PDA

View Full Version : Gezocht: mensen die zin hebben om te jammen. omgeving Hazerswoude



mario88
7 november 2010, 13:08
Bij mij in de buurt zit een jongeren organisatie die op de eerst en derde zondag van de maand jamsessies organiseert, voornamelijk voor jongeren dus, maar er komen vaak zat oudere mensen "kijken".
Leuk uiteraard, maar het zijn elke keer de zelfde 5 a 6 mensen die komen en een aantal mensen die even komen kijken.
Dus bij deze wil ik toch een aantal mensen uit de buurt van Hazerswoude Rijndijk vragen of ze zin hebben om langs te komen om even te kijken, en wellicht wat jammen uiteraard :)
Er is een barretje met een wat drinken enzo, wel tegen betalen, maar niet echt duur.
Versterkers (gitaar en bass) zijn aanwezig, drumstel ook en binnen een paar tellen kan er ook gezongen worden over een PA als daar behoefte aan is.

http://www.jjb-hazerswoude.nl/jammen.htm
Adres:
Rhynenburcherlaan 1a
2394 CP Hazerswoude-Rijndijk

Er is genoeg parkeer gelegenheid in de buurt, er rijden ook een aantal bussen en je fiets kan je ook goed kwijt.

en nee ik heb geen aandelen in dit geburen, de hele tent draait op vrijwilligers en zo. :]

Ik hoop eigenlijk dat dit mag, maar zo niet verwijder dit dan maar weer.

Justinschut
19 november 2010, 14:57
Misschien kom ik wel een keer langs, woonde eerst in Rijndijk maar nooit naar die jam geweest alleen een paar keer in de Hoek

mario88
23 november 2010, 22:09
Jup was afgelopen zondag ! was ook goed te doen, maar daar zijn sowieso al wat meer mensen. Is ook wat volwassener, misschien juist daarom.