PDA

View Full Version : Gezocht: OEFENRUIMTE Leiden/Alpen ad Rijn



Fender83
16 november 2010, 10:29
Onze band (5 man) zoekt een oefenruimte in de omgeving Voorschoten/Leiden/Oestgeest. Drumkit en zanginstallatie/microfoon moeten aanwezig zijn, rest hebben we zelf. We zouden graag de mogelijkheid hebben om de versterkers te kunnen stallen. Als het even kan, willen we graag een gratis parkeermogelijkheid voor de deur.
We zoeken iets op maandagavond, tot 23:00.

Wie biedt er een ruimte aan, of weet een goede ruimte in deze omgeving?
(naast de bekende mogelijkheden zoals het Muziekhuis en the Box)

Marito
19 november 2010, 19:08
Hallo Fender83,

Wij zijn net klaar met het bouwen van onze eigen oefenruimte in Voorhout en zijn nog opzoek naar een serieuze band om het kosten dekkend te krijgen.

Zie mijn advertentie op Marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/396968127

Ik hoor graag van je!

Groeten Marito

recbox
20 november 2010, 13:51
Beste Fender,

Je noemt al de bekendemogelijkheden als The Box,
Volgens mij bieden wij sinds de nieuwe locatie, precies wat je vraagt
zanginstallatie incl. mics aanwezig.
Drumkit aanwezig.
Mogelijkheid tot gebruik, en opslag van je eigen amps.
Ruime gratis parkeeren mogelijkheid voor de deur.
We verhuren officieel in 2 blokken van 6 tot 9 en van 9 tot 12, maar het eerste blok zit nooit vol dus bieden wij de mogelijkheid om na 6 uur te starten en door te gaan tot maximaal 24:00 uur.
De prijs is ook best gunstig t.w. € 36 per keer, met als groot voordeel t.o. van een vaste oefenruimte dat als je niet komt je ook niet hoeft te betalen.
(ervaring leert dat dit ongeveer 2 a 3 maanden per jaar is)
Verder bieden we nog meer voordelen zoals gratis gebruik van ons te gekke podium bij een try-out, korting op studio gebruik en geluidverhuur.
Ook hebben wij een boekings/artiesten buro die voor vaste klanten van The Box gigs verzorgd zonder daar een gage voor te rekenen.
Kom anders een keer vrijblijvend proberen.

Groet
Bert

FNaRK
20 november 2010, 19:32
spam ??



:soinnocent:

Jan Buurman
21 november 2010, 10:18
Als hij nou we/wij vervangt door ze/zij dan zou het niet opvallen.... :soinnocent: :)

recbox
21 november 2010, 11:58
Beste Jan,

Ik ben gewoon ook muzikant/gitarist, en heb een muziekcentrum.
Dit centrum voldoet aan alle vragen van fender 83, en biedt niermee dus de oplossing voor zijn probleem.
Ik zie niet in waarom ik moet liegen over mijn identiteit

Met vriendelijke groet
Bert

Tho
21 november 2010, 14:53
Ik ben het met recbox eens. Hij reageert gewoon in alle relevantie op de vraag van de topicstarter. niets mis mee toch, daar is dit subforum voor bedoelt

FNaRK
21 november 2010, 15:22
ik vind 'm lastig ....

http://www.gitaarnet.nl/forum/faq.php?faq=new_faq_item_regels3#faq_new_faq_item_ regels3a

Jan Buurman
21 november 2010, 16:02
Beste Jan,

Ik ben gewoon ook muzikant/gitarist, en heb een muziekcentrum.
Dit centrum voldoet aan alle vragen van fender 83, en biedt niermee dus de oplossing voor zijn probleem.
Ik zie niet in waarom ik moet liegen over mijn identiteit

Met vriendelijke groet
Bert

Hoi Bert, het was maar een geintje hoor. Hier op het forum heb je wel eens "SPAM discussies". Ik zei alleen dat als je nou we/wij vervangt door ze/zij je geen SPAM verwijten zou krijgen. Ik hoopte ook door smileygebruik niet te serieus over te komen.
Geen problemen mijnerzijds hoor. Van mijn krijg je alleen maar hulde voor de initiatieven van The Box. :ok:
Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt... :makeup:

Fender83
22 november 2010, 10:22
Bedankt voor de reacties!

Reden dat ik dit topic heb geplaatst, is dat het niet altijd even overzichtelijk is welke mogelijkheden er in de regio zijn. Door deze post toch weer een nieuwe leren kennen :)

Ik ga het met de band overleggen en neem dan contact op met een van beide.
Niet iedereen is even mobiel, vandaar dat t flink zoeken is naar het beste compromis.


Mag op slot van mij