PDA

View Full Version : Satriani



s0ulmaster
2 november 2010, 18:59
Nog iemand naar satriani geweest gister of zaterdag?

ik ben gister in 013 geweest echt een meesterlijk concert :B
nu ben ik niet weg van zijn nieuwe album maar hij heeft toch veel van mijn toppers gespeeld met "always" als topper voor mij

nu viel mij btw op dat op zijn rooie js2400 een extra switch zat naast de tone knop iemand een idee wat die switch doet? miss een sustainer zoals vai weleens gebruikt? ben wel benieuwd

voor mij een van de beste concerten ooit en zeker voor herhaling vatbaar :) maar dan lekker naast huis in Enschede ofzo :punk:

new deep
4 november 2010, 00:15
Ja zeker in de HMH, was een erg goed optreden met een goede setlist en veel plezier op het podium.
Verder was Davy Knowles voor mij echt een openbaring, zeer goed.

Kars-
4 november 2010, 22:10
Ik was er ook bij in de HMH, was echt top concert! En inderdaad, die Davy Knowles is echt goed. Jammer dat ik de nieuwe cd van satriani nog niet had, ik herkende heel veel liedjes niet :makeup:

Randy
7 november 2010, 01:11
Ik was erbij in 013. Geweldige show. 12 november naar Paul Gilbert!!!

veno
8 november 2010, 16:02
Ik ben ook in 013 geweest en vond het geweldig, zelfs de nieuwe nummers terwijl ik die minder goed ken (op dit moment weer aan het luisteren)


nu viel mij btw op dat op zijn rooie js2400 een extra switch zat naast de tone knop iemand een idee wat die switch doet? miss een sustainer zoals vai weleens gebruikt? ben wel benieuwd


Geen idee wat die switch doet, het was me eerlijk gezegd ook niet opgevallen, nu ben ik ook nieuwsgierig.....