PDA

View Full Version : fulltone



gangsta
5 januari 2002, 18:43
is er in nederland een bedrijf dat fulltone producten verkoopt?

Phizer
5 januari 2002, 23:46
fulltone ?? waz da eigenlijk ?

Grandma_Placenta
5 januari 2002, 23:54
das een pedalenmerk

jpb
13 januari 2002, 14:44
Ik denk dat dat moeilijk wordt. De zg. "Boutique" pedalen (waaronder ook http://www.Fulltone.com) zijn hier niet/nauwelijks bekend bij de muziekwinkels. Bij Musikproductief in Duitsland zijn ze wel maar erg duur (ong. fl 600,-). Direct uit VS of tweedehands van eBay (VS) lijkt mij de goedkoopste weg.
Hans

Ron C
30 januari 2002, 13:56
Nee, in Nederland zijn ze niet te krijgen maar je kunt makkelijk bestellen bij Fulltone zelf, ik heb er ook ooit een pedaal besteld en had em binnen 2 weken in huis.

jpb
9 februari 2002, 14:11
Ron, mag ik vragen hoeveel verzendkosten en invoerbelasting je hebt betaald? M.a.w. hoeveel komt er nog bovenop de retail prijs van Fulltone?
Hans

SteavisSmokin
16 februari 2002, 01:13
Ik heb een Fulltone Fulldrive 2 pedaal, ik heb hem gelukkig 2e hands kunnen kopen voor 300 gulden. Op beurzen wil je ze nog wel eens zien voor prijzen van boven de 700 gulden. Ik heb ergens gehoord of gelezen dat er in Den Haag een zaak is die wat producten uit hun lijn willen gaan voeren...de naam van die winkel ontgaat me op het moment alleen even. Als ik er nog op kom laat ik het je weten. Het zijn in ieder geval geen goedkope pedalen, maar daar is het geluid en de kwaliteit ook naar.
Wat voor fulltone pedaal wil je eigenlijk kopen?
Steven

Frusciante
16 februari 2002, 20:59
ik geloof dat die zaak the gitarman heet.
las laatst een stukje in de guitarist.
ze hebben ook een website, misschien dat daar wat over benkend staat.
het is in ieder geval een echte muziek zaak. met pure instrumenten en mensen met gevoel voor pure muziek. ik had het vermoeden dat de fulltone pedalen nog niet te koop worden aangeboden maar dat dat meer op de lange termijn zal plaatsvinden

gangsta
16 februari 2002, 22:58
fulldrive + wah

SteavisSmokin
17 februari 2002, 16:18
De Fulldrive kan ik je echt aanraden voor medium OD geluiden, de boost functie erop (is soort distortion) vind ik niet echt super, maar ik hou ook niet van te veel overdrive. Heb je de fulldrive al eens gehoord? En op wat voor amp ga je hem gebruiken?
'Reverend' Steven :smile:

gangsta
18 februari 2002, 10:38
op een rivera

SteavisSmokin
18 februari 2002, 23:44
kan me niet voorstellen dat dat dan slecht zou gaan klinken! Halleluja!

gangsta
19 februari 2002, 11:26
denk het ook niet,

poeyerke
19 februari 2002, 14:29
Er staat een fulltone te koop op marktplaats dacht ik!!

SteavisSmokin
19 februari 2002, 17:22
ik denk dat dat staat stond is..ik keek net even op marktplaats en er staan geen advertenties meer in o.a. de gitaar en gitaarversterker afdeling! hebben ze een grote schoonmaak gehouden ofzo?!
Steven

anoniem
19 februari 2002, 17:53
ze staan er nog wel hoor bij effecten/echo's

SteavisSmokin
19 februari 2002, 19:07
Ja op het moment doet ie het weer en staan alle advertenties er weer maar vanmiddag waren er 0 advertenties...vaag!

jpb
21 februari 2002, 21:46
Kijk op http://www.haarguitars.nl onder aanbiedingen
Hans

gangsta
21 februari 2002, 22:23
hey, dat is pas een interessante site.

SteavisSmokin
22 februari 2002, 01:59
he wat een vreselijk goede winkel...heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd maar ze hebben alleen maar top spul, niet wéér zo'n ziek winkel die alleen maar beginners spul heeft maar dit is echt klasse! thanks voor de link

PeArLjAm
22 februari 2002, 13:12
Ja serieus echt mooie spulletjes hebben ze daar. Echt spul dat je in de meeste gitaarwinkels niet ziet. En ook helemaal niet zo duur!!

PeArLjAm
22 februari 2002, 13:39
Trouwens weet iemand waar deze winkel zit want op de site kan ik niet vinden waar deze gehuisvest is. 030-.... is volgens mij het netnummer van Utrecht. Iemand...??

jpb
22 februari 2002, 21:29
Ik had dezelfde vraag en heb gebeld. Op de site zit onder "links" een verwijzing naar een muziekwinkel in Boekel (N-Br), daar zijn ze te koop.
Hans

jpb
22 februari 2002, 21:29
Ik had dezelfde vraag en heb gebeld. Op de site zit onder "links" een verwijzing naar een muziekwinkel in Boekel (N-Br), daar zijn ze te koop.
Hans

Grandma_Placenta
22 februari 2002, 22:35
in boekel ben ik gister nog geweest:p das een kwartier van mij vandaan. echt een van de betere muziekwinkels in nederland.