PDA

View Full Version : Even voorstellen



Curudas
9 november 2010, 18:38
Hallo allemaal,

Ik ben Henk-Jan en kom uit het noorden. Mijn hobby, waarvan je eentje vast al weet, is gitaar spelen. Ook snowboard ik regelmatig, en game ik mischien iets meer dan dat gezond is. Uit gaan en naar vrienden gaan is ook altijd leuk.

Ik heb een Ibanez Art 300 elektrische gitaar en een Marshall Ma100C versterker. Ik speel nu ongeveer een half jaartje en ik heb les van Orion Roos(gitarist van Vortex, als iemand die kent :P)

Verder weet ik niet echt wat ik hier zal schrijven dus tjah.

Groetjes,
Henk-Jan

Stef19
9 november 2010, 19:11
hoe oud ben je?

rpl
9 november 2010, 19:43
Hey welkom hier.

lefthandstrat
9 november 2010, 23:20
Welkom Henk-Jan en veel plezier op het forum:ok:

Curudas
10 november 2010, 11:20
hoe oud ben je?


5 January wordt ik 20 jaar. :)
Ben een beetje oud om met gitaar te spelen maar 't gaat opzich wel lekker. Ken alles behalve de solo van Smoke on the Water, ken grotendeels Deep purple - Black Night(moet nog beetje werken aan de timing), Pink Floyd comfortable numb mee bezig, en van deep purple - Child in time(met de solo bezig). Werk voornamelijk aan de techniek voordat ik nummers ga stampen. Ook beetje bezig met herman brood - Saturday Night. En wat kleine dingen zoals La Bamba :D. Als het ECHT goed gaat wil ik richting Kalmah/nothnegal. Melodic Death metal! :D Ook lijkt mij folk metal(bv richting finntroll of eluveitie) en mischien ook wel wat power metal! :D

macwilliams
23 december 2010, 05:35
Welkom hier, have fun!