burt
9 mei 2003, 06:46
Ik dacht dus altijd dat die gitaren SUPERVET waren, en ik wou altijd supergraag voelen en horen of ik er echt zo kapot van zou zijn. Na een tijdje zoeken vond ik er 1tje in Utrecht (dat winkeltje aan de oude gracht), dus ik spelen en luisteren...
Wat een afknapper. Ik kon het haast niet geloven. Hij was iel en mager qua geluid, de tremolo voelde stroef aan en er rammelde iets dat alle sustain opslurpte.
Ik heb de gitaar in een hoek gesmeten en ben de oude gracht op gerend, maar na deze hele ervaring een paar maanden te hebben laten bezinken vraag ik me toch af of ik misschien gewoon de verkeerde Fly in m'n klauwen had. Verkeerd afgesteld, slecht exemplaar,
want ze zijn toch wel vet...
Iemand een mening over een Fly of NiteFly?
Wat een afknapper. Ik kon het haast niet geloven. Hij was iel en mager qua geluid, de tremolo voelde stroef aan en er rammelde iets dat alle sustain opslurpte.
Ik heb de gitaar in een hoek gesmeten en ben de oude gracht op gerend, maar na deze hele ervaring een paar maanden te hebben laten bezinken vraag ik me toch af of ik misschien gewoon de verkeerde Fly in m'n klauwen had. Verkeerd afgesteld, slecht exemplaar,
want ze zijn toch wel vet...
Iemand een mening over een Fly of NiteFly?