PDA

View Full Version : Epiphone>>> nogal triest...



Les Strat
30 oktober 2010, 18:12
http://www.epiphone.com/afd/ oordeel zelf...:makeup:

DaveItUp
30 oktober 2010, 18:25
Wat is er triest aan als er een paar kutgitaren verrot worden geslagen?

Midwolda
30 oktober 2010, 18:32
Even een Epiphone Slash Appetite Les Paul Standard in elkaar trappen. :seriousf:

jannest
30 oktober 2010, 18:54
volgens mij is meneer slash juist heel zuinig op z'n gitaarkes
anders hadden ze bv dit model niet kunnen uitbrengen


maar imago daar gaat het om
triest

macwilliams
30 oktober 2010, 18:55
Ik kan hier nix mee, onthoud mij dan ook van commentaar.

nickofzo
30 oktober 2010, 18:57
niet triest :D vind het tof

pueblo
30 oktober 2010, 19:34
triest... maar dat wilt wel zeggen dat er heel wat mensen een nieuwe gitaar nodig zullen hebben, dus eigenlijk ook wat marketing.
ik zou het de gitaren nooit aandoen eigelijk... ze mogen ze me allemaal geven :p

Luke-wannabe
30 oktober 2010, 19:52
Ik vind het wel tof. Wat is hier nu weer triest aan?
De één verbrand zijn gitaar, de ander slaat hem stuk. Top toch!? Leven en laten leven :)

Noid
30 oktober 2010, 19:55
Zielige actie dit. Verbazingwekkend dat epiphone dat promoot. 100-en sukkels die hun gitaar kapot slaan, in de hoop zo'n epi te winen? Pfff ...

richwoodplayer
30 oktober 2010, 20:03
terwijl er 3 weken erna nog een actie is gekomen dat je je alleen maar hoeft op te geven, en zo ook de epiphone slash kan winnen :seriousf:

al vind ik het wel tof om te zoen hoeveel manieren ze kunnen vinden om hun gitaar te slopen:crazyhappy:

TimoSomers
30 oktober 2010, 20:30
Eigenlijk moet je een gibson slash sig helemaal de tering in meppen en inzenden.

Luke-wannabe
30 oktober 2010, 20:35
Eigenlijk moet je een gibson slash sig helemaal de tering in meppen en inzenden.
'Vind ik leuk'

jannest
30 oktober 2010, 20:43
Eigenlijk moet Slash een gibson slash sig helemaal de tering in meppen en inzenden.

fyp ;)

maar dat doet hij dus never nooit niet

signsofzodiac
30 oktober 2010, 20:54
Ik kan hier nix mee, onthoud mij dan ook van commentaar.

Heb je niet toevallig nog een filmpje liggen van een van je BBQ-sessies?

Dealer
30 oktober 2010, 21:26
of slash zelf de tering in meppen

ook leuk

win je vast mee

LesPaul1612
30 oktober 2010, 21:52
Eigenlijk moet je een gibson slash sig helemaal de tering in meppen en inzenden.

Mep dan die nieuwe Firebird X kapot.

de Firebird is in mijn ogen de mooiste gitaar die er bestaat. Maar die firebird X vind ik toch wel zo belachelijk:seriousf:

waardeloze actie trouwens. Ik vind het kapotslaan van gitaren voor sukkeltjes die stoer proberen te doen. veertig jaar geleden was het nog cool, nou echt niet meer. Dat Epiphone het stukslaan aanmoedigt vind ik echt belachelijk, dat een gitaarbedrijf zoiets doet:stop:

TimoSomers
30 oktober 2010, 21:53
of slash zelf de tering in meppen

ook leuk

win je vast mee

:seriousf:

RoelSmoel
30 oktober 2010, 22:36
Mep dan die nieuwe Firebird X kapot.

de Firebird is in mijn ogen de mooiste gitaar die er bestaat. Maar die firebird X vind ik toch wel zo belachelijk:seriousf:

waardeloze actie trouwens. Ik vind het kapotslaan van gitaren voor sukkeltjes die stoer proberen te doen. veertig jaar geleden was het nog cool, nou echt niet meer. Dat Epiphone het stukslaan aanmoedigt vind ik echt belachelijk, dat een gitaarbedrijf zoiets doet:stop:

Ik snap eigenlijk wél dat ze het doen.. Hebben ze tenminste een reden om te denken dat mensen weer een nieuwe gitaar bij hun kopen.

Verder vond ik die Slash-de-tering-in-meppen opmerking wel erg leuk:D

budje
31 oktober 2010, 08:30
Ik vind het kapotslaan van gitaren voor sukkeltjes die stoer proberen te doen.

:makeup: nu heb ik het vast gedaan, maar in mijn ervaring valt een groot gedeelte van de Epiphone gebruikers toch echt in deze categorie

:makeup: maar niet allemaal hoor

:soinnocent:

geert1976
31 oktober 2010, 11:40
:makeup: nu heb ik het vast gedaan, maar in mijn ervaring valt een groot gedeelte van de Epiphone gebruikers toch echt in deze categorie

:makeup: maar niet allemaal hoor

:soinnocent:

Zit wel wat in deze opmerking:soinnocent:

Pepe
31 oktober 2010, 11:49
Wat ik vind ik ervan.. vind ik er wat van.. euh..

vooruit, iets met westerse decadente consumptiemaatschappij en rock'n rollertjes in arme landen die WEER uitgesloten worden omdat een bezemsteel aan een olijfblik gewoon niet kapot te krijgen is.

Gauw mijn mening twitteren!

Daan_B
31 oktober 2010, 13:05
Slim van Epi, al de sukkels hebben nu een nieuwe gitaar nodig;).

tostiapparaat
31 oktober 2010, 15:19
ik vind het wel een leuk idee, je kunt je in-en-om-het-kampvuur gitaartje helemaal kapot slaan/verbranden etc. en er misschien ook nog een leuke gitaar aan overhouden.

mensen die toch ervoor kiezen een duurdere gitaar te pakken moeten het zelf weten..

Wouter J
31 oktober 2010, 16:41
volgens mij is meneer slash juist heel zuinig op z'n gitaarkes

Kijk naar de video van "Don't cry" en zie twee Les Pauls sterven, eentje die hij een ravijn in gooit en de andere die op de Townshend manier contact met de grond maakt.

http://www.youtube.com/watch?v=CQ1Y2F-dwk8
De Townshend manier komt twee keer in dit grappige clipje over Guns N roses voor op 1:59 en op 2:11

Pepe
31 oktober 2010, 16:44
Is dat niet gewoon zijn inzending?

Wouter J
31 oktober 2010, 16:53
Is dat niet gewoon zijn inzending?

Dan was dat zeker 20 jaar te vroeg :P