PDA

View Full Version : Site nodig



Martyy93
30 oktober 2010, 13:12
Hey iedereen,

Misschien klinkt dit nogal amateuristisch maar wat is nou een goede (betaalde) tabsite? Op Ultimate Guitar zit meestal best veel crap.. en ik moet deze week dus echt een goede tab hebben.. normaal lukt het uitzoeken goed.. maar deze keer echt niet..

Het nummer moet 'All In' of 'Hanging by a moment' van Lifehouse worden.

Zou fijn zijn als jullie meer weten (:

lollol
30 oktober 2010, 13:56
Hey iedereen,

Misschien klinkt dit nogal amateuristisch maar wat is nou een goede (betaalde) tabsite? Op Ultimate Guitar zit meestal best veel crap.. en ik moet deze week dus echt een goede tab hebben.. normaal lukt het uitzoeken goed.. maar deze keer echt niet..

Het nummer moet 'All In' of 'Hanging by a moment' van Lifehouse worden.

Zou fijn zijn als jullie meer weten (:

De hoogst gerate GP tab van hanging by a moment is goed hoor:ok:

Nivlem
12 november 2010, 14:13
Hey iedereen,

Misschien klinkt dit nogal amateuristisch maar wat is nou een goede (betaalde) tabsite? Op Ultimate Guitar zit meestal best veel crap.. en ik moet deze week dus echt een goede tab hebben.. normaal lukt het uitzoeken goed.. maar deze keer echt niet..

Het nummer moet 'All In' of 'Hanging by a moment' van Lifehouse worden.

Zou fijn zijn als jullie meer weten (:

Martyy93, wat had je gedacht om het zelf te proberen te tabben?
Je gehoor trainen, plus wat jij tabt ben je zelf overtuigd dat het goed is, ik heb een programma genaamd "Amazing Slow Downer" en dat programma versloomt een nummer dat je kan invoeren naar gewenste keuze, en kan je zelf de muziek tabben werkt geweldig, en een goede training ook.

Vereist: op het begin, zeker een paar uur.

Maarja tis gewoon een alternatief idee, kijk maar wat je ermee doet.

hole
19 november 2010, 09:10
Martyy93, wat had je gedacht om het zelf te proberen te tabben?

..of je leest de startpost gewoon even:

en ik moet deze week dus echt een goede tab hebben.. normaal lukt het uitzoeken goed.. maar deze keer echt niet..

(maar op zich wel goed advies natuurlijk)