PDA

View Full Version : Fulltone GT 500



Taff
31 oktober 2010, 19:43
Altijd leuk om weer feedback rotterdam in te stappen.
moest ff een nieuwe distortion halen maar had nog geen idee welke,

ik heb de blackstar ht dual getest, de fulltone en nogeen maar die ben ik ff kwijt.
ik vond de blackstar bestwel kut klinken. alleen het crunch kanaal, de overdrive vond ik wel oke, maar die ander vond k nogal schel en dat lag niet aan de instellingen. bij de fulltone was het juist andersom, de distortion, waar ik in 1e instantie voor kwam klonk juist faking strak. ong wel precies wat ik zocht.

+ pedaltrain 2
+ one spot en daisy chains

ken weer ff vooruit:)

KoenStradlin
31 oktober 2010, 19:53
staat HNPD voor happy nieuw pedalboard day?:chicken:

JeroenSchaaf
31 oktober 2010, 19:58
Happy New Pedal Day?

Het moet ook niet gekker worden he :D! Gefeliciteerd ermee.

Tankman
31 oktober 2010, 20:05
ik vond de blackstar bestwel kut klinken. alleen het crunch kanaal, de overdrive vond ik wel oke, maar die ander vond k nogal schel en dat lag niet aan de instellingen.

Een schelle Blackstar Distortion? Kan ik me niet voorstellen. Het zal haast wel aan wat anders moeten liggen. Verder vond ik de HT-Dual wat rommelig klinken. De HT-Dist is stukken beter. Maar als ik het zo zie wilde je een 2 in 1 pedaal?

Taff
31 oktober 2010, 20:09
Happy new pedal day:cheerup:

ik weet het niet, het kan ook een kwestie van smaak zijn, maar ik vond het gewoon niet goed.
dat 2 in 1 verhaal kwam ik eigenlijk niet voor. maar deze klonk gewoon heel goed, dus waarom zou je hem dan laten liggen

Fragedallic
31 oktober 2010, 21:11
heej Taff, gefeli met je nieuwe aanwinst...altijd een mooi moment :)

over wat voor versterker speel je al 't goeds? en had je een beetje een goede referentie in de winkel? of heb je je spul meegesjouwd naar feedback.

- like your sig.

the sure thing
31 oktober 2010, 21:48
Als je de HT dual op een moderne Fender hebt getest: ik vind hem dan ook te schel klinken en trouwens ook een berg ruis. Wel OOK bruikbare geluiden, maar met de hype ga ik niet helemaal mee.

Taff
31 oktober 2010, 21:48
in feedback speelde ik over een peavey valveking, heb thuis ook een marshall buizencombo staan, en over dezelfde gitaar die ik thuis heb staan, een fender tele thinine deluxe, dus het geluid dat ik daar kreeg, kon ik wel aardig vergelijken mat wat er hier zoal uitkomt

Dirk_Hendrik
1 november 2010, 08:03
Happy new doei.
gefeliciteerd met je GT500