PDA

View Full Version : Nieuwe amp; Fender '57 deLuxe



rpl
13 november 2010, 19:54
Beetje eerder dan verwacht (terwijl ik al een tijdje zat te dubben over de Vox AC30HW2 vs de '57 deLuxe) is het de '57 deLuxe geworden, ik kreeg een ruil voorstel mijn '57 Champ + bijbetaling tegen de '57 deLuxe en daar ben ik op in gegaan.
Ik heb zojuist de volume voluit open gegooid en tering he wat een geluid.

http://img3.imageshack.us/img3/5651/deluxeg.jpg (http://img3.imageshack.us/i/deluxeg.jpg/)

En ja zo blij als een klein kind :crazyhappy:

humbucker
13 november 2010, 20:21
Pfieuw wat mooi!!

guitarguru
14 november 2010, 00:51
Gefeli!!!!! Wat een mooi ding zeg. Zit er ook op te gassen, maar wel duur. :mmmm:

Lodedsvd
14 november 2010, 02:36
lekkeeeeer :mmmm:

Midwolda
14 november 2010, 08:06
Als die net zo klinkt als die er uit ziet dan zijn al jouw problemen voorbij. :punk:

Eko
14 november 2010, 11:17
Niets mooier dan een goede amp als basisgeluid. Geen tierelantijnen , geen opsmuk , maar gewoon tooooooooonnnn. Feli!

Jasper.
14 november 2010, 12:29
Mooie bijpassende kabel!

rpl
14 november 2010, 20:27
Als die net zo klinkt als die er uit ziet dan zijn al jouw problemen voorbij. :punk:

De sound is :lovelove:


Niets mooier dan een goede amp als basisgeluid. Geen tierelantijnen , geen opsmuk , maar gewoon tooooooooonnnn. Feli!

Your damn right :crazyhappy:

johanb
14 november 2010, 23:48
Als je de gain van het niet gebruikte kanaal gebruikt ,beinvloedt dat de sound van het gebruikte kanaal.Hele fijne versterker,veel plezier ermee

ellisvertellis
15 november 2010, 10:25
Mooi ding!


Als je de gain van het niet gebruikte kanaal gebruikt ,beinvloedt dat de sound van het gebruikte kanaal.Hele fijne versterker,veel plezier ermee

:???::???:

...gain van een niet gebruikt kanaal toch gebruiken... hoe doe je dat?

rpl
15 november 2010, 12:50
Mooi ding!

Thx

:???::???:

...gain van een niet gebruikt kanaal toch gebruiken... hoe doe je dat?

Ik heb hierover ook iets gelezen en ook over de inputs doorverbinden maar het fijne weet ik hier niet van :chicken: iemand !

johanb
15 november 2010, 13:17
plug je gitaar in een bright input en zet de gain van de bright open naar believen,daarnaast draai je de gain van het normal kanaal ook tot 3/4 open en luisteren maar en laat je verrassen.je kunt ook met een korte kabel bv een bright en een normal kaal met elkaar verbinden ,je gitaar in een van de overgebleven kanalen prikken en dan beide gains opendraaien . veel probeer plezier