PDA

View Full Version : This is me...



iCheeba
11 november 2010, 21:48
Hallo iedereen,

Ik ben Merijn, 37 en woon in Breda.

De reden dat ik hier ben gekomen komt eigenlijk door mijn zoon van zeven.
Onlangs heb ik voor hem een elektrische gitaar met een versterkertje erbij gekocht. Hij wordt binnenkort 8 jaar oud en de gitaar is zijn verjaardagskado. Nu is het zo dat ik toen ik een jaar of 16 was, een blauwe maandag (ik denk een jaartje) basgitaarles heb gehad. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat destijds niet heb doorgezet. De sfeer op de muziekschool waar ik les had, beviel me nu eenmaal niet. Maar hoe dan ook, sinds ik met de gedachte speel om mijn zoon een gitaar te geven en les te laten nemen begint het bij mij ook weer te kriebelen! Ik wil het zelf eigenlijk ook weer oppakken. Ik heb een poosje getwijfeld of ik mijn oude liefde - de basgitaar – weer leven wilde inblazen, of samen met hem aan elektrisch gitaar zal beginnen. Ik ben er inmiddels wel uit dat het het laatste zal gaan worden.

De komende tijd zal ik dus best met wat vragen komen te zitten en ik hoop dat ik hier dan gebruik zal kunnen maken van al jullie ervaring...

Groet,

Merijn

rpl
11 november 2010, 22:19
Hoi Merijn welkom hier.

ghost-rider2006
11 november 2010, 23:09
gewoon doen !!!


welcome here:punk::punk:

Duhsjaak
12 november 2010, 13:25
Hi Merijn
Welkom. En je zoon ook natuurlijk.
Vriendelijke groet Gus

lefthandstrat
12 november 2010, 14:09
Welkom en veel plezier met het maken van muziek met je zoon. Erg leuk, doe ik namelijk ook, met twee zoons (en met die snelle jonge vingers spelen ze mij helemaal van de wereld)......:soinnocent::seriousf:

macwilliams
23 december 2010, 05:36
Welkom hier, have fun!