PDA

View Full Version : Black keys



Mufftin
10 november 2010, 10:08
Wie gaat nog meer naar the black keys in de oosterpoort morgen?

Bassbitch
11 november 2010, 00:33
Ikke! :cheerup:

Mufftin
11 november 2010, 08:47
Yeeeey dan ga ik je er misschien nog zien!

Bassbitch
12 november 2010, 00:18
Ik heb je niet gezien, maar het was dan ook wel erg druk!

Vond het concert vrij matig trouwens, jij?

Mufftin
12 november 2010, 13:02
Nee idd, we hadden de chill seats haha.

Ik vond het een goed optreden, maar het is idd niet echt een band wat los gaat op het podium. Ze zijn vrij sober en spelen recht toe recht aan.

Lodedsvd
13 november 2010, 07:38
ik ga maandag kijken in de AB ik hoop dat het wat wordt :cheerup:

st.robot
13 november 2010, 12:30
Ik ga ook maandag kijken in de AB, ik kijk d'r al wel ff naar uit dus ik hoop dat het wat wordt

grtz

Bassbitch
13 november 2010, 12:54
Ik ben de afgelopen jaren vaker naar de Black Keys geweest en voorheen waren hun concerten erg energiek en super tof. Nu hebben ze er twee extra muzikanten bij en dat doet heel erg af aan het enthousiasme. Het kan zijn dat ze een kutdag hadden maar ik vond het veel en veel minder dan toen ze nog met twee waren.

Mufftin
13 november 2010, 18:44
Ja idd in dat opzicht heb je zeker gelijk, ik vond ze in het begin en aan het einde ook beter. Met de muziekdudes erbij vond ik ze een beetje statisch worden.
Maar dat lees je wel op meer reviews dat ze minder worden als de andere twee erbij komen. Het viel me ook op dat de drummer het totale podium beheerd, hij bepaald wanneer er een nummer stopt en wanneer het andere nummer in wordt gezet.

st.robot
16 november 2010, 11:16
gisteren gaan kijken in de AB. Ik vond het toch een geslaagd optreden. Het eerste halfuur speelden ze oudere nummers met z'n 2, dat vond ik echt geweldig. Nadien speelden ze een halfuurtje met 2 extra muzikanten en speelden ze de nummers van de cd 'brothers'. Het werd inderdaad statischer, maar daarom niet minder goed vond ik en nadien speelden ze terug met 2. Al bij al: vet optreden, en een zalige gitaarsound trouwes ook!

grtz

Lodedsvd
16 november 2010, 19:39
Ik vond het echt super goed. Beter dan op werchter zeker your touch op het laatste :rockon: