PDA

View Full Version : Gitaarspuiter gezocht in het noorden/midden des lands



ieme
9 mei 2003, 22:07
Hallo ik zoek iemand die mijn stratbody kan refinishen en kom nou niet met voxhumana aan zetten want dat is veel te ver weg! ergens in het midden of noorden van het land aub
Alvast bedankt

Neals
9 mei 2003, 22:09
Heins in sneek?

skabouter
9 mei 2003, 22:09
Fred dons, in alkmaar ??

skabouter
9 mei 2003, 22:09
zie topic: gitaar customiseren

(man, dat je daarover heen gelezen hebt :grin:)

wietse
9 mei 2003, 22:20
Op 2003-05-09 22:09, schreef Neals:
Heins in sneek?

tuurlijk heins die bouwt zelf gitaren dus heeft ook de goede lakken en zijn geschikte lui.
ik denk dat als je je plank helemaal spuitklaar aanlevert dat de prijs ook wel meevalt.

wanna1
9 mei 2003, 22:31
hee ieme miskien kin ik wol wat regelje wat hiest yn gedachten? ik wit wol wat fan lakken en hef goede contacten bij in spuiterij in de buurt fan H,veen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wanna1 op 2003-05-09 22:32 ]</font>

ieme
10 mei 2003, 09:19
Heins spuit zelf niet, daar ben ik al geweest. Wat is die andere gast waar wanna1 het over heeft?

wietse
10 mei 2003, 12:05
dus heins spuit zelf niet, nou ja vraag ze toch waar zij de gitaren heenbrengen.
anders kan je naar een gewone spuiterij gaan ik werk zelf in een garage met spuiterij dus er is altijd wel wat te regelen.
één van de spuiters is een maat van die ene jongen die bij heins werkt mischien kan ie via heins dus wel aan een poly lak komen.
lijkt mij dat heins toch wel weet waar je het kan bestellen.
en als je er nog 200 a 300 euro extra tegen aan gooit zet die jongen ook nog een mooie special paint op je gitaar.
hij maakt heel mooi werk.
en als je niet aan een poly lak kan komen
dan kan auto lak ook altijd nog is alleen niet zo kras en stoot vast.
en zonder paint ben je denk ik rond een euro of 50 kwijt afhankelijk van de lak die je er op wilt hebben , als je de gitaar tenminste zelf spuitklaar aan levert.(spuitklaar maken is namelijk het duurste)