PDA

View Full Version : Hughes & Kettner Access



redeemer
11 november 2010, 00:56
Hoi Allemaal,

Ik heb op dit moment een JMP1, Marshall9200, G-major London city cab en een Gibson LP Firebrand (geen the paul).
Echter mis ik definitie in mijn geluid. Ik verdenk zelf mijn JPM1. Ik heb een access zien staan voor weinig. Kan iemand mij vertellen of dat wat is in combinatie met een 9200? Weet iemand wat de prijzen zijn tweedehands. In de USA zijn ze duur maar ik neem aan dat dat in de EU anders is gezien het Duitse makelij is.

Bij het soort geluid dat ik zoek moet je aan bands als `cult of luna´ denken. Overstuurd maar wel gedefinieerd. Die JMP is erg mid georienteerd.

Alvast bedankt voor de feedback!!

signsofzodiac
29 november 2010, 11:02
Ik heb lange tijd precies deze combinatie gehad (Access met 9200), echter met een Engl V60-cab. De access doet zo'n beetje alles wat je wil, met uitzondering van de bruutste deathmetal, maar voor goede definitie wil je toch niet het onderste uit de gain-kan halen. Geweldige, extreem ondergewaardeerde preamp. Kan niet anders zeggen dan: ga er heen, hang hem aan je setup en luister. Misschien is het je graal, misschien vind je het bagger. Zoals met alle gear :)