PDA

View Full Version : NGD Kramer Mick Mars GGG + Ovation



zoonchild
13 november 2010, 13:01
Tja....deze had ik nog niet. ;)Heb deze via iemand van een ander forum kunnen scoren en ben er erg blij mee.


http://i436.photobucket.com/albums/qq89/paulchristy/KramerGGG.jpg

Heb me tevens dit harpje aangeschaft.

http://i436.photobucket.com/albums/qq89/paulchristy/2258746_800.jpg

Een van de nieuwe Ovations uit de Demented serie.

Tupelo
13 november 2010, 15:55
Het is zondermeer apart, en in bepaalde kringen zul je er vast indruk mee maken.
Vind het wel een geinig ding, congrats. :)

Fuhgawz
13 november 2010, 17:04
Damn! Aparte dingen, allebei. Hoe speelt en klinkt die Girls Girls Girls gitaar eigenlijk?

Lodedsvd
13 november 2010, 17:21
de kramer ziet er wel gaaf uit :strat:

macwilliams
13 november 2010, 18:01
Die kramer is erg mooi en apart om te zien, een lekker ding om vast te houden denk ik.


Die andere....tjah.....ik snap wel dat je haast gedementeerd moet zijn voordat je tot aanschaf over gaat. :makeup:

zoonchild
13 november 2010, 20:15
Die kramer is erg mooi en apart om te zien, een lekker ding om vast te houden denk ik.


Die andere....tjah.....ik snap wel dat je haast gedementeerd moet zijn voordat je tot aanschaf over gaat. :makeup:

Kramers uit de jaren 80 zijn sowieso super. Is nu mijn 3e naast die Baretta en Stagemaster.

En yep....ik ben idd redelijk gedementeerd. ;-) Voor mij is het nog altijd 1984 -1990 en zijn EVH en George Lynch de heersers over dit universum. ;-)

Braindead
13 november 2010, 23:30
Wow, ik snap je helemaal. Ik zou ook zwichten voor zo'n Kramer.

Coolguy
14 november 2010, 00:56
Geweldig.
Is dat niet de Kramer met de borsten op de achterkant of is dat nog een ander MM model? :soinnocent:

newbreed
14 november 2010, 13:10
Kramers uit de jaren 80 zijn sowieso super. Is nu mijn 3e naast die Baretta en Stagemaster.

En yep....ik ben idd redelijk gedementeerd. ;-) Voor mij is het nog altijd 1984 -1990 en zijn EVH en George Lynch de heersers over dit universum. ;-)

vergeet niet Warren DiMartini Van Ratt!!
80's guitars rule

Nick Mars
14 november 2010, 13:38
Zo die Kramer is bruut! Mocht je die ooit weer weg doen, let me know, haha. :noob:

Noid
15 november 2010, 11:32
Damned een Mick Mars! Die kende ik nog niet, maar: instant Motley Crue. Hij (Mick Mars) had ook zo'n spiegelende tele, o.a. te zien in de clip van Kickstart my Heart. Met Motley Crue wilde ik niet geassocieerd worden, maar zo'n spiegelende tele stond wel hoog op mijn verlanglijstje.

Hij doet me denken aan 'n kramer die ooit ik in de jaren 90 had, mijn 1e gitaar met Floyd, scheve humbucker en 1 volumeknop. Dat was een verdomd lekker spelende gitaar. Jammer genoeg te eenzijdig (clean klonk dat ding als een natte dweil). Is dit ook een one trick pony, of kun je er meer kanten mee op?

Speeddemon
15 november 2010, 15:31
Gefeliciteerd!
Niet echt mijn ding (Tele's dan), maar Kramer heerscht wel!
Zou zelf nog graag een keer een Pacer of Baretta met een 'beak-headstock' willen...de Pointy's vind ik niet zoveel aan.

zoonchild
15 november 2010, 15:48
Gefeliciteerd!
Niet echt mijn ding (Tele's dan), maar Kramer heerscht wel!
Zou zelf nog graag een keer een Pacer of Baretta met een 'beak-headstock' willen...de Pointy's vind ik niet zoveel aan.

Dat kan lastig worden.......Pacers zijn wel gemaakt met een beak headstock maar Baretta's alleen maar met banana of pointy. Waarom schaf je geen Baretta RI aan met de banana headstock? Lekkere plankjes...:rockon:

zoonchild
15 november 2010, 15:56
Damned een Mick Mars! Die kende ik nog niet, maar: instant Motley Crue. Hij (Mick Mars) had ook zo'n spiegelende tele, o.a. te zien in de clip van Kickstart my Heart. Met Motley Crue wilde ik niet geassocieerd worden, maar zo'n spiegelende tele stond wel hoog op mijn verlanglijstje.

Hij doet me denken aan 'n kramer die ooit ik in de jaren 90 had, mijn 1e gitaar met Floyd, scheve humbucker en 1 volumeknop. Dat was een verdomd lekker spelende gitaar. Jammer genoeg te eenzijdig (clean klonk dat ding als een natte dweil). Is dit ook een one trick pony, of kun je er meer kanten mee op?

Wie speelt er nou clean? :seriousf: Deze valt trouwens wel mee...zit een Dimarzio Super Distortion in en ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik een 19" rack gebruik dus met equalizers een hoop kan compenseren.

mesaman
15 november 2010, 18:37
gave gitaar! maar die niet electrische (of hoe zeg je dat???)die is toch gewoon om kapot te slaan?die ga je toch niet echt gebruiken??
oja...ibanez komt binnen kort ook met een nieuwe lijn gitaren! gave kleuren en met gave hardware er op.die gitarist van white snake gaat er ook op spelen! maar dat zal pas in de loop van 1987 zijn.maar ik speel eerst wel wat op mn charvel want t geld voor zn gave kramer hek zo nie!

zoonchild
15 november 2010, 18:54
gave gitaar! maar die niet electrische (of hoe zeg je dat???)die is toch gewoon om kapot te slaan?die ga je toch niet echt gebruiken??
oja...ibanez komt binnen kort ook met een nieuwe lijn gitaren! gave kleuren en met gave hardware er op.die gitarist van white snake gaat er ook op spelen! maar dat zal pas in de loop van 1987 zijn.maar ik speel eerst wel wat op mn charvel want t geld voor zn gave kramer hek zo nie!

Dude,

Die Ovation klinkt versterkt echt VET! Wat ik niet verwacht had. En om nou een harpje van 345 euro kapot te slaan tijdens optredens gaat mij ook wat te ver. ;-) Ik ga die Ovation zeker gebruiken........ Peavey 5150 + 19" rack voor de superstrats..en een Hughes & Kettner Attax 200 met TC voor dit harpje voor het cleane gebeuren........

mesaman
17 november 2010, 01:27
die eerste zin is toch niet serieus! je gebruikt die gitaar vast om wat slap gepingel te produceren voor je de chick t bed in gespeeld hebt.duh.....das lochisch!

zoonchild
17 november 2010, 12:55
Damned een Mick Mars! Die kende ik nog niet, maar: instant Motley Crue. Hij (Mick Mars) had ook zo'n spiegelende tele, o.a. te zien in de clip van Kickstart my Heart. Met Motley Crue wilde ik niet geassocieerd worden, maar zo'n spiegelende tele stond wel hoog op mijn verlanglijstje.

Hij doet me denken aan 'n kramer die ooit ik in de jaren 90 had, mijn 1e gitaar met Floyd, scheve humbucker en 1 volumeknop. Dat was een verdomd lekker spelende gitaar. Jammer genoeg te eenzijdig (clean klonk dat ding als een natte dweil). Is dit ook een one trick pony, of kun je er meer kanten mee op?

De exact zelfde gitaar kun je trouwens zien op het einde van de Girls, Girls, Girls video van Motley Crue. Check maar eens op Youtube. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=33jsQcS_hmI&feature=related

:rockon::blast:

zoonchild
17 november 2010, 12:58
die eerste zin is toch niet serieus! je gebruikt die gitaar vast om wat slap gepingel te produceren voor je de chick t bed in gespeeld hebt.duh.....das lochisch!

Tuurlijk is dat serieus! Maar speel er ook wel chicks linea recta het bed mee in ja...hehe...
:loveserenade:

minoin
17 november 2010, 13:47
Die tele vind ik echt gruwelijk lelijk, maar gefeliciteerd met je Ovation! Vind het een prachtig instrument :D