PDA

View Full Version : Solo voor Lonely



pupanus1
16 november 2010, 12:31
Ik heb samen met de andere gitarist van de band de puntjes op de i gezet voor de solo van ons nummer Lonely. Dus ik was benieuwd wat jullie er van vonden. Ik ben er zelf wel content mee.

http://soundcloud.com/omnivore_music/solo-voor-lonely

lollol
16 november 2010, 12:38
Ik heb samen met de andere gitarist van de band de puntjes op de i gezet voor de solo van ons nummer Lonely. Dus ik was benieuwd wat jullie er van vonden. Ik ben er zelf wel content mee.

http://soundcloud.com/omnivore_music/solo-voor-lonely

Vet, ik vind alleen de gitaar een beetje iel klinken ofzo:???:;)

rudolf
16 november 2010, 14:01
Niet dat ik het beter kan hoor, maar ik vind het een beetje eentonig. + wat hierboven gezegd wordt.

Pirate
16 november 2010, 16:35
niet eens met de 2 boven me, maar ik snap hun punt opzich wel, misschien kan de solo iets luider dan de rest van het gitaar/bas/drum geluid. succes!

allonso1990
16 november 2010, 19:12
De gitaar vind ik ook een beetje iel klinken en ''clean'' tov. de slag. Let ook op de bends dat die zuiver zijn, voor de rest leuk gedaan! vette riffs ook! ook bij dat suckerpunch;)

Lexvandoef
18 november 2010, 11:36
De riffjes in suckerpunch zijn wel leuk inderdaad, maar je moet je zanger echt op engelsles en zangles sturen! :makeup:

michaelsteen
18 november 2010, 13:01
wel leuk gedaan.. het gitaargeluid vind ik echter niet mooi, te iel inderdaad naar mijn smaak. Waarmee heb je dit opgenomen?

-geert-
18 november 2010, 21:54
Nice! Dat loopje van 0.07 to 0.11 is ook vet, werkt wel mooi met die delay. Wel grappig, dat rythm stukje zegmaar als die distortion invalt, lijkt qua ritme bestwel op een nummer waar ik zelf mee bezig ben, tis wel een andere interval en toonhoogte.

pupanus1
19 november 2010, 15:34
De riffjes in suckerpunch zijn wel leuk inderdaad, maar je moet je zanger echt op engelsles en zangles sturen! :makeup:

Ja de zanger zelf zit al op engelse les en zangles maar we willen eigenlijk een echte zanger hebben. De huidige zanger wil zich meer focussen op gitaar spelen ipv te zingen én gitaar te spelen.

@Michaelsteen

De solo is een Dean Vendetta 4.0 over een Koch studiotone. De slag/begeleidende gitaar is een ESP Horizon NT Custom over een Blackstar HT-5. Software is Cubase.

Ik ben het ook wel eens dat het nog wat iel klinkt zeker in vergelijking tot de begeleiding. Gaan we zeker nog even mee nemen als we het definitief opnemen.