PDA

View Full Version : Voorstellen



guinevere
14 november 2010, 11:23
Ik speel al een aantal jaren gitaar met veel plezier. De basis heb ik geleerd van een hele goede leraar, mijn oom, die zelf ook gitarist was.
Toen werd al gauw duidelijk dat ik graag klassiek gitaar wilde gaan spelen.
Maar stom genoeg ben ik weer gestopt om het na zeven jaar weer op te pakken en geloof het of niet toen ik weer begon speelde ik beter! Vervolgens ben ik naar de muziekschool gegaan, want helaas was mijn oom overleden, en daar heb ik een aantal jaren les gehad. Ik hoop dat ik steeds beter en beter ga spelen, want je raakt nooit uitgestudeerd.
Naast gitaar speel ik ook viool, ik heb daarvoor les aan de muziekschool en piano, zelfstudie en tussendoor probeer ik ook nog wat muziek uit een ukelele te halen, die ze laatst bij een grote winkelketen in de aanbieding hadden en waar ik mijzelf op heb getrakteerd.

Duhsjaak
14 november 2010, 16:00
Hi G.,
Van Harte Welkom.

En iemand die nog wel zoveel leuke instrumenten speelt.
Een van mijn grote helden (Vivian Stanshall - als je de radio uitzending van zijn optreden in Paradiso wilt hebben van lang, lang geleden hoor ik het wel) was begenadigd uke speler.
En alleen om die reden al had ik er eentje willen kopen bij de L.

Maar toen waren ze uitverkocht natuurlijk.
Afijn, over een jaar weer nieuwe kansen.

Even onbescheiden een paar vragen:
- wat voor een gitaar
- wat voor een viool (mijn dochter en zoons speelden op Bretons)
- wat voor een piano (sorry allemaal, zitten ook snaren in)
en de uke weten we gelukkig.
Plaatje/foto's van dat spul???
Fijn weekend,
Gus

rpl
14 november 2010, 20:29
Welcome here.

guinevere
20 november 2010, 10:40
Hallo,
Hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties!