PDA

View Full Version : Silverchair stopt?



Electrical Storm
9 mei 2003, 09:48
Zoiets staat op NOS teletekst pagina 372, maar de officiële site heeft nog geen vermeldingen gedaan...

Het gaat er dus om dat zanger D. Johns zijn verloofde Nathalie Imbruglia wilde betrekken in de band door haar nummers te laten inzingen en schrijven. De rest van de band was het daar (begrijpelijk) niet mee eens, dus heeft Johns gezegd dat hij ermee stopt.

Opzich is het geen MEGA-MEGA-MEGA-MEGAramp, aangezien ze wel wat waren afgezwakt met hun laatste album (te vrolijk enzo), maar ik vind het VRESELIJK dat ik ze nooit meer live kan zien. Ik was graag naar Paradiso gegaan 2 juni maar het is nu helaas al uitverkocht en ik kan ook geen mensen meekrijgen omdat die allemaal in 'financiële moeilijkheden' zitten... :sad:

Fluffy
9 mei 2003, 10:05
Op 2003-05-09 09:48, schreef Electrical Storm:
Zoiets staat op NOS teletekst pagina 372, maar de officiële site heeft nog geen vermeldingen gedaan...

Het gaat er dus om dat zanger D. Johns zijn verloofde Nathalie Imbruglia wilde betrekken in de band door haar nummers te laten inzingen en schrijven. De rest van de band was het daar (begrijpelijk) niet mee eens, dus heeft Johns gezegd dat hij ermee stopt.

Opzich is het geen MEGA-MEGA-MEGA-MEGAramp, aangezien ze wel wat waren afgezwakt met hun laatste album (te vrolijk enzo), maar ik vind het VRESELIJK dat ik ze nooit meer live kan zien. Ik was graag naar Paradiso gegaan 2 juni maar het is nu helaas al uitverkocht en ik kan ook geen mensen meekrijgen omdat die allemaal in 'financiële moeilijkheden' zitten... :sad:


of je hebt te weinig vrienden :sad:

Electrical Storm
9 mei 2003, 10:50
Laatste werk is Diorama, Neon-Ballroom één na laatste...

Negative K3 fan
9 mei 2003, 11:39
weer een schijtband minder op deze wereld.

Neals
9 mei 2003, 16:55
Het gaat er dus om dat zanger D. Johns zijn verloofde Nathalie Imbruglia wilde betrekken in de band door haar nummers te laten inzingen en schrijven. De rest van de band was het daar (begrijpelijk) niet mee eens, dus heeft Johns gezegd dat hij ermee stopt.


En ik maar denken dat hij dat bij diorama al had gedaan :grin: en de rest van de band, kvind dat die bassist en die drummer betere nummers schreven :grin:

Zhou
9 mei 2003, 22:35
Én terecht

marc_o
13 mei 2003, 12:19
met zoveel geld en zo'n heerlijke verloofde kwam ik nooit meer mijn huis uit!!! dat ie gelijk heeft, amai, wat een wijf....brrrrr

TuuP
13 mei 2003, 13:17
Ik richt wel een band op met John en Nathalie. Van mij mag ze die nummers inzingen....naakt.

marc_o
13 mei 2003, 13:21
in mijn microfoon, haha!!!

Neals
13 mei 2003, 17:54
alleen als ze slikt

marc_o
16 mei 2003, 17:20
is geen vereiste, maar toch.......slikken is houden natuurlijk! :wink:
smily voor de dames, anders worden ze weer kwaad :sad:

sickpunk
17 mei 2003, 20:22
ow nee, me favo band gaat stoppen? fuck wat is dit erg?? kank nog nie naar concert toe... KUT KUT KUT KUT....



P.S. dit heet sarcasme...... tis een bagger band en ben blij dat ze stoppen! DAG DAG!!

Silverchair16
19 mei 2003, 10:25
Ik erger me aan de mensen die allemaal die grappen maken over Silverchair ! Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak, toch ???
Ik kan wel zeggen dat ik Silverchair goed vind maar de ene vind dat niet.
Ik vind het wel jammer dat ze stoppen maar ik denk dat dat nie gebeurt en gelukkig ga ik wel naar het concert, wel de 1e en misschien ook de laatste.

De Teng
19 mei 2003, 13:44
Daar is het een forum voor kerel, lijkt me niet handig dat iedereen voor zijn reactie zet: 'Dit vind ik en don't shoot me, want mening is ook maar een mening blablabla.'

Beetje overbodig

sleep_to_saturate
20 mei 2003, 12:49
Ik heb ze al 2 keer gezien, en ik had ze inmiddels toch al afgedaan.
Wat overigens niet betekent dat ik ze een schijtband vind. Want het optreden op Pinkpop ten tijde van FrogStomp en Neon Ballroom was zeer vet, en het optreden ten tijde van Neon Ballroom was weer wat minder, maar toch wel aardig.

guitarmusicman
22 mei 2003, 21:45
Op 2003-05-09 11:39, schreef Negative K3 fan:
weer een schijtband minder op deze wereld.

lennart..wat vind jij eigenlijk goede muziek dan? (no offence :grin: )