--
27 november 2010, 23:26
@ Bluewey: dit is het enige wat ik kon vinden:

http://www.rtaylorguitars.com/Woods-Backs-Sides-07.aspx

Ben er vrij zeker van dat het bij Kees Dee is geweest, die heeft die R.Taylors al meer dan een jaar in z`n assortiment. Ze stonden toen overigens een soort van verdekt opgesteld, tussen de "gewone" Taylors.

BLUEWEY
27 november 2010, 23:33
@ Bluewey: dit is het enige wat ik kon vinden:

http://www.rtaylorguitars.com/Woods-Backs-Sides-07.aspx

Ben er vrij zeker van dat het bij Kees Dee is geweest, die heeft die R.Taylors al meer dan een jaar in z`n assortiment. Ze stonden toen overigens een soort van verdekt opgesteld, tussen de "gewone" Taylors.


Ik begrijp je verwarring Hans.., is helemaal niet zo gek !!
Enerzijds lijkt het er 'n beetje op EN het is Ebony ! Overigens zeer mooie gitaar, die Taylor van jouw link !

Maar Black & White is toch wel een behoorlijk afwijkende soort Ebony.
Black & White is veel "zwarter/witter" dan het Macassar Ebony. Macassar Ebony wordt ook wel Coromandel of Striped Ebony genoemd. Macassar is dus bruiner/zwart/wit.

(overigens sorry voor het off topic geleuter.., zal dit naar mijn zelfbouw topic verhuizen ! )

Cue Zephyr
28 november 2010, 00:52
Damn wat ziet dat er sexy uit!

BLUEWEY
28 november 2010, 01:05
Damn wat ziet dat er sexy uit!

Heb je die Quilted Honduran Mahogany =#8 gezien.., is ook wel geillll..., zit er op DIT moment "op"
vind die Striped Ebony toch mooier dan die Honduran Mahogany

BLUEWEY
28 november 2010, 01:15
Fuck a duck..., ik kan die foto van die striped Ebony Tayl:dontgeti:r niet downloaden !! :???:

Cue Zephyr
28 november 2010, 01:31
Jawel joh!
http://www.rtaylorguitars.com/images/bg-woods-backs-07.jpg

BLUEWEY
28 november 2010, 01:33
"wa bende toch 'n poepie" :cheerup::cheerup::cheerup::soinnocent:

BLUEWEY
28 november 2010, 01:35
I've got it !!!!!!!!! Great job man !!!!! :makeup: