PDA

View Full Version : Hallo!



Bartsenden
30 oktober 2010, 20:43
Hallo iedereen,

ik wou me ook even voorstellen. Ik ben Bart, 16 jaar en woon in Tilburg.
Ik heb al 4 jaar priveles. Ik begon met een standaard Stagg, maar toen ik hem 3 jaar gebruikt had klonk hij echt slecht, vooral bij de hoge tonen. Nu heb ik een Fender lite ash Strat, echt fantastisch. Hij heeft ook seymour duncan pickups dus klinkt hij nog beter.
Mijn vraag waar ik al langer mee zit is dit: ik heb nog nooit noten leren lezen, en ik vroeg me af of meerdere gitaristen dat niet kunnen, en of dat problemen heeft opgeleverd. (ik wil later heel misschien naar het conservatorium, en misschien ook in een band)

Groetjes,
Bart

beruk
30 oktober 2010, 22:11
Welkom Bart!
4 jaar privé les en dan geen noten lezen :???:
Voor conservatorium is het een absolute must. Voor in een band niet (of je moet in zo'n cover band gaan spelen die van bladmuziek werkt).
En nu een foto van die strat! Houd men van alhier:rockon:

Bombersteve
31 oktober 2010, 01:11
Hallo iedereen,

ik wou me ook even voorstellen. Ik ben Bart, 16 jaar en woon in Tilburg.
Ik heb al 4 jaar priveles. Ik begon met een standaard Stagg, maar toen ik hem 3 jaar gebruikt had klonk hij echt slecht, vooral bij de hoge tonen. Nu heb ik een Fender lite ash Strat, echt fantastisch. Hij heeft ook seymour duncan pickups dus klinkt hij nog beter.
Mijn vraag waar ik al langer mee zit is dit: ik heb nog nooit noten leren lezen, en ik vroeg me af of meerdere gitaristen dat niet kunnen, en of dat problemen heeft opgeleverd. (ik wil later heel misschien naar het conservatorium, en misschien ook in een band)

Groetjes,
Bart


Nooit geleerd noten te lezen tijdens je les? Als je het conservatorium in wilt zou ik maar vast een start maken!, ik ben daar direct aan begonnen de 1e dag dat ik mijn eigen gitaar kreeg, ik kan het nu al best goed:crazyhappy:....na 4 jaar :). Tja niet iedereen kan het of wil het kennen maar het is heel erg handig om dit soort dingen te kunnen en kun je opscheppen bij anderen..en geloof me...dat is leuk!

rpl
31 oktober 2010, 16:08
Hoi Bart welkom hier.